15. Červen

102 6 0
                                    

Je Červen. Jsem zpátky v Bradavicích. Dneska odpoledne je Famfrpál. Já se těším, Hermiona doufá že vyhrajeme a Harry je jak na trní. Já se mu ani nedivím. Ron do něj totiž celý týden hučí že musí chytit zlatonku, že nesmíme prohrát. Chudák.

Konečně! Už je odpoledne a všichni jdeme na hřiště. Harry šel i se svým Nimbusem za Hoodem aby se mohl převléct do dresu. Všichni začali jásat když začala hra. Chvíli se hrálo než začalo Harrymu blbnout koště. Hermiona se podívala dalekohledem.

,,To Snape! Začaroval Harrymu koště!,, ,,Co?!,, Vykřikla jsem. Vzala jsem si od ní dalekohled a podívala se na profesora. Ten se díval na Harryho a něco si mumlal. Koukala jsem se na Qirela a ten dělal to samé. ,,Sakra! Vždyť to dělá i Qirel! Musíme něco udělat! Nebo Harry z toho koštěte spadne!,, Křikla jsem na Herm a Rona. Ti přikývli. Hermiona se o to šla prý postarat. Nechám to na ní. Určitě něco vymyslela.

Dělej Hermiono! Harry už se na tom koštěti drží jenom rukama. Jestli Hermiona něco neudělá tak spadne! Prosím. Prosím. Prosím! Ať je v pořádku.
Jo!!!! Hermiona zapálila Snapovi plášť a to odvrátilo pozornost jak Snapa tak i Qirela.

Dobrý, Harry je v pořádku. Teď už jenom aby chytil Zlatonku a zápas je u konce.

____po nějaké chvíli_____

Konečně je konec. Harry chytil zlatonku a vyhráli jsme. Teď už jsme v pokoji kluků a Harry vymýšlí plán jak se dostat přez Chloupka. Jo on se vážně chce dostat přez toho trojhlavého psa. Hagrid se jednou prokecnul že ho můžeme uspat pomocí nějaké hudby.
Tak snad to vyjde a nestane se z nás jeho večeře.

Princezna zla a dobro?Kde žijí příběhy. Začni objevovat