Ahojky :/ Dneska to nebude nijak dlouhý protože mám jen zkurvenejch 35 minut! Naši se prostě rozhodli, že budu chodit spát v devět jak pětiletý děcko! Takže moují dobrou náladu zkazili! Jsem tak nasraná ( omlouvám se za vulgarismy)
Tk fajn radši změna tématu...
Kdo koukal na Livestream? I'm guilty! Jako všichni na to nadávaj, já jsem docela spokojená :P
OMG A KLUCI BYLI TAK SEXY ♥ A celkově to je poslední dobou kolem 1D divný ( smells like coming out yay no h8)
No takže asi tak... taky už jsem si poslechla větší část leaklýho alba FOUR ! Ale doprdele strašně mě sere, že mi nikde nejde spustit 18 a no control! Kill me pls a do mobilu mi to nejde vůbec ( zasraný ajfouny) no nic... tak jdem psát ( část bude napsaná na mobilu, tak se fakt omlouvám za chyby... tlačí mě čas)
♥firefly♥
p.s. věnováno @cheekyKazz
( Jestli to nestihnu věnovat dnes oficiálně - protože přes mobil to nejde), tak se toho dočkáš zítra :P
Hope u like it
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Harry seděl na své posteli s hlavou v dlaních. Ozvalo se zaklepání dveří a následně někdo otevřel. Ani se nedíval, věděl, že je to Louis. Nikdo jiný tohle nedělal.
,, Harry...já je mi to líto. Tohle jsem fakt nečekal." Kudrnáč se podíval na svého kamaráda.
,, To já jo. Jen jsem netušil, že to bude tak bolet." Modrooký k němu přešel a posadil se vedle jeho těla. poté ho objal.
,, Láska prostě bolí. Ale..nevěřil jsem, že by to Kay řekla takhle naplno."
,, Víš, není to tak složitý pochopit. Ona si myslela, že když odletí, nechá mě a zapomene, že mi bude dobře. Strašně jí to ublížilo. To, co se stalo. A pokusila se zapomenout, ale já jí v tom bráním. A ona si teď ten vztek a bolest vylévá na tom, kdo jí obojí způsobil." Zezdola se ozval smích.
,, Měl bys jít za nimi. S Kay jste se dlouho neviděli, určitě jí bude zajímat spoustu věcí." Usmál se Harry na Louise a vymanil se z jeho objetí.
,, A ty?" Kudrnáč pokroutil hlavou.
,, Mě tam vážně chtít nebude. Kdbyby něco, budu na půdě." Louis kývl. Na půdě měli menší hudebnu.
,, Dobře." Povzdechl si a zamířil ke dveřím. Naposledy se podíval na svého kamaráda a vyšel z pokoje. Harry zavřel oči a vydechl. Donutil se zvednout a dojít až do hudebny.
Posadil se na sem s tužkou, papírem a kytarou. Z kapsy vytáhl mobil. V galerii našel album nazvané My heartbreaker a zapl prezentaci. Díval se na měnící se fotky jeho a Kayleigh. Tak moc se změnila. Byla snad krásnější než si pamatoval. Pokud to tedy vůbec šlo.
Na fotkách se usmívala a v očích jí šlehaly plamínky lásky. A štěstí. Při vzpomínce na její pohled dnes v budvě Modestu je neviděl. Dívala se na něj chladně. Pohledem plným nenávisti. Bolelo to.
A ještě více , když si uvědomil, že ty plamínky zhasl on svým sobeckým chováním a tím, jak byl zbabělý. A teď za to platil krutou daň. Vyšší, než si vůbec dokázal představit. A tušil, že ji bude splácet ještě dlouhou dobu.
,, Harry?" Svýma uslzenýma očima se podíval na blonďáčka stojícího ve dveřích.
,, Kluci se chtěli ujistit, jestli jsi v pořádku." Harry sklopil pohled.
,, V naprostém. Je mi fajn."
,, Jo doslova záříš štěstím." Odfrkl blonďatý.
,, A to se mám smát, když vidim jak velká je nenávist vůči mě od osoby, kterou miluju?"
,, Tak jí prostě řekni pravdu. Jak to tehdy bylo." Kudrnáč se hořce zasmál.
