Tyjo čtvrtý přidání za sebou :OOO Jsem fakt hustá :PP
CHtěla jsem se zeptat..je něco co se vám nelíbí? Protože u VI. části je 100+ votes a na minulé části jen 68.. Jako "jen" Vážně si toho vážim, ale jako 32 votes je velkej rozdíl.... Takže jestli se vám něco nelíbí, napište. S touhle částí se nebudu psá na mobilu, ale napíšu jí na počítači. Asi to bude o dost lepší....
A k desáté části..uvažovala jsem, že to udělám jako nějakou větší část...?? Třeba s Flashbackama a vzpomínkama na I. sérii? Byl by zájem...
Prosím napište do komentů ať vím, zda má cenu se s tím psát..
No , to je asi vše..Dost jsem se rozepsala...
Snad jsem vás nenaštvala, neodradila ani neunudila...
♥firefly♥
P.S. : Vím, že jsem jedné holčině slíbila věnování, takže tady je: @thesourstrawberry
:D
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
,, Takže nejste?" Brunetka obrátila oči vsloup.
,, Nevim, jestli ti v tý tvojí makovici ještě něco zůstalo, ale jestli jo, začni to rychle používat. Tohle se nedá.
,, Kay klid. Je porstě zmatenej."
,, A proto trpí všichni kolem? U sebe to chápu, ale vůči ostatním to není fér." Harry se mračil a kmital pohledem mezi Niallem a Kayleigh.
,, A proč ty se zajímáš o to, jestli chodím s Niallem? Může ti to bejt ukradený." Vyštěkla burnetka směrem k Harrymu. Niall se zatvářil zmateně.
,, Já vás tady nechám." Vypískl a zmizel v chodbě.
,, No? tak? Čekám na vysvětlení? Proč tě to zajímá? Nesnášíš mě. Myslíš si, že jsem tě chtěla zabít." Ječela Kay.
,, Já nevím."
,, Ale tohle není odpověď."
,,Já za to nemůžu! Já nevím. Jedna moje část tě nemá ráda, ale ta druhá to má jinak."
,, A jak?" Zeptala se stále nepříjemě Kay.
,, Nechápu to."
,, To už si říkal."
,, Neumím to popsat." Dívka si odfrkla.
,, Jasně. Tak fajn. Co bych od tebe vlastně mohla čekat, že jo?"
,, Tamtomu Harrymu bys tohle nikdy neřekla, že ne?" Zeptal se. Dívka se na něj otočila. Harry se tvářil jako ztacené štěně.
,, Ne, on totiž ví , co chce a co cítí. " Odpověděla chladně brunetka.
,, Pochop, že se ve mě perou dvě rozdílný osobnosti."
,, Tak se nech léčit, jmenuje se to schizofrenie."
,, Proč tohle děláš?"
,, Co?"
,, Proč seš zlá? Myslel jsem, že mě máš ráda." Kayleigh se zasmála.
,, Tebe? Ne, já mám ráda jeho. To je rozdíl."
,, Kdybych zmizel, je ti to jedno?"
,, Jo! Ty nejsi Harry. Žiješ v jinym světě, sakra myslíš si, že jsem tě málem zabila."
ČTEŠ
F#ck your body 2 |H.S.FF|
FanfictionMost people spend their time trying to find someone to sleep with, instead of finding someone worth waking up. - Většina lidí strávila své životy hledáním někoho, s kým by se mohli vyspat, místo toho, aby hledali někoho, s kým se chtějí probouzet...