XIX. Just give it one more try...

2.5K 234 64
                                    

Ahoj...takže na začátek oznam... Tuhle povídku se pokusim dokončit tenhle tejden. A proto je tohle poslední část... Zejtra nebo pozejtří přidám ještě epilog, kterej prostě bude 20 díl.... A doslov s faktama , jak je mym zvykem....

Nebudu to tady rozpitvávat ......Tahle část je poslední a proto vám všem chci poděkovat,

Věnováno všem mým čtenářům... Pokusím se vypsat všechny, kdo přidali alespoň jeden komentář u téhle série a omlouvám se, jestli někoho zapomenu... Nejraději bych to udělala i u votes, ale to prostě dohledat nejde ....

Ještě jedno velký poděkování bude při epilogu....

So... @VeronikaPeatov @thebananarain, @LadyG_Malik, @adelachodova, @Jane-Lucky, @SimonkaSima, @Katarin546, @deniss187, @katiesimova, @lady_glimmer, @DorotyBroz, @Reggie6996, @HamyTaov, @marketka451, @nickiemarylin, @anet_xx , @LikeYouMuch, @Sarry_Ryles, @SarahMessiBieber, @RossalinGray , @AOukalov, @NicolaKol, @zuzitopkamesu, @FutureMrsHemmings69, @KateRed, @nika_directioner, @-sunny- ,@em_janovska, @_Kate-, @StillStayls, @KatrinVejvodova, @ZdeniMakov, @smiler_2810, @polackis, @KikisekFilipova, @KacenkaHubnerova, @blondynka0510, @Aurel455, @sarah_colorova, @baramachkova, @Deny_Horan, @LenkaHuskov, @kajikkajik, @KikaUhrov, @xxRonny_Styles, @scfd1999, @Ariana_tor, @kaaatulik_12, @nelasanderova, @nikollinka, @Renca7, @MatyTaylor, @kajuska01, @Dobbytek, @Ellsheeran, @nellybugarovam, @hykyna, @Baru_horses, @_SnowWhite_, @crazy_to_you, @beky1998, @adoringharrystyles, @KlaraKlauova ......................PANEBOŽE VÁS JE Všem moc děkuju

firefly

p.s. Kdyby jste se nenašli, tak reklamaci do komentů nebo inboxu :3

p.s.2 Na boku písnička, kterou Harry zpívá... asi si ji pusťte na celou část :23 Lullaby- Nickelback, cover by Rothmann Music
Ps.3.: nezabíjejte mě plošíím

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dvojice si navzájem dívala do očí dlouho. Harry v těch Kayiných hledal něco, čím by jí mohl pomoci a ona v těch jeho odpověď. Měla odejít, nebo ne? Kolikminut nebo hodin jejich pohledem strávili, netušili, ale bylo jim to jedno. Jediné, co je oba zajímalo, byl ten druhý. Tak jako vždy. Jenže tentokrát problémy neodpluly. Zůstaly a tížily je, dělaly jejich situaci horší, než byla.

Harry se chtěl sebrat a jít za Modestem, vykřičet mu do tváře, že je mu jedno, zda jsou pro nebo proti, že chce s Kay zůstat napořád a Kay si zase přála zmizet. Bez výčitek, jen se vypařit tak, aby si toho Harry nevšiml, aby mu nemusela dál dělat starosti, aby se nemusela dívat, jako ho ničí a dostává na kolena. Aby nemusel sledovat, jak se rozpadá celá skupina, lidé jí opovrhují a nesnáší. Možná, že kdyby nebylo jeho, dávno by se zabila. Jen mu to nemohla udělat. Věděla, že by si to už nikdy neodpustil.

Další možnost bylo utéct a začít znova...oni dva sami, pod jinými jmény, ale to opět nebylo fér vůči Harryho rodině. A vlastně ani vůči Kayině matce. Zmizet a nedat o sobě do konce života vědět. A navíc, nemohli to reálně udělat, ani kvůli Harryho fanouškům.

Říct si sbohem a vyhýbat se do konce života bylo podobně nereálné, protože to nemohli vydržet. Nedokázali od sebe být ani pitomé čtyři roky a zbytek života byl ještě hodně dlouhá doba. Jak by mohla Kay žít s pocitem toho, že už nikdy nespatří Harryho smaragdové oči, nebo neposedné kudrliny, které si už roky nestříhal... A Harry nechtěl žít bez jejíh krásného obličeje, úsměvu a rtů.

Žádná z možností nebyla reálná a celá situace je stavila do pozice bezmoci. Ať se rozhodli jakkoliv, bylo to špatně a mohlo je to zničit. A ať chtěli cokoliv, nemohlo se to vyplnit. Oba si to uvědomovali, ale nahlas to nepřiznali.

F#ck your body 2 |H.S.FF|Kde žijí příběhy. Začni objevovat