Ahojky děcka :D tak se vám hlásím s další částí.. nakonec to teda bude část s falshbackama,
Ještě než začnu mám tu INFO:
▲ S @NicolKol jsem začala psát novou povídku - Nobiliary, bude na mém profilu v exteral linku a kometech bude link...Doufám, že se vám bude líbit :D
Věnováno právě mé @NicolaKol :D Asi se ještě rozepíšu dole :P
Na boku Trecherous od Taylor Swift ♥
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
,, Takže, co se děje doktore? Proč se tak mění?",, Pravděpodobně už má v hlavě větší podíl reality a menší snů. Myslím, že pokaždé, když usne a znovu se probudí, žije v jiném světě. Bohužel vzpomínkami nelze pohybovat a sny také ne, takže nezbývá než čekat. Ale usí být pod dozorem, může se mu kdykoliv změnit nálada." Kayleigh kývla. Poslední týden byl Harry klidnější a nebyl hrubý. Tedy jen občas.
Kay už byla psychicky na dně, protože žila v nejistotě. Nechtěla usínat když byl Harry v dobré náladě a bála se probudit nebo přjít do místnosti, když nevěděla, jak mu bude další den.
,, A co se týče vás slečno..." Kay zamrkala.
,, Já jsem v pořádku. " Doktor se ušklíbl.
,, A já jsem Santa Claus. Víte, od posledně jste zhubla. Vypadáte unaveně a zničeně. Kolik jste toho naspala?" Dívka pokrčila rameny.
,, Nevím, snad dost. Řekla bych."
,, Měla byste na chvilku odejít. Prostě si někam zalézt a odpočinout si. Po týdnu či dvou se vrátit. Je vidět, že vás to, co se děje psychicky i fyzicky ničí." Brunetka pokroutila hlavou.
,, Jsem v pořádku, teď mě Harry potřebuje. Dovolenou si udělám, až se to srovná." Doktor posmutněl.
,, Jak dlouho to může trvat doktore?"
,, Chvilku, tři dny. Týden, dva, měsíc. A nebo roky. V nejhorším případě po zbytek života."
,, Panebože." Kayleigh si rukou prohrábla vlasy. Snažila se tuto informaci vstřebat. Věděla, že má doktor pravdu a ona to přestává zvládat. Odmítala však Harryho opustit.
,, Fajn, počkáme měsíc dva a potom, začnu uvažovat o nějakém odpočinku."
,, Slečno, nemyslím si, že to zvládnete vydžet tak dlouho. Kdyby jste porstě ode všeho chtěla utéct, udělejte to. Jen mi dejte vědět a já to ostatním vysvětlím."
,, Dobře děkuji, ale teď musím jít."
,, Fajn, nashledanou. A pevné nervy a opracvdu to nepodceňujte."
,, Dobrá.Nashle." S tím zmizzela ze dveří.
***********
,, Ede? Co tady děláš?" Harry se usmál na svého kamaráda a pustil jej do bytu.
,, Ale, přišel jsem na tebe kouknout. A pozdravit Kay. Jsem rád, že jste zase spolu. Jak jste se vůbec potkali?"
,, No, to je složitý. Dáš si kafe, čaj nebo?"
,, Jen vodu díky. A kde vlastně je?" Harry pokrčil rameny.
,, Ráno někam letěla. Ještě se nevrá-" tu chvíli se ozvalo cvaknutí zámku.
ČTEŠ
F#ck your body 2 |H.S.FF|
FanficMost people spend their time trying to find someone to sleep with, instead of finding someone worth waking up. - Většina lidí strávila své životy hledáním někoho, s kým by se mohli vyspat, místo toho, aby hledali někoho, s kým se chtějí probouzet...