Ahoj! Tak jsem se konečně dkopala k další části , yay ♥
Hrozně moc vám chci poděkovat za ty užasně velk čísla, který tahle povídka má... je kolem #10 ve FF , už má 2,4 K votes a 27.2 K přečtení... O jedničce nemluvím.... Fakt jste mi splnily sen a já vás za to miluju. Vážně si nedovedete představit(nebo dokážete) , jak krásný je vidět na vlastním díle 140+ votes... to jako přes sto padesát lidí čte tuhle povídku? Je to strašně velký číslo a já si toho neuvěřitelně vážím :3
Část bych chtěla věnovat úžasné autorce @beky1998 ...
Užijte si část
♥firefly♥
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Líbali se a užívali si plnými doušky toho druhého. Harry Kay zvedl a zamířil do ložnice, kde ji položil na postel. Snažil se vpít svými rty do jejích. Rukama si navzájem bloudili po tělech a automaticky se zbavovali oblečení.
Po několika minutách bylo veškeré oblečení rozházené všude po pokoji. Jejich těla se o sebe otírala a způsobovala si tak husí kůži. Zdálo se jim, jako by hořeli. Netoužili po ničem jiném než být si co nejblíže. Tak, jak jen to bylo možné.
Harryho rty konečně opustily Kayiny a přesunuly se k jejímu krku. Postupoval stále níž a laskal ji. Mučivě pomalu ji hladil po stehnech a užíval si vzdychy, které se jí draly z hrdla. Všechny jejich problémy se rozplynuly. Zajímalo je pouze ukojení touhy po těle druhého. Ta šíleně silná potřeba míchající se s láskou a neuhasínající vášní.
Žilami jim koloval adrenalin. Snažili se vytěžit z jejich doteků maximum. Nespěchali...
Harry pomalu roztáhl Kayiny nohy a lehl si mezi ně. Stále její tělo obdarovával polibky, na které mu odpovídala steny roznášejícími se po celém pokoji. Jeho ruka začala dráždit dívčin klitoris, což jí přivádělo do ještě většího šílenství. Své ruce přesunula na Harryho hýždě a zmáčkla je. Chtěla víc. Oba po sobě toužili.
,, Prosím...." Zašeptala z posledních sil. Harry se posumál a znovu ji začal líbat na rty. Po chvilce se odtáhl a jen si ji prohlížel. Snažil se do paměti dostat každičký její detail. Od kaštanových vlasů rozházených všude, přes safírové oči, rudé rty - ještě výraznější než obvykle , kvůli jeho polibkům- hubený krk, vystouplé klíční kosti a vyvinutá ňada ž po dlouhé hubené nohy. Chtěl si zapamatovat vše.
,, Pořád jsi stejně nádherná." Zašeptal. Dívka se usmála a její líce nabraly červenou barvu. Stávalo se jí to jen s ním.
,, Děkuju." Naznačila ústy. Nestihla to ale ani doříct, Harry si opět ukradl její rty. Rukama jí přejížděl po hrudníku a zádech, při tom přirazil svou pánví proti její. Vnikl tak do ní a hlasitě zavzdychal. I Kayiny ústa opustil sten. Začaly proti sobě přirážet a sténaly slastí. Jejich těla byly jako jedno a oni si to plně užívali. Přáli si, aby tento moment nikdy neskončil.
Během několika minut byly oba kousek od vrcholu. Jejich vzdechy ještě nabraly na hlasitosti. Harry se naposledy pohnul proti Kayinu tělu a oba vykřikli jméno druhého.Kudrnáč z dívky vyšel a objal ji. Tiskl si ji na potetovanou hruď, která se leskla potem a zdvihala v nepravidelních intervalech. Nechtěl ji už nikdy pustit. Nechtěl, aby jim nějaká skupina idiotů toužících po penězích ,sebrala to , co mezi sebou mají. Jejich pocity byly příliš silné a krásné na to, aby se jich vzdal.
Leželi v objetí dlouho , každý ve svých myšlenkách. Kudrnáč políbil brunetku na temeno hlavy a zašeptal slova, které chtěl říct celou dobu. Konečně se mu jeho myšlenky utřídily.
,, Už mi neutíkej." Jeho chraplavý hlas se odrážel od stěn. Dívka neodpověděla. Podíval se na její tvář a zjistil, že má zavřené oči. I její pravidelné oddechování poukazovalo na to, že spí. Zavřel proto také oči a ponořil se do říše snů.
Kay ale nespala. Pouze spánek předstírala. V hlvě se jí znovu a znovu přehrávala tato věta. Vědla, že ji čeká další těžké rozhodnutí. Ale jiné, než všechny ostatní. Vždy se mohla vrátit, sice to neudělala, ale mohla. Nyní se však nic nalo vzít zpět. Kdyby odešla, ztratila by všechno, na čem jí záleželo. Všechno tohle pro ni byl Harry. Její odchod by mu ublížil, ale zároveň osvobodil. Už by se nemusel bát, že mu znovu ublíží, nemusel by žít v nejistotě.
Byla si jistá, že ať udělá cokoliv, Harry jí to odpustí a to ji asi děsilo nejvíc. Protože tohle si nezasloužila. Ubližovala mu vědomě i nevědomě a ničila ho. On jí ale nikdy nezklamal. Jednou jedinkrát se proto chtěla rozhodnout správně. Nevěděla ale, co správné je.
ČTEŠ
F#ck your body 2 |H.S.FF|
FanfictionMost people spend their time trying to find someone to sleep with, instead of finding someone worth waking up. - Většina lidí strávila své životy hledáním někoho, s kým by se mohli vyspat, místo toho, aby hledali někoho, s kým se chtějí probouzet...