,, Jasně, určitě to pomůže , doufat, že jedna blbá omluva a výmluva uhasí plamen nenávisti, kterej byl denodenně víc a víc po dobu čtyř let. Nialle, jsi fakt geniální."
,, Ona si to ale zaslouží vědět."
,, Jediné, co by si zasloužila, bylo zapomenout. Nic si nepřeje víc, než zapomenout na to, co se tehdy stalo. Zapomenout na to, jak jsem jí ublížil a zapomenout na mě." Rozkřikl se kučeravý. Byl zničený. Všechno zkazil a nešlo to vzít zpět.
,, Harry takhle nemluv, ona zažila i krásný chvíle, na který by nechtěla zapomenout." Zelenooký mladík se ušklíbl.
,, Pochybuju kdyby si jí dal možnost vymazat mě z její minulosti, určitě by ji brala všema deseti. Ale nemám jí to za zlé, kdyby mi někdo ublížil jako já jí, taky bych ho nesnášel." Niall si svého kamaráda chvilku zkoumá čem prohlížel poté si povzdechl.
,, Ale Harry, tobě takhle taky ublížili." Narážel na Dianu. Harryho první skutečnou lásku, na dívku, která ho jen využívala.
A Harry si vzpomínal.
,, Chtěl bys zapomenout? Chtěl bys to vymazat?" Kudranáč Pokroutil hlavou.
,, Ne, bez toho bych Kay nikdy nepoznal a nebyl tím, kým jsem." Niall kývl.
,, Vidíš? Ačkoliv ti bolelo, přenesl ses přes to. Stala se z toho tvoje minulost. Je nezdílnou součástí tebe a nevrátil bys to. Ale tohle je přítomnost. Dostal si druhou šanci. Nepromarni ji." S tím blonďáček vyšel ze dveří. Kudrnáče zanechal samotného s hlavou plnou otázek, na které možná ani neexistovala odpověď.
A pak si to Harry uvědomil. Slova Mary- matky Kay se staly skutečností. Doopravdy dostal druhou šanci a ačkoliv již neměl čistý štít, měl naději. Naději, která ho donutila přemýšlet mad způsobem, jak získat lásku svého života zpět.
*****
Kayleigh se nervózně zavrtěla a rozhlédla se po temném pokoji. Kousla se do rtu.
Ochromil ji strach. Poslední čtyři roky více méně nebyla sama a nyní? Ležela na posteli a poslouchala ťukání dešťových kapek na okno. Nesnášela bouřky více, než cokoliv jiného.
Po celém těle se jí z toho zvuku tvořila husí kůže. Bála se být sama a její jediná možnost spala o patro níž.
Zavrtěla hlavou nad svým hloupým nápadem a více se zachumlala do teplé peřiny. Nasála vůni, která ji uklidňivala, ale zároveň vracela vzpomínky. Vzpomínky plné bolesti.
Děvče sebou trhlo, když se zablýsklo a následně ťukání kapek přehlušil hrom.
Kudrnáč také nespal. Převaloval se na gauči, který mu byl postelí už mnohokrát. Nyní mu ale nadávala spát myšlenka na brunetku, choulící se v jeho posteli. Byl si jist, že nespí.
Nikdy nemohla spát, když byla bouřka. Tedy pokud s ní nebyl někdo jiný. Chvíli zvažoval možnosti a nakonec se zvedl. Chtěl ji alespoň zkontrolovat.
Shodil ze sebe peřinu a stoupl si na zem. Zatřásl se. Linoleum bylo chladné a to, že byl bos mu nepomáhalo. Jeho tělo bylo oblečeno pouze do boxerek, ty ho taky nezahřívaly. Oklepal se a vydal se směrem do vého pokoje.
Dívka třískla víčka k sobě snažíc se ignorovat bouři venku. Chtěla jen spát. Ale tušila, že to jí nebude umožněno, kvůli jejímu strachu.
Trhla sebou, když Uslyšela otevření dveří a kroky. Víčka zavřela ještě pevněji. Její bujná představivost si zní zřejmě dělala legraci. Celé její tělo se třáslo. Náhle na rameni pocítila dotyk. Trhla sebou a málem spadla z postele.
