XX. Epilogue - The dead ones..

3.2K 309 75
                                    

Kecy nakonec :3

Na boku Ed sheeran Potograph... tahle písnička se extrémně hodí

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Harry's point of view:

Vyšel jsem z domu s kraičkou v ruce a mířil k jednomu z mostů poblíž mého domu. Sebevrazi si ho oblíbili, tak proč nejít na jisto? Rozlížel jsem se po ulicích a uvědomoval si, že je to jiné. Najednou si mě nikdo nevšímá. Až na....Viděl jsem. Stála na rohu a já zalapal po dechu. Během chvíle ale zmizela. Musela to být halucinace ...přelud. Zavřel jsem oči a zhluboka se nadechl vzduchu chladné noci.

Během několika dalších minut, jsem se octl na místě určení. Posadil jsem se na kraj a zadíval dolů. Stála na břehu řeky a kroutila hlavou, poté zmizela. Nevěděl jsem, jestli jsem rád, že jí vidím, nebo ne.

,, Harry ne prosím. Nedělej to, miluju tě a jsem tu s tebou." Její hlas mi zněl v hlavě a kdykoliv jsem se podíval na nějaké místo, zjevila se tam ona. Byl jsem blázen...magor.

V tom mi zazvonil mobil. Podíval jsem se na číslo a pocítil výčitky. Volal mi Louis. Nemohl jsem to zvednout, ale cítil jsem se špatně, protože jsem se ani nerozloučil. Kousl jsem se do rtu a hovor típl. Zvonění se ale ozvalo znovu. Vypnout mobil jsem nemohl, bál by se a šel mě hledat. A proto jsem ho rychle zvedl.

,, Harry Styles." Snažil jsem se znít normálně. Nepovedlo se.

,, Harry sakra já vím, co cheš udělat, ale to nesmíš rozumíš. Vím, že jsi na tom mostě. Prosím vrať se, přijď za mnou. Harry tohle nemůžeš udělat svojí rodině, ani nám." Zněl zničeně. Opět ten pocit výčitek.

,, Louisi, ale já už nechci...nechci aby to pokračovalo. Řekni všem, že je mám rád." Chtěl jsem hovor típnout, ale Louis řekl něco, co mě zarazilo.

,, Harry žije. " Suše jsem se zasmál.

,, Louisi proč mi lžeš. To letadlo spadlo a v něm byla Modest to potvrdil."

,, Harry prosím...jen..jen počkej. Tři minuty, já vím, že mi nevěříš, ale musíš počkat tři minuty." Zavřel jsem oči.

,, Proč?"

,,Udělej to pro mně brácho."

,, Přijdeš a zastavíš mě? Louisi nech toho. Já nemám potřebu žít...měj se." Hodil jsem mobilem dolů. Sledoval jsem jak padá dolů a rozbíjí se o kameny tak, jak to za pár vteřin čeká mě. Vytáhl jsem krabičku a naposledy se zadíval na kroužek, který jsem jí chtěl navléknout. Položil jsem ho vedle sebe a stoupl si, připraven skočit.

,, Harry ne!" Zakroutil jsem hlavou a zavřel oči.

,, Vypadni z mojí hlavy." vyjekl jsem. Ten hlas zněl tak opravdově, jako by stála přímo za mnou. Zavřel jsem oči a zvedl nohu a na krok do prázdna.....

Nobody's point of view:

Než Harry stihl doopravdy skočit, zadržel ho dotyk na ruce. Donutilo ho to otevřít oči a podívat se doleva.

,, Umřel jsem?" Zašeptal, když viděl bezchybnou tvář dívky, pro kterou chtěl zemřít. Oči měla zarudlé od pláče, ale jinak vypadala jako anděl.

,, Harry já...já jsem.Harry prosím slez dolů." Poslechl. Byl jako omámený. Sledoval dívku, která vypadal, jako, že každou chvilku zmizí. Byl si jistý, že je to jen další přelud. Slezl dolů ze zábradlí mostu a dívka ho okmažitě objala.

,, Bála jsem se, že to nestihnu." Zašeptala. Podíval se na ní se zmateným výrazem.

,, Já myslel...myslel jsem, že jsi byla v tom letadle." Zachraptěl a dál prozkoumával každou část jejího obličeje, jako by si nebyl jistý, zda je skutečná.

