5. 1.den

135 8 4
                                    

Crrrrrrrrrrrr!!!!!!
,,Á!!!!!,, Tak jsem sebou trhla až jsem spadla na zem!
,,Sakra! Vypněte to!,, Hermiona to vypnula a já jsem vstala ze země.
,,Fuj! Co je to sakra za budík?!,, Zeptala jsem se s podrážděností v hlase.
,,Nevim, ale jestli ho uslyším ještě jednou tak ho rozbiju.,, Odpověděla Herm při cestě do koupelny. Já si vzala oblečení a zatáhla závěsy okolo postele. Je normální když se převlíkám v posteli? Jelikož to dělám pokaždé v cizím prostředí. No když jsem se dooblékala přešla jsem ke kufru a vyndala svůj sešit s papíry na vytrhávání a propisku. Psát propiskou je mnohem rychlejší než brkem s inkoustem. Sedla jsem si s tím na postel a začala psát dopis mamce.

Ahoj mami. Dorazila jsem v pořádku. Našla jsem si kamarády celkem rychle. Na pokoji jsem s fajn holkama. To na jaké koleji jsem, ti ale neprozradím. To musíš uhádnout. ;) Mám tě ráda mami. Prosím napiš co nejdřív ať se nenudím.
S láskou Týna.

Po dopsání dopisu jsem ho vytrhla a dala do obálky. Mám ještě chvíli času než bude snídaně, takže půjdu do sovince. Vzala jsem si boty, popadla jsem obálku a vyšla z pokoje. Ve společence moc lidí není. Prošla jsem obrazem a sešla schody. Přešla jsem most a vyšlapala zamrzlé schody. Samozřejmě se to neobešlo bez toho abych spadla na zem. Zvedla jsem se a opatrně vkročila dovnitř.

,,Lirio!,, Zavolala jsem na svou sněžnou sovu. Je strašně hezká. Pohladila jsem ji a podala ji do zobáčku obálku. ,,Odnes to mamce prosím. A vrať se v pořádku.,, Ona přikývla a vyletěla oknem ven. Pak jsem se vrátila do hradu. Šla jsem do velké síně na snídani.

Když jsem tam došla sedla jsem si vedle Hermiony. ,,Mňam. Konečně jídlo.,, Řekla jsem a popadla palačinky. ,,No to nevím kdo z vás dvou víc jí.,, Řekl Harry s Ronem po boku.
,,Tak to jsme dva Harry.,, Odpověděla Herm s pobavením v hlase. Potom co jsme se nasnídali jsme šli na první hodinu. Máme létání na koštěti. Tak snad mi to půjde.
_________________

,,Natáhňete pravou ruku před sebe a řekněte HOP!,, ,,Hop!,, Super dala jsem to na první pokus. To samé Harry a co jsem si všimla tak i Malfoyovi se to povedlo. Rona to koště praštilo do hlavy a Hermioně se plácá na zemi. Je to vtipný pohled. Ucítila jsem na sobě  něčí pohled. A hádejte kdo to byl. Malfoy. Nejspíš nechápe jak mohla nějaká "mudlovská šmejdka" zvednou koště na poprvé. No, možná je to tím že mám čistčí krev než on.

Když už jsme měli všichni košťata v rukou tak jsme nasedli. Ale ne. Nevill se vznesl dřín než my a teď ho paní profesorka odvádí na ošetřovnu se zlomeným zápěstím.
Skvělí teď se ještě Harry hádá s Malfoyem. Ne ne ne ne ne! Sakra! Vždyť oni se honí ve vzduchu na koštěti! Já je zabiju! Takhle budou mít průšvih. Kašlu na to letím za nima.
Popadla jsem koště a nasedla. Snažím se je dohnat, ale moc se mi to nedaří.

Už jsem u nich. To ne. Malfoy zahodil nějakou kuličku a Harry pro ni letí. Rychle jsem doletěla za Malfoyem schodila ho. Vytáhla jsem hůlku z kapsy. ,,Vingárdium levijósa.,, (Fakt nemám ponětí jak se to píše. Prosím neukřižujte mě.) Zachytila jsem ho a opatrně dala na zem. Letím k ostatním stejně jako Harry. Všichni ho uvítali s jásotem. Já jsem se tomu jenom zasmála. ,,To bylo dobrý Harry,, řekla jsem mu a poplácala ho po rameni.

Po chvilce přišla profesorka McGonagallová a Harryho odvedla. Snad nebude mít tak velkej problém. Zbytek vyučování už byl celkem normální. Jenom na obraně proti černé magii mi něco nesedí. Ten profesor mi přijde divnej. Plus to jeho koktání. Nesedí mi to k němu. Radši si na něj budu dávat pozor.

Princezna zla a dobro?Kde žijí příběhy. Začni objevovat