V pádu jí zabránily něčí silné paže. Podle vůně, která ji okamžitě praštila do nosu uhodla vlastníka svalnatých rukou.
,, Promiň , nechtěl jsem tě vylekat." Harry ji opatrně položil na postel.
,, Co tu děláš?" Zamumlala naštvaně, ignorujíc jeho omluvu. Ani se nepokusila poděkovat za záchranu před pádem.
,, Já tě přišel zkontrolovat . Vím, že se bojíš bouřek a chtěl jsem se ujistit, že jsi v pořádku." Nevědomky se pousmála nad starostlivostí kudrnáče. Když síti však uvědomila úsměv jí z tváře okamžitě opadl.
,, Jsem v pohodě. Vzbudil mě hrom, doteď jsem spala." Zamumlala chladně. Mladík si povzdychl. V duchu si nadával za to, že vůbec doufal ve vlídné slovo.
,, Dobře, tak omlouvám se, dobrou." Špitl a otočil se k odchodu. V tom mu ale zabránila studená ručka dívky.
,, Harry já.. nejsem v pohodě, mohl bys tu zůstat, prosím?" Zašeptala. Harry se otočil. Chvilku důmala nad tím, zda je to myšleno vážně, ale podle stisku okolo jeho zápěstí a klepající se siluetu Kay usoudil, že ano.
,, Samozřejmě." Pousmál se. Dívka si oddychla. Nebyla si jistá, zda bude její prosb vyhověno po tom, jak se chovala.
Všechny výčitky vůči Harrymu i sobě samé si chtěla nechat na ráno. Teď si pouze přála zbavit se zimy a stachu, který ochromoval její tělo.
Harry se posadil na zem. Ignoroval fakt, že pravděpodobně nastydne. Kay se zamračila.
,, Co děláš?" Zeptala se. Harry se okamžitě zase postavil.
,, Já... myslel jsem, že to bylo míněno vážně, promiň, už jdu.." Děvče se lehce uchechtlo nad zmateností jejího společníka.
,, Bylo to myšleno vážně, já se ptám, proč si se dáš na zem!" Harry Pokrčil rameny, ačkoliv si nebyl jistý, zda je to vidět.
,, Já .. mám stát nebo?" Dívka se Plácla dlaní do čela.
,, Pojď si lehnout ke mě sakra. Myslíš si, že tě nechám mastydnout?"
,, Ne, že by mi to nepatřilo." Zamumlal kudrnáč spíše pro sebe. Dívka to sice slyšela, ale nijak to neokomentovala. Odhrnula peřinu a dlaní 'zaťukala' na místo vedle sebe. Harry zaváhal. Všechno se mu zdálo zvláštní.
,, Dělej pojď sem. Je mi zima, je bouřka a já vím, že bez tebe neusnu, takže na tebe budu nepříjemná později. Teď si lehni." Zamračila se mad tím, jak hnusně to znělo. Vlastně
Harryho využívala. Věděla, že na něj ráno bude nepříjemná, ba dokonce zlá. A on měl plně právo ji, hlavně po tom, co řekla, poslat do háje a odejít spát zpět do obývacího pokoje.
Vlastňe ji klidně mohl vyhodit ze své postele a nechat ji spát na gauči.
On si místo toho lehl vedle ní a přitáhl si její drobné tělo blíž. Věděl, že si tím může vysloužit facku, ale zajímalo ho jen to, aby Kayleigh nebyla zima.
Kay si konečně spokojeně lehla a chtěla zavřela oči. V tom znovu se znovu zablýsklo a zahřmělo.
Dívka zakňučela a více se natiskla na Harryho tělo. Obmotal kolem její postavy ruce a spokojeně vydechl. Cítit ji tak blízko pro něj byl splněný sen.
,, Už více jak čtyři roky o tomhle sním." Zamumlal jí do vlasů.
,, A jaký to je ve skutečnosti?" Zeptala se.
,, Tak milionkrát lepší."
ČTEŠ
F#ck your body 2 |H.S.FF|
FanfictionMost people spend their time trying to find someone to sleep with, instead of finding someone worth waking up. - Většina lidí strávila své životy hledáním někoho, s kým by se mohli vyspat, místo toho, aby hledali někoho, s kým se chtějí probouzet...