20. Zlatoslav Lockhart

100 5 0
                                    

Zítra už se jede do Bradavic. Já s mamkou už jsme na Příčné v obchodě s učebnicemi.
Vedle mně jsou Weasleyovi i s Harrym a Hermionou.
,,Dámy a pánové, Zlatoslav Lockhart.,, Oznámil nám někdo přítomnost toho vejtahy.
Všechny ženy začaly tleskat, včetně paní Weasleyové a Hermiony.
Já s mamkou netleskáme.
,,Nechápu proč jsou z něj tak paf.,, Řekla jsem ke klukům.
,,Taky nechápu.,, Řekl Ron. Harry přikývl.
,,Vždyť je to jen vejtaha a šašek. Vsadím se že před zrcadlem tráví většinu dne.,, Řekla jsem se smíchem.
,,Pro pána krále...vždyť to je Harry Potter.,, Řekl ten bambula a podíval se na Harryho.
,,Harry Potter?!,, Řekl nějakej fotograf a popadl Harryho. Dotáhnul ho k tomu květáku a ten s ním dělal fotky. Ještě mu vrazil do rukou výtisky svých knih a nechal se obklopit potleskem.
,,Vsadím se že ta Zlatovláska ani neví jak se ubránit před odhozením.,, Řekla jsem Ronovi.
Ron se zasmál a mamka, která to slyšela se uchechtla.

Po chvíli jsme měli jít ven a dospělí koupit učebnice.
Tak jsme šli ke dveřím. Ale cestu nám zaterasil Draco.
Pár vteřin se Draco s Harrym hádali než přišel pan Malfoy. Fuj! Z toho pohledu mně mrazí v zádech. Teď se do toho vložil i pan Weasley.

Pak už si šel každý po svém.

Princezna zla a dobro?Kde žijí příběhy. Začni objevovat