Když jsme vystoupili na nádraží svolával nás fakt velkej chlap.
Doslova CHLAP JAK HORA.
Jako prváci jsme jeli na loďkách. Ostatní ročníky jeli kočáramama. Ten pohled fakt stojí za to!
Připluli jsme na břeh a všichni vylezli. Od Hagrida si nás převzala profesorka McGonagallová. ,,Děkuji Hagride,, On kývnul a odešel do hradu. Profesorka nás vedla do schodů. ,,Klid panstvo,, Všichni jsme se utišili. ,,Teď počkáte tady. A v tichosti.,, Otočila se a vešla do síně. Samozřejmě za sebou zavřela dveře.,,Tak je to pravda! Co se povídalo ve vlaku. Harry Potter dorazil do Bradavic.,, Všichni si začali šeptat. Aha! Už vím kdo to řekl. Můžete 3x hádat. Má modrý oči, blond až platinové vlasy a typický rodinný úšklebek. Že by to byl on? Vážně? Samozřejmě že jo. Je to Draco Malfoy i s tím svým prohnilím šarmem.
,,Tohle je Kreb a Goyl. A já jsem Malfoy. Draco Malfoy.,, S Harrym si potřásli rukama a Malfoy se podíval na Rona. ,,Na tvoje se ptát nemusím. Zrzek a obnošený hábit. Musíš být Weasley.,, Řekl posměšně. ,,Hm? Proč se mu směješ?,, Ozvala jsem se. Na chvíli zmlknul, ale pak udělal ten svůj pošklebek. ,,Nepleť se do toho ty mudlovská šmejdko!,, ,,Jak můžeš vědět jestli mám nečistou krev? Pokud vím tak mě ani neznáš. Tak jak si můžeš být jistý že ji mám nečistou??,, Než stihnul odpověďet objevila se tu McGonagallová i s pergamenem v ruce. ,,Pane Malfoyi,, On se na ní otočil a vrátil se zpátky do davu. Při tom se na mě zamračil. Já se jenom pousmála. ,,Dobrá. Teď se seřaďte do dvojic.,, Všichni tak udělali a já byla za Harrym s Ronem a vedle mě Hermiona. Usmály jsme se na sebe.
Paní profesorka otevřela dveře a my se uspořádaně dopravily za polovinu hlavní síně.
McGonagallová chvilku vysvětlovala co se bude dít a co máme dělat. Pak začala číst jména. ,,Hermiona Grangerová,, šla na ní vidět nervozita. Profesorka jí dala na hlavu Moudrý Klobouk. ,,NEBELVÍR,, Ozval se potlesk s jásotem. ,,Ron Weasley,, Došel tam a Klobouk hned spustil. ,,Ale! Další Weasley! Moc dobře vím kam tě pošlu! NEBELVÍR,,
Opět potlesk. ,,Harry Potter,, Zase se spustil šepot. Klobouk s ním chvíli diskutoval.
Až najednou klobouk vykřikl: ,,NEBELVÍR,, takovej jásot jsem snad ještě nezažila. Dokonce i Brumbál tleskal. Musela jsem si zacpat uši. XDPotom co se to uklidnilo přišel na řadu Malfoy. Ten byl okamžitě ve Zmiozelu.
,,Elizabet Leriová,, A je to tady. Hlavně nesmím být ve Zmiozelu. Mohlo by to přivodit maléry. McGonagallová mi položila Klobouk na hlavu.
,,Hmm. Tohle nebude jen tak. Si na půl Zmiozel a na půl Nebelvír. Tak co s tebou?.,,
,,Prosím nesmím být ve Zmiozelu.,, Zašeptala jsem. ,,Ach tak. Chápu.,,,,Pak tedy...ať je to...
ČTEŠ
Princezna zla a dobro?
FantasíaKristýna Elizabet Leriová. Na první pohled obyčejná mladá čarodějka. Avšak skrývá tajemství. Její původ jí znepříjemňuje život. Bude muset překonat všelijaké překážky a vystavovat se nebezpečí. Co se stane, když se někdo dozví o její existenci? Kat...