Tak PF 2015 lidi :D
Douám, že jste alespoň někteří neoslavili svůj nový rok ( i Nový rok) kocovinou ( jakože já chytla vopici fakt pěknou) . Chtěla jsem přidat už ráno, ale mozek jsem měla uplně na sračky, takže se spokojte s updatem večer.
Jinak s @xxRonny_Styles plánujem takovou kratší humornou povídku s názvem Cock(tails). I podle názvu je asi jasný, jak strašně nevinný to bude :D
A právě Ronny je věnována část :D
To je asi vše :D
♥firefly♥
p.s. Všimli jste si, jak moc jde FYB2 do háje? Už mám kapitolu 13 a furt jsem se nedostala k tmu, k čemu jsem chtěla.. Urvěte mi někdo hlavu!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
,, Mluvím se slečnou Sammsovou?" Ozvalo se z telefonu, který si brunetka držela u ucha.
,, Ano, to jsem já." Řekla s hlasem plným hrůzy.
,, Dobrá. Víte, jak jste podepsala tu smlouvu o tom, že budete předstírat vztah s panem Stylesem na dva měsíce?"
,, Ano?" Ani nedýchala. Moc dobře věděla, že takhle se oznamují špatné zprávy.
,, Máme pro vás skvělou zprávu. Nakonecbude smlouva končit o dva týdny dříve to znamená, že za dva týdny, přijde rozchod." Kayleigh zalapala po dechu. Snažila se tak do plic dostat kyslík, kterého se jim nedostávalo.
,, Už za dva týdny? A proč tak najednou?" Žena na druhém konci si odfrkla.
,, To není vaše starost. Jen vám předem říkám, že až se s panem Stylesem rozejdete, bude se muset držet dál a přestat se s ním i s celou skupinou stýkat:"
,, Cože, já?-"
,, Slečno, myslím, že o tom se nemá cenu bavit. Nashledanou. Přeji hezký den." Poté bylo slyšet jenom pípání. Dívka se rychle chytila stěny, protože se jí zamotala hlava. Snažila se zhluboka dýchat. V mobilu začala hledat číslo na Harryho doktora.
,, Dobrý den."
,, Dobrý den pane doktore, máme vážný problém." Řekla rozklepaně. Bylo jí strašně.
,, Co se děje slečno? Zníte dost rozrušeně."
,, Právě mi volali, že já a Harry se máme rozejít už za dva týdny. A poté se s ním nebudu moci stýkat."
,, To ale není ani trochu dobré. Obávám se, že pan Styles tohle nezvládne." Dívka si povzdychla.
,, Já vím, ale..co mám dělat. Chtěla jsem, aby jste to věděl. Můžeme se pokusit na něco přijít, ale pochybuji, že to zachráníme. Modest nedovolí, abych s ním byla delší dobu, protože by to mohlo vypadat, jako že se usadil a není sukničkář."
,, Je mi z nic špatně. Dobře. Zatím mu to neříkejte, ale zase to nesmíme příliš odkládat. Já musím jít, mám pacienta, ale musíte za mnou přijít. Nashledanou a pevné nervy."
,, Nashle." Típla hovor a svezla se po stěně na zem. Věděla, že je vše špatně. Že se vše blíží ke katastrofě.
,, Kay, děje se něco?" Otočila se na Harryho.
,, Ne jen... Zamotala se mi hlava."
,, Dobře. Pojď pomůžu ti. Jo a víš, že za chvilku přijde Chantelle?" Kay se usmála.
,, Jo, vím."
,, Fajn, já se domluvil s Louisem na FIFU." Zasmála se.
,, Až si zas budeš stěžovat, že prohráváš a že netušíš, jak tě k tomu přinutil, tak ti tohle připomenu." Chytla se za kudrnáčovu nataženou ruku.
,, Tak dobře, platí. Ale dnesak vyhraju." Dívka se znovu zasmála.
,, Jasně." Harry si ji s pokroucením hlavy přitáhl k sobě a objal kolem pasu. Už se ji chystal políbit, když se rozezněl zvonek.
,, Smůla." Usmála se a vyprostila se z Haroldova objetí. Ten si ji ale stáhl zpět a jemně jí políbil.
,, Tak dobrý, můžeš jít." Zašeptal a pustil ji. Pouze pokroutila hlavou a s úsměvem zamířila ke dveřím. Otevřela a během sekundy byla opět uvězněna v objetí své blonďaté kamarádky.
,, Ahoj." Řekla přidušeně.
,, Nazdar." Blondýnka ji políbila na tvář a pustila. Kay si tak mohla promnout rameno.
,, A tohle ses naučila od Nialla?" Ozval se chraplavý smích.
,, Harolde. Nazdar." Vyjekla blondýnka a i jeho objala.
,, Chantelle, klidni se." Zasmála se Kay.
,, No jo, no jo." Chantelle zvedla ruce a s úsměvem se otočila.
,, Jsem ráda, že si zase zpět." Řekla.
***
,, Nejhorší je, že za dva týdny končí smlouva a poté se nebudeme moc vídat." Řekla Kay a podívala se na blondýnku, která vyděšeně zamrkala.
,, Ale vždyť.. zničí ho to a tebe taky. " Hnědovlasé děvče kývlo nechávajíc hořké slzy stékat po svých tvářích.
,, Já vím. Netuším co budu dělat. Jim je to ale jedno." Pokrčila rameny a setřela si slzy z tváře. Blondýnka ji objala.
,, Na něco se přijde. Nemůžou to udělat, když to Harry neustojí." Snažila se ji utišit. Nebyla si však svými slovy jistá.
ČTEŠ
F#ck your body 2 |H.S.FF|
FanfictionMost people spend their time trying to find someone to sleep with, instead of finding someone worth waking up. - Většina lidí strávila své životy hledáním někoho, s kým by se mohli vyspat, místo toho, aby hledali někoho, s kým se chtějí probouzet...