Bölüm Şarkısı Gaho - Wish
Yıllar sonra gördüğü adam bir anda ona onu özlediğini söyleyip kollarını beline doladığında ne yapacağını bilememişti.
İki beden bir birini sardığında kalplerin bütün olmasıydı sarılmak. Ruhların birbirine karışması gereken o anda genç adamın ruhu kendisini saran kolların sahibiyle değil, yanında gözünü kırpmadan beline dolanan kollara bakan Zhan'ın giderek kararan ruhuyla bütünleşmişti.
Geri dönüşü yoktu.
Dönmeyi de istemiyordu. Yanına baktığında her zaman görmeyi istediği adam orada duruyordu ama sanki kendisinin onun yanında olduğunun farkında değilmiş gibi görünüyordu. Sadece ondan koparılma ihtimaline takılmış, takıldığı bu ihtimal etrafındaki her şeyi karartmıştı.
O karanlığı dağıtmak için beline sarılan kolları sertçe ittirdi. Wenhan kaşlarını hafifçe çatmış, kalp şeklindeki dudakları ince bir çizgi halini alacak şekilde birbirine bastırılmıştı. Yibo aklında esen ne varsa söylemeye hazırlanırken bir anda kendisine siper edilen kol ve öne geçip görüş alanını kapatan bedenle duraksadı.
Zhan, genç adamı arkasına alıp Wenhan'ın karşısına geçtiğinde bu sahneye daha fazla dayanamayacağına karar vermişti.
"Aradığınız o 'şey' de size yardımcı olamayacak galiba."
"Bu sizi ilgilendirmez."
Çıkarımlarının tutmasını severdi.
Ama bu sefer karşısındaki adamın aradığı şeyin Yibo olduğu çıkarımının tutturduğu gerçeği hiç hoşuna gitmemişti. İlk defa yanılmak istedi.
"Çalışanlarımın rahatının bozulması pekala beni de ilgilendirir. Umarım etik olmayan bu davranışınızı projeden çekilerek telafi edersiniz."
Kelimelere dökülmeyen şeyler etrafı bürüyen sessizlikte bakışlarla dile gelir. Sessizlikte büyüyen düşünceler, buluşan bakışlarla dile gelirken gözleri kaçırmak bile çığlık gibi yankılanan düşüncelerden kaçmaya yardımcı olmaz.
Zhan, Wenhan'ın kendisine değmeyen bakışlarında hissettiği hırs ve kıskançlıktan kaçamamış, kalbini sarmaşık gibi sarıp sıkıştıran bu dile gelmeyen duygulardan Yibo'yu kurtarmak istemişti.
Genç adamın önüne siper olarak geçtiğinde kendisiyle buluşan bakışlar, patlamaya hazır bir volkan gibi fokurdarken Wenhan ile Yibo'nun bakışlarının buluşmasını istememişti. Wenhan'ın kelimelere döktüğü özlemi bakışlarındaki kıskançlık ve hırs ile bütün anlamını yitirirken Zhan sadece Yibo'nun ona doğru atamadığı adımlarını, onu korumak için Wenhan'a doğru attığında sessizlikte bir çığlık gibi yankılanan sevgisini Yibo'nun duymasını istemişti.
"Etik olmayan davranışım?"
"Aradığınız şeyin stajyerim olduğunu hareketlerinizle belli ederken ona kaybettiğiniz bir 'mal' gibi davrandığınız yetmezmiş gibi projeyi alma sebebinizin iş yapmak değil huzur kaçırmak olduğunu da belli ettiniz. Şirketimde böyle şeylere göz yumamam."
"Kimin huzurundan bahsediyoruz? Sizin mi?"
"Genel Huzur. Yibo'nun huzuru kaçarsa benimki de kaçar. Benim huzurum kaçarsa tüm şirket bundan etkilenir. Umarım ben şirketinizle iletişime geçmeden siz bu projeden çekilirsiniz. Yoksa anlaşma teklifini geri çekmek zorunda kalacağım."
Wenhan bakışlarını genç adamla buluşturmak istiyordu ama önündeki adam, başını ne zaman hareket ettirse bedenini o yöne çeviriyor, gözlerinin genç adama değmesine izin vermiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nan Hai
Teen FictionKaçmaya çalıştıkça içine çekiliyordu. Gitmek istiyordu ama gidemiyordu. Nedenini kendisi de bilmiyordu. Ne zaman başlamıştı bilmiyordu. Onu son zamanlarda gördüğü anlar bir elin parmaklarını geçmezdi ama her seferinde kaçmak için yer arıyordu. Fakat...