Ahoj lidi! jakože twl wat?? dnes si tak hezky vlezu na wttpd a čumím jak umím! 70+ votes ? To jakože fakt??? VÍTE VŮBEC JAK ZKURVENĚ MOC VÁS MILUJU?????
ne?
Chyba!Díkydíkydíkydíky!!
Tahle část věnována @RossalinGray
Díky za tvůj megaultrasuperdlouhej komentář <3Doufám, že jste zaregistrovali mou novou povídku :D Píšu jí spíše ze srandy, ale třeba se bude líbit...
♥firefly♥
•••••••••••••••••••••••••••••••,, Harry skolaboval. Zayn ho našel v hudebně." V tu chvíli jako by se pro Kay zastavil čas.
Harry skolaboval. Harry skolaboval. Harry skolaboval. V hlavě jí blikala červená kontrolka. Stále dokola slyšela Liamova slova. Ani si neuvědomila, že se svezla na podlahu. Zachytil ji až Niall.
,, Ne, ne ne.. Řekněte, že si děláte srandu a je to jenom nějakej jeho blbej vtip, prosím." Blonďáček ji objímal a hladil po vlasech.
,, Copak? Vinna? A divíš se, že to nerozdejchal, když ses k němu zachovala takhle? Slyšel jsem tebe a Nialla, když si za nim šla. Takže on ti řekl, že se kvůli tobě málem uchlastal k smrti, že se tě pokouší kontaktovat čtyři roky, že vlastně všechno, co ten den řek nebyla pravda a ..." Louisův onolg přerušil Niall.
,, Ty kreténe, on jí to neřekl. neřekl jí ani slovo o tom jak to bylo." Brunet umlkl a zděšeně se podíval na dívku, která se třásla pod náporem vzlyků.
,, Kay já se...Omlouvám se já-" Domem se rorezněl zvonek. Liam rychle vyběhl ke dveřím. Brunetka se mezitím trochu uklidnila.
,, Teď je důležitej Harry, Louisi. Zbytek vyřešíme jindy. A je mi fakt líto, že mě vidíš jako bezcitnou mrchu." Zvedla se a rychlým krokem vyšla naproti záchranářům.
***
,, Harry Styles bude v pořádku, za chvilku by se měl probudit. Jen, nevíte jestli neměl v poslední době deprese? Za tetno kolabs mohla pouze poškozená psychika. Taky jsem na jeho ruce našli rány, které si pravděpodobně udělal sám. " Doktor si prohlédl všechny přítomné.
,, Ano on na tom poslední dobou, vlastně už dlouho nebyl nejlépe a snažil se to řešit. Psychologa má, stejně jako my všichni, protože jsme se proslavili cekem rychle , tak abychom to unesli. Nenavštěvujeme je často, jen Harry. On poslední čtyři roky to bylo složité." Začal Liam.
,, A to sebepoškozování?"
,, Nikdo o tom nevěděl, vlastě jsme si toho ani nevšimli. I když je pravda, že často nosil dlouhé rukávy. Nenapadlo nás, že by se dělo tohle." Řekl tiše Louis. Všichni si vyčítali, že si nevšimli toho, co se dělo.
Kay seděla na židli zírajíc do země. Nechtěla slyšet nic. V hlavě jí vířiy tisíce myšlenek. Za všechno mohla ona. Stačilo mu odpovědět na jeden z jeho vzkazů. Denně jich dostala přes deset a nemohlo to být tak těžké, ona ho pouze sobecky ignorovala. Ani když ho konečně viděla,nezachovala se příjemě. Zato on by pro ní udělal cokoliv.
,,Můžeme ho vidět?" Zeptal se Niall.
,, Dobře. "
,, Kay?" Houkl na ni. Polekaně se otočila. Když pochopila přikývla a zvedla se. Zamířili do pokoje.
,, Jen pár minut, ano?" Řekl doktor přísně. Všichni kývli na souhlas. Otevřeli dveře a vešli.
Pohled, který se jim naskytl nebyl nijak hezký. Harry byl bílý jako stěna pokoje a z ruky mu trčela kanyla. Kay okamžitě přeběhla k posteli.
,, Harry! Harry slyšíš mě? Beru to zpátky, všechno beru zpátky! Omlouvám se! Nemyslela jsem to vážně. Chci začít znova, Hazz prosím probuď se." Po chvilce se nedokázala udržet na nohou a tak pouze padla na kolena. Hlavu si položila na postel.
,, Harry vstávej, vidíš, jak jí ubližuješ? Vzbuď se, konečně máš, co sis tak moc přál. Kay tady a odpoustila ti." Začal na kudrnáče ležícího na posteli mluvit Zayn.
Všichni se shromáždili kolem postele. Najednou se Harryho ruka pohnula. Následně otevřel oči.
,, Hmm bože, kolik jsem toho zas vychlastal?" POkojem se rozezněl smích všech.
,, Stylesi ty se jen vzbudíš a už perlíš." Zasmál se Louis.Harry se opatrně posadil a rozhlédl po pokoji. Zrak mu padl na děvče klečící u postele. V očích měla slzy.
,, Co ona tady dělá?" Zeptal se chladně.
,, Hazz já se omlouvám, všechno beru zpět. Chci začít od začátku... Já.."
,, Šetři dech. Nechci tě ani vidět, kvůli tobě jsem tady. Divím se, že ses vůbec ukázala, čekal jsem, že budeš někde slavit." Dívka zmateně zamrkala.
,, O čem to mluvíš?"
,, Neříkej, žes tohle nechtěla."
,, Harry nikdy jsem nechtěla, aby se ti něco stalo."
,, Prostě vypadni." Zavrčel. Ostatní oba zmateně pozorovali.
,, Harry, co to meleš? Nechtěl si snad, aby ti dala druhou šanci?"
,, Já? Vždyť se mě pokusila zabít." Všichni v místnosti oněměli Byly slyšet jen pípající přísroje a Kayiny vzlyky.
,, Já asi půjdu." Zašeptala a začala se zvedat. Nohy jí ale neunesly a ona znovu skončila na zemi. Bolestně vyjekla. Niall k ní rychle přešel a zvedl ji do náruče. Naposledyy se otočil na svého kamaráda a naštvaně se zašklebil. Poté vyšl ze dveří.
***
,, Jak je to tedy možné? On si jako nepamatuje, co se stalo?" Doktor pokrčil rameny.
,, Nevíme nic jistě, ale vypadá to, že se mu sny a relita trochu promíchaly. Pokud měl nějakou kńoční můru, je možné, že si myslí, že se to dooprady stalo." Kay vzlykla.
,, Zdálo se mu, že jsem ho zabila?"
,, Nemuselo to být tak. Možná je to jen několik různých snů."
,, Tak či tak, právě jsem jeho noční můra."
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
LOool Zas drámo :D Tak do mě :OO
ČTEŠ
F#ck your body 2 |H.S.FF|
FanfictionMost people spend their time trying to find someone to sleep with, instead of finding someone worth waking up. - Většina lidí strávila své životy hledáním někoho, s kým by se mohli vyspat, místo toho, aby hledali někoho, s kým se chtějí probouzet...