38. Tým Kruvalu

69 7 2
                                    

Je den D. Dneska vyvěsí výsledky toho konkurzu. Hrozně se bojím že jsem se tam nedostala.

,,Tak se podíváme.,, Řekla Stáňa nahlas spolu jsme se dívali na papír se jmény co se dostali do týmu.
,,Max Derenc
Viktor Krum
Elizabet Leriová
Počkat! Elizabet Leriová! Jo zvládla jsem to!,, Jásala jsem.
,,Gratuluji,, Objala mě Stáňa.
,,Ale nevadí ti že budeš v týmu jediná holka?,, Zeptala se mně u když jsme si sedla je stolu.
,, Vlastně ani ne.,, Usmála jsem se a pustila se do jídla.

____________o půl roku později___________

Včera jsem napsala Hermioně.
Prej je Malfoy čím dál tím větší d***l, taky tam prý mají nového učitele OPČM. Jo a Hagrid je dočasně učitel péče o kouzelné tvory.
Taky jsem poslala Harrymu Pobertův plánek. Jedním z jeho tvůrců byl Harryho táta a podle mně by ho měl mít u sebe.
Ten náhrdelník co jsem dala Hermioně v prvním ročníku o Vánocích se jí teď prý vážně hodí.

Já se mezi tím vypracovala jako jedna z nejlepších hráčů v týmu.
Jestli to takhle půjde dál tak bych mohla mít v týmu čestné místo jako Viktor. Tenhle rok se mi vážně daří.

*********************

A vyhráli jsme další famfrpálový zápas!

,, Teď se dostaneme na mistrovství!!,, Zajásal Max když jsme vyšli z šaten a chystali se nastoupit na loď která nás dopraví z Finska zpět do Ruska.
,,Pokud se nemýlím tak budeme hrát proti Irům. A ti jsou dost dobří.,, Zamyslela jsem se nahlas.
,,Neboj se! Máme tebe a Viktora! Takže to vyhrajeme!,, Usmál se na mně.
,,Nech toho, nejsem o nic lepší než ty!,, Odporovala jsem.
,, Právě naopak! Jsi naše nejlepší střelkyně!,, Objevil se tu Viktor.
,,To není pravda.,, Zakroutila jsem hlavou.
,,Ale ano. Chlapci mají pravdu.,, Řekl usměvaví Karkarov.
,,Ještě vy s tím začínejte.,, Zkřížila jsem si ruce na hrudi.

Nastoupili jsme na loď a každý šel k sobě do kajuty.
Sundala jsem si tašku s dresem a flaškou z ramene a hodila ji na zem.
,, Konečně,, Hlesla jsem a padla do postele.
Chvilku jsem jen tak ležela a pak už usnula.
No nedivte se! Vždyť jsme vstávali brzo ráno a hráli celý den!
Jedinou pořádnou pauzu jsme měli když byl čas oběda.

,,Elizabet jsme tady. Vstávej.,, Někdo se mnou jemně třásl.
,,Já chci ještě spát.,, Zamručela jsem a otočila se na druhou stranu postele.
,,Já vím, ale jestli nevstaneš tak tu zůstaneš sama.,, Uchcetl se dotyčný.
,,Msisffffhnmnnen,, Zahuhlala jsem a vstala z postýlky.
,,Neboj pak můžeš zase spát.,, Zasmál se Max.
,,Ha ha vážně vtipný.,, Zamračila jsem se a popadla tašku.
,,Tak jdeme!,, Zavelela jsem a s Maxem za zády vyšla z kajuty a následně i z lodi.

Když jsme konečně dorazili do školy tak jsem se nasvačila a šla hajinkat.

Princezna zla a dobro?Kde žijí příběhy. Začni objevovat