21. Květák a učitel?

98 3 0
                                    

Já s mamkou už jsem na nádraží a loučíme se. Když už jsem ve vlaku najdu si kupé kde je Hermiona a přisednu si k ní. Vlak zahoukal a my se rozjíždíme.
,,Kde jsou ti dva troubové??,, Zeptala jsem se.
,,To nevím, ale jestli nejsou ve vlaku tak nevím jak se dostanou do Bradavic.,,
,,Snad jsou v pořádku.,,
,,Hmm. Snad.,,

Potom co jsme dorazili na konečnou jsme už nepluli na loďkách jako posledně, ale kočáry.
Kluci se sem jistě nějak dostanou. Ale doufám že to stihnout dřív než skončí hostina.
Jinak budou mít určitě problém.
_____________________________

Konečně jsou tady. Tohle mi rozhodně musí vysvětlit.

Teď sedíme ve Velké síni a posloucháme Brumbálův proslov.
,,A nyní vám představuji vašeho nového učitele proti černé magii. Zlatoslav Lockhart.,,
Pronesl ředitel a teď to byl potlesk hlavně od holek kromě mě.
,,Ten květák že nás bude učit?!,, Řekla jsem hystericky k ostatním.
Hermiona tleskala jak pominutá a Ron s Harrym jenom nevěřícně koukali.
,,To Brumbál, ale nemůže myslet vážně! Vdyť ten chlap umí míň než my!,, Řekla jsem vztekle.

____________________________

Už sedíme ve společence a kluci nám vysvětlují proč přišli pozdě.
,,Tak už to vyklop. Jakože jste přišli pozdě? A proč jste nebyli ve vlaku?,, Zeptala jsem se netrpělivě.
,,Tak nejprve se u mně v pokoji o prázdninách objevil skřítek. Ten mi řekl že se má minulost opakovat a zakázal mi jet sem. Já mu ale říkal že sem musím jet. Tak vzal dort a schodil ho na hosty strýčka Vernona. On mi za to přivrtal na okna mříže. V noci pro mě přijeli Ron s dvojčaty, létacím autem. Přivezli mě k sobě domů a od tamtut jsme cestovali letaxem na Příčinou ulici. Tam víte co se dělo. No a když jsme měli projít nástupištěm narazili jsme do stěny. Takže jsme si vypůjčili auto pana Weasleyho. Když jsme dorazili do Bradavic narazili jsme do Vrby Mlátičky, která nás málem zabila. Když jsme se od ní dostali, auto nás ze sebe vyhodilo a odjelo do zapovězeného lesa. Pak nás seřval Snape s Brumbálem a McGonagallovou. A pak už to znáte.,, Dořekl Harry svůj proslov.
______________________________

První hodina PČM. Dopadlo to tak že ten frajírek ve třídě vypustil Rarachy a nechal nás tam samotné. Je to hroznej srab.
Díky bohu že Hermiona zná všelijaká kouzla. Zastavila Rarachy v jejich činnostech jedním slovem.

Jinak se nic moc nestalo až na to že jsme s profesorkou Brýtovou přesahovali sazeničky mandragory a Nevill při tom omdlel. A Ronovi přišel Hulák od jeho mámy. Přiznávám že jsem z toho měla trochu strach, Ron vypadal že každou chvíli omdlí. Třásl se jako casořitka.

Princezna zla a dobro?Kde žijí příběhy. Začni objevovat