,, Když jsem nastupovala, došlo mi, že to není fér. Že se musím rozloučit. Chtěl jsi, abych zmizela, ale nemohla jsem po sobě nechat jen dopis a tak....jsem se vrátila. Trvalo mi strašně dlouho , než jsem se odhodlala vrátit se, ale to už bylo pozdě a tys byl na cestě sem..Zavolala jsem Louisovi, ať tě zdrží a... sakra tak moc jsem se bála. Ty idiote, co sis myslel, že děláš? Zabít se? Kvůli mě? Ty jsi tak šílenej." Znovu ho objala a obličej zabořila do jeho hrudě. Slyšela, jak mu buší srdce.

,, Nikdy jsem nechtěl, abys odešla. Představa, že jsem....že jsi kvůli mě , že si v tom letadle byla kvůli mě....nemohl bych s tím žít."

,, Myslíš, že já bych zvládla žít s pocitem, že ses zabil kvůli mně? Hned bych skočila za tebou." Rozplakala se naplno.

,, My dva asi nikdy nebudem skutečně šťastný, že ne?" Zašeptala. Ukazováčkem jí nadzdvihl bradu a podíval se jí do očí.

,, Ne pokud si nepřestanem ustupovat. Musíme prostě začít volit kompromisy. Tak aby nikdo nikam neskákal a neseděl v letadle, ve kterém všichni umřou. Takže..."

,, Takže?" Harry znovu našel krabičku a pevně ji sevřel.

,, Takže...Tohle není situace, jakou jsem si představoval, ale napadlo mě, že by to mohl být dobrý začátek, něčeho nového?" Otevřel ji a ukázal tak Kay prstýnek. Rychle si klekl a usmál se na ni.

,, Kayleigh Sammsová, vím, že jsem se před několika minutami, chtěl zabít, ale to kvůli představě, že budu žít ve světě, ve kterém ty nejsi. Už bez tebe nechci být ani minutu a proto se tě ptám...vezmeš si mě?" Dívka zamrkala a do očí jí vyhrklo mnoho dalších slz. Pootevřela rty a donutila své hlasivky odpovědět.

Lidí, kteří se rozhodli raději zabít, než aby žili bez své lásky je bylo a bude hodně. Někteří si to rozmysleli, někteří ne. Spousty jich bylo zachráněno. Ale copak je ti záchrana, když člověka donutíte žít ve světě, ve kterém už neexistuje věc, která mu prozáří den? Kde neexistuje nic, co by ho donutilo chtít se znovu nadechnout? To je totiž opravdová bolest. Nadechnout se jen proto, že to po vás ostatní chtějí, ne proto, že to chcete vy sami.

A to je smutnější než vidět svou lásku odcházet od vás nebo slyšet ji říkat ne, na žádost o ruku. Ne vždy totiž vše cítíme stejně jako náš protějšek. A pak poznáme, že jediné, co nás udělá šťastnými, je štěstí ruhého i v náruči někoho jiného....

Otázka je, byl to Kayin a Harryho případ?

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

The end!

Tak konec!!! Udělala jsem to otevřený schválně ... Zbytek si huly domyslete... Je na vás, jak si to představíte.
Nebudu to zbytečně okecávat a rovnou přejdu k důležitejm bodům

-Neskutečně děkuju za to, že jste FYB četli! Začala jsem s tím někdy v srpnu roku 2014 , takže ke to pěkně dlouhá cesta...ale já si jí užila, co vy?

Všechny vás zbožňuju! Znamená pro mně hrozně moc to, jak oblíbená se tahle povídka stala...

A rovnou k zajímavostem...
• tenhle konec jsem naplánovala už na začátku FYB 2

• byla to moje první povídka ,u které jsem stoprocentně chtěla Happy end

s celou povídkou jsem původně chtěla seknout

• Postavy Kay a Harryho jsem si natolik oblíbila, že je beru jako kamarády ( utopismus)

• dvojka měla bejt humorná, ale nakone to nevyšlo....

• původně jsem uvažovala o tom, že 1D nebudou a Harry bude sólovej zpěvák

• celej nápad na dvojku jsem dostala při zeměpise....

Asi vše

Všechny vás moc miluju

Naposledy vaše
😍😍
❤️firefly❤️

F#ck your body 2 |H.S.FF|Kde žijí příběhy. Začni objevovat