Ještě že jsem rozumná a včera šla spát brzo. Teď jsem totiž ve společence a slunce ještě nevyšlo. Hurá! Já nezapsala. Tak teď ještě počkat na kluky. Je půl šesté a kluci pořád nikde. Vzdávám to jdu je probudit. Opatrně a potichu se plížím k pokoji Harryho a Rona.
Pootevřu dveře a co mé oko nevidí? Harry ještě spí. Tak to ne chlapečku. Chi chi chi.Ještě že hůlku nosím pořád u sebe. Vytáhnula jsem jí z hábitu a pronesla Vingárdium.
Harry se teď vznáší ve vzduchu. Tak toho využiju a pustím ho. Naštěstí spadl do postele takže to ostatní nevzbudilo. ,,Á! Co se děje?!,, ,,Ále nic. Jenom si zaspal.,, Řekla jsem přesládlím hlasem. On něco zabrblal a vzal si do ruky hábit. ,,Jdu ještě pro Freda s Georgem.,, On přikývnul a já odešla. Opatrně jsem proklouzla do pokoje kluků a uviděla jak ostatní kluci na pokoji mají v postelích gumové hady, plastové pavouky a na zemi před postelema jsou vysypané kuličky. ,,Dobré ráno kluci.,, Řekla jsem trochu tišeji dvojčatům co stáli pár kroků ode mě. Oni se na mě otočili s úsměvem. ,,Ahoj. Pojď ať všechno stihneme.,, Řekli. Já kývla a šli jsme do společenky. Za pár vteřin přišel Harry a vyrazili jsme.Jsme u Filche v kabinetu a šmejdíme. ,,Hele. Vždyť to je Pobertův Plánek.,, Řekla jsem a v rukou držela pergamen. ,,Tak to si beru.,, Oznámila jsem a strčila ho do kapsy.
Kluci se tomu jenom zasmáli. ,,Hele kluci řekl bych že ji kazíte.,, Řekl Harry ke klukům.
,,Tak když ji bereme jako ségru, tak to přece nemůže bejt šprtka.,, Všichni jsme se zasmáli.,,Tak jo až ty čokolády Filch sní bude vypadat ještě hůř než když má někdo pubertu.,, Zasmál se Fred. ,,Hele mám nápad.,, Řekla jsem klukům když jsme vycházeli z kabinetu.
,,A jaký?,, Zeptal se Georg. ,,Co kdyby jsme udělali lepící kouzlo na lavice ve velké síni?,,
,,To je dobrej nápad.,, Odpověděl Fred. ,,Jo. Ale neudělali by jsme to všude. Jenom na několika místech. Jinak by jsme se taky přilepili.,, Řekla jsem. Kluci souhlasili.Potom co jsme skončili s lavicemi se Harry zeptal. ,,A co profesoři?,, ,,To radši ne. Nechci riskovat že nám dají testy navíc.,, Řekla jsem rychle. ,,Jo to je fakt.,, Přitakal Georg. ,,Ty testy co máme mít stačej.,, Řekl Fred. Harry prikývnul.
Vrátili jsme se do společenky a po zbytek času si povídali. Harry si sednul do křesla, dvojčata na gauč, já si lehla vedle nich a dala si hlavu Fredovi do klína. On mně začal hladit po vlasech. Je pro mě jako bratr. A to jestli se do něj zamiluju nehrozí. Není můj tip. Xd
_________asi po hodině_____
Jde se na snídani. Já, Harry, Fred a Georg si samozřejmě sedneme tam kde není lepidlo.
Ale Hermioně ani Ronovi jsme to neřekli. Škoda. Na lepidlo si sednul jenom Ron. Ale pořád nic netuší. Nasnídali jsme se a Ron se jako vždycky cpe k prasknutí. S klukama už jsme se zvedli a Herm taky. Teď už jenom Ron. Já se podívala na kluky a oni na mě. Všichni jsme se usmáli. Museli jsme vypadat že jsme si něco šňupli.,,No tak Rone pohni.,, Řekl na oko otráveně Harry. Já jsem udělala svůj úšklebek a sledovala co se bude dít. Ron se zapřel rukama o stůl. ,,Hej co je?! Proč se nemůžu zvednout?!,, Začal se vztekat jako malé dítě. Snažil se vstát a teď se převážil do zadu a leží na lavici s hlavou na zemi. To už jsem nemohla vydržet a začala se smát na celé kolo. Kluci mě následovali. Smála jsem se tak moc že jsem z toho spadla na zem a smála se ještě víc. Následoval klučičí výbuch smíchu. Tak a teď se tady válíme všichni na zemi a v křečích se smějeme.
Po té co jsme se uklidnili jsem z Rona odvolala lepící kouzlo. Měli jste vidět to divadlo když se chtěli postavit ostatní žáci. Ale to už jsem já neřešila. A ten Filch co přišel na oběd. To byl pohled k nezaplacení. Vypadal jako starej chlap co má hroznou pubertu. To byla strašná sranda. Díky bohu nás nikdo neodhalil. I když Brumbál možná ano. Ale před tím nejde nic utajit. Naštěstí jsme se trestu vyhnuli, takže dobrý.
________________při večeři___________________
Odpoledne se nic moc nedělo jenom jsem párkrát napálila trio a dvojčata. Jednou i Malfoye. A teď má obarvenou hlavu na růžovo.
