XI. Our Vow

2.9K 265 22
                                    

Ahoj, jsem zpět.. Vážně se omlouvám za to, že jsem tak dlouho nepřidala, ale nezvládala jsem to a měla jsem Athor´s block. Asi víte, jak nepříjemný to je ( ti co píšou a už to zažili). Každopádně jsem zpátky...Tahle část asi nebude nic extra, musim se do toho zas dostat, tak se omlouvám :O)

část věnována @KiksekFilipova

Na boku máte SoMo- Show off

miluju vás

♥firefly♥

p.s. Neskutečně moc děkuju za 125+ votes :OO

p.p.s. Je tam 13+ jásejte! 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Harry dále okusoval kůži na Kayině krku a tvoil jí tak dost jasné znamínko lásky. Dívka se zmohla jenna tiché steny.

Když byl hotov, pozorně si své dílo prohldl a usmál se. Rychle cucflek políbil a začal dělat další.

,, Zapomeň." Zavrčela Kay a uhnula hlavou. Myšlenka na to, že bude muset skrývat více jak jedno znamínko se jí nezamlouvala.

,, Aspoň všichni ví, že nejsi k mání."

,, Hmm, to bych jim vysvětlila i bez toho." usmála se. Harry pokroutil hlavou a zaútočil na její rty. Jejich dlouho neukojená potřeba se začala ozývat. Ani jeden nevypadal, že by se mu nechtělo do toho, k čemu se schylovalo.

Brunetka hladově opětovala polibky kudrnáče a za vlasi si ho tahala k sobě. On ji pevně objímal. Po chvilce dravého líbání se nad ni vytáhl. Zatahal za lem trička, které jako jediné spolu s kalhotkami zakrývalo její tělo. Zvedla ruce, aby mu pomohla.

Látku z ní stáhl a znovu se zaměřil na její rty. Dívka automaticky nahmatala lem černých jeansů, které téměř nesundával. Rozepla je a začala stahovat dolů. Omlem zavadila o rýsující se bouli v jeho boxerkách.

,, Kay-" Vydechl. Pousmála se.

,, Promiň, "šeptla.Harry jen pokroutil hlavou a přesunul své rty na její nahý dekolt. Zavzdychala a zaklonila hlavu. Přestala se snažit o stáhnutí Harryho kalhot. Nebyla se schopná soustředit ani na vlastní dech. Harry si jeany rychle sundal a usmál se. Prohlížel si dívku pod sebou. 

,, Pořád stejně nádherná." Políbil jí na krk. ,, A pořád moje." Dodal. Znovu si ho přitáhla k polibku. Jeho ruka samovolně zajela k lemu jejích kalhotek. Okamžitě vklouzla pod látku a nalezla ono citlivé místo, po kterém přejela. Kayleigh opět zavzdychala.

,, Harreh!" Zasmál se. Líbilo se mu, že ji jen letmými dotyky dokázal uvádět do nepříčetnosti.

,, Co chceš?" Zašeptal jí svůdně do ucha.

,, Tebe a ty to moc dobře víš. " Zašeptala. Divila se, že se jí povedlo zformulovat tak složitou větu. 

Zatahal za krajkovou látku a stáhl ji až k jejím kolenům. Kay kalhotky rychle skopla. Rukou pohladila Harryho bouli na kalhotech. Odpovědí jí bylo zalapání po dechu. Pohyb zopakovala. Harry vzdychl. Pousmála se a zahákla prst za lem boxerek. Začala je sundavat. Na Harryho vkus až mučivě pomalu , proto jí raději pomohl. Ušklíbla se nad jeho počínáním.

,, Moc se nesměj, zejtra nebudeš moc chodit." Opět se zasmála.Políbil jí a roztáhl nohy od sebe. Jedním prstem do ní vešel. Vyjekla slastí. Pousmál se přidal i další prst.

,, Hazz!" Snažila se normálně dýchat.

,, Copak?" 

,, Nenávidím tě Stylesi." Zavrčela.

,, Jo, já vím."Zachraptěl. Vytáhl prsty, kterými ji doteď přiváděl k šílenství a pousmál se. Poté přirazil do jejího lůna. Oba slastně vydechli. Začal přirážet. Nepohybovali se ani trochu zbrkle, ne jako před tím. Nyní si chtěli jen užívat to, že jsou jako jeden. Chtěli pocítit tu slast, která se jim dostávala, v každičké buňce svého těla.

Vzdechy se odráželi od stěn pokoje a vyplňovaly ono ticho, které v domě panovalo.

Po několika minutách se oba blížili k vrcholu. Harry ještě několikrát přirazil a oba tak dovedl k orgasmu. Pokojem se roznesly výkřiky jmen toho druhého. Kudrnáč z dívky vyšel a přitáhl si ji k sobě. Natáhl se pro peřinu a přehodil ji přes jejich nahá těla. 

,, Tohle bylo..."Začala Kay

,, Dokonalý."  Dokončil větu. Objímal dívku a nechtěl ji pustit. Už nikdy. Tak moc ji miloval a byl rád, že se mu vrátila.

,, Miluju tě." Zašeptala, jako by mu četla myšlenky. A možná , že ano.

,, Miluju tě." Zašeptal nazpět. Nechtěl říc prosté já tebe taky. Chtěl , aby veděla, že tato slova myslí smrtelně vážně.

,, Všechno bude už jenom lepší, slibuju." Řeklo tiše  děvče. Chtěla mít pravdu. A chtěla slib dodržet.

,, A já ti slibuju, že udělám šechno pro to, aby si měla pravdu."  Propletl si s ní prty a políbil ji na spánek. Poté se oba oddali snění doufajíc, že zítřek nepřinese další katastrofu.

F#ck your body 2 |H.S.FF|Kde žijí příběhy. Začni objevovat