Už je konec měsíce. Což znamená že je lektvar hotový.
Taky se odehrál další útok. Harry musel mluvit s Brumbálem.
Fóx se spopelnil a znovu narodil. Jak já mu závidím.
No a jinak se Harryho všichni studenti kromě mě Rona a Hermiony bojí a pořád se na něj dívají.Jsme v dívčí umývárně a ti tři pošuci si nalévají ten lektvar.
,,Opravdu tam nejdeš s náma?,, Zeptal se mě už po několikáté Ron.
,,Ne. Nemůžu se na ten Malfoyův ksicht ani podívat. Natož abych s ním mluvila. Mrzí mě že vám s tím nepomůžu.,, Omluvila jsem se.
,,Né to je dobrý. Všimla jsem si že se na tebe občas dívá. Udělal ti něco viď?,, Optala se Hermiona.
,,Vlastně jo. Jsem na něj hrozně naštvaná. A myslím že kdybych tam s váma šla, že bych to nevydržela a dala mu pěstí.,,
Usmála jsem se smutně.
,,Hhh. Tak jdem na to.,, Řekl Harry.
Všichni přikývli a napili se.,,Asi budu zvracet.,, Řekl ztěží Ron. Upustil sklenici a ihned běžel do kabinky.
,,Já taky.,, Řekla Herm a následovala ho. Ale samozřejmě šla do jiné kabinky. Ještě by se dělili o záchod. XD
Teď ji upustil i Harry, ale přešel k umyvadlu a opřel se o něj.
Fuj. Z toho pohledu jak se mu mění tělo je mi špatně.
Nedivte se mi! Vždyť ta kůže bublala!
Teď je z Harryho Goyl a Rona Kreb.,,Kluci. Teď se musíte snažit napodobovat hlasy Kreba a Goyla.
Jinak to praskne.,, Řekla jsem jim když už stáli oba předemnou.
Přikývli.
,,Já se postarám o Hermionu. Vy už běžte.,, Kývli a vydali se na misi.Přešla jsem ke kabince ve které se Herm zamkla.
,,Hermi? Co je ti?,, Zeptala jsem se jemně.
,,Prosím...nesměj se.,, Poprosila.
,,Neboj nebudu. Tak co se děje?,, Odemkla.
Pomalu jsem otevřela dveře.
A kuk. Vijeveně jsem stála.
,,Vidíš? Ten vlas co jsem sebrala tý holce z hábitu...byl to kočičí chlup.,, Řekla. Vypadá jakoby její rodiče byly kočky a lidí zároveň.
,,Jak dlouho to vydrží?,, Zeptala jsem se jí.
,,Klukům až 3 hodiny. U mě nevím.,, Vysvětlila mi.
,,Radši půjdem na ošetřovnu. Ano?,,
,,Tak dobře.,, Řekla poraženě.
,,Uršulo?!,, Zavolala jsem. Páni. Ta přisvištěla.
,,Ano?,,
,,Mohla by si prosím vyřídit klukům že jsme šly na ošetřovnu?,, Poprosila jsem ji.
,,Ehm. Můžeš se spolehnout.,, Přikývla.
,,Děkuju.,, Poděkovala jsem jí.
,,Tak pojď ty číčo.,, Zasmála jsem se. A kývla na Herm.Už jsme na ošetřovně.
,,Co jste to proboha vyváděly?,, Zeptala se madam Bomfreová když si Hermiona sedla na postel.
,,Eeeeeee,, nevím co říct.
,,Chtěla jsem zkusit jedno kouzlo, ale něco se zvrtlo a teď je ze mně kočka v lidském provedení.,, Vymyslela si Hermiona.
,,Ach holky. Copak nevíte že zkoušet kouzla můžete jen v přítomnosti někoho z učitelů?,, Povzdechla si zdravotnice.
,,Omlouváme se.,, Řekly jsme obě najednou.
,,To nevadí. Ale už to raději nedělejte. Ano?,, Optala se.
,,Ano.,, Zase obě najednou.
,,Hhh. Tak se na tebe podíváme.,, Řekla a začala Hermionu prohlížet.
Chtěla bych něco zkusit. Strašně mě zajímá jestli to bude fungovat.
Sednu si vedle Herm a začnu ji drbat za těma obříma ušima.
Povedlo se! Vážně! Haha! Ona přede.
,,Jeeeeezuuuuuss. Ty jsi tak roztomilaaaaaa.,, Začala jsem trochu pištět a šišlat.
Zdravotnice se tomu jen zasmála.
,,Hej! Já nejsem žádnej mazlík!,, Ohradila se Herm.
,,Ale notaaak. Prosím prosím.,, Udělala jsem psí oči a třela rukama o sebe.
,,Hhh. No tak fajn.,, Povolila nakonec.
ČTEŠ
Princezna zla a dobro?
FantasíaKristýna Elizabet Leriová. Na první pohled obyčejná mladá čarodějka. Avšak skrývá tajemství. Její původ jí znepříjemňuje život. Bude muset překonat všelijaké překážky a vystavovat se nebezpečí. Co se stane, když se někdo dozví o její existenci? Kat...