Teď sedíme na už čistých lavicích a večeříme. ,,Hele. To s tím Malfoyem se ti fakt povedlo.,, Řekl Ron. ,,Já vím. Nikdo nebude urážet Hermionu. A jestli jo, tak si to s ním vyřídím.,, Řekla jsem se smíchem a mrkla na Herm. ,,Děkuju,, Odpověděla mi s úsměvem. Já kývnula. Ucítila jsem něčí pohled a otočila se. A co tam vidím? Naší růžovku jak mě propaluje pohledem. Já se na něj usmála a loktem jsem drkla do Harryho. ,,Co je?,, Zeptal se. ,,Podívej.,, Všichni se otočili a začali jsme se smát. To přilákalo pozornost ostatních kolejí. Všichni se smáli. Úplně všichni až na růžovku. ,,Chudák růžovka. Teď se mu dostane víc pozornosti než chtěl.,, Řekla jsem a přišla další vlna smíchu. Když jsme se uklidnili dvojčata se zeptala.,,A jak dlouho mu to vydrží?,, Zeptali se se zájmem. ,,Nejmíň do Vánoc.,, Řekla jsem s úšklebkem. ,,Wow. To jeho otec asi nebude mít úplně radost jestli ho takhle uvidí.,,
,,No a co? Když si ho takhle vychovali, tak ponesou následky.,, Řekla jsem s úsměvem.
,,Tak to tě radši štvát nebudu. Nechci dopadnout hůř.,, Řekl Georg. Já jsem se na něj usmála. ,,Hm. Věř mi že se umím mstít mnohem krutějš než sám Voldemort. On ti možná zabije rodinu a toho na kom ti záleží. Ale já se mstím, tak že na to nikdo do konce života nezapomene.,, Usmála jsem se jako neviňátko. Ostatní jen vykulili oči a řekla bych že se až báli. Já jsem se otočila zpátky k jídlu a vzala si lízátko.Po chvíli do síně vtrhnul profesor Qirel. A začal řvát. ,,Tról je ve sklepení! Tról je ve sklepení! Tról je ve sklepení!,, Podíval se na Brumbála. ,,Měl by jste to vědět.,, Řekl a dopadnul na zem. Omdlel. Slabota.
A teď nastal chaos všichni řvali a křičeli. Já ne. Já seděla na místě a zacpala si uši.
,,Ticho!!!!!,, Zaburácel Brumbál. Všichni ztichli a já si odkryla uši.
,,Učitelé půjdou s semnou do sklepení. Prefekti odvedou své žáky na koleje.,, Všichni udělali co ředitel přikázal. Když jsme byli v tak polovině cesty vzpomněla jsem si na Hermionu. Chvíli před tím než Qirel vtrhnul do síně šla Hermiona na záchod.,,Kluci! Hermiona je na záchodech! Neví o tom trolovi!,, Všichni jsme se rozeběhly po chodbě. Zastavili až když jsme uviděli stín na stěně. ,,Trol,, řekla jsem potichu.
Zalezla jsem za sloup. ,,Rychle zaleste.,, Řekla jsem klukům. Oni poslechli a šli za mě.
Trol vyšel z uličky a šel dál. Nevšimnul si nás. ,,Jde na dámský záchody.,, Řekne Ron vystrašeně. ,,Ale tam je Hermiona!,, Řekla jsem a už běžela za trolem.
Zatím co kluci mě dobíhali já vytáhla hůlku. Uslyšela jsem křik. Doběhla jsem tam.,,Pokahontas!,, Křikla jsem a trol narazil do stěny. ,,Petrifikustotalus!,, Trol dopadl skamenělý na zem. Přiběhla jsem k Hermioně. ,,Hermiono! Nejsi zraněná?!,, ,,Né dobrý.,, Pomohla jsem se jí postavit.
Přiběhli profesoři včetně McGonagallové. ,,Co se tu proboha stalo?! Co je s tím trolem?!,, ,,Je omráčený a zamrzlí.,, Odpověděla jsem. ,,Ale nevím co se tu přesně dělo. Když jsem přiběhla už to tu bylo zdemolované. Já jenom zajistila trola.,,
,,Má pravdu.,, řekl Harry a podíval se na profesory. ,,Jo, ale použila kouzlo o kterém jsem nikdy neslyšel.,, Ozval se Ron. Já se pláca do čela. ,,Hmm? A jak to kouzlo zní?,, Zeptala se profesorka. ,, Myslím že Pokahontas.,, Řekl Ron zamyšleně a já se ušklíbla. Profesorka se zatvářila že přemýšlí. ,,Takové kouzlo, ale neexistuje.,, Řekla a trochu se zamračila. Já jsem se uchechtla. Všichni se na mě podívali.Povzdechla jsem si. ,,Ale ano. Existuje.,, ,,A od kud ho tedy znáte?,, Zeptala se profesorka.
Já se jenom usmála. ,,Odnikud. Vymyslela jsem ho. Proto ho neznáte.,, Odpověděla jsem.
,,Vymyslela?,, Zeptali se všichni nevěřícně. ,,Ano vymyslela.,, Znovu jsem se usmála.
ČTEŠ
Princezna zla a dobro?
FantasíaKristýna Elizabet Leriová. Na první pohled obyčejná mladá čarodějka. Avšak skrývá tajemství. Její původ jí znepříjemňuje život. Bude muset překonat všelijaké překážky a vystavovat se nebezpečí. Co se stane, když se někdo dozví o její existenci? Kat...