Hi carrots!
Tak jsem zase tady s další částí. Uvědomujete si, že už je cca 6 částí a je THE END? OMG to to utíká :33 a to se toho ještě musí stát tolik a tolik posrat ( yay spoiler :3)
Na boku máte seksy gif s Haroldem ( a jakej s nim sexy neni, co?)
No, nebudu se rozepisovat, pořád nestíhám, ptž mám trašně moc školy a trénování ( zlatý prázky twl), takže doufám, že to brzy poleví a oni mi daj pokoj, poté se totiž zas začnu plně věnovat wttpdu. Do té doby, ale už budu mít FYB pravděpodobně dopsaný, protože nechci nic natahovat a tak sem prostě hodím 6 delších částí a vykašlu se na nějaký pokračování příště ( protože na to už určo nikdo z vás neni zvědavej :D)
Doufám, že vás nezklamu, ptž jsem nad tím přemýšlela dlouho a hledala způsob, jak z toho vybruslit tak jak potřebuju, aniž by to ztratilo význam a především hlavu a patu. Takže, jestli se mi to neůovede, tak si asi vyrvu všechny vlasy nebo tak něco ...
Neřikala jsem, že se přetanu rozepisovat? FUCK!
No nic...
p.s. na boku Wanted- Hunter Hayes cover
věnováno @MatyTaylor
♥firefly♥
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
,, Mám nápad, ale jestli to nevyjde bude...bude to katastrofa. Nesmí se nic pokazit, protože by to neustál ani on, ani já." Všichni se na ni otočili. Stále řešili problém se smlouvou a tím, co si Modest opět vymyslel.
,, Dobře, povídej." Vyzval ji blonďáček a těsněji k sobě přitáhl Chantelle, která seděla vedle něj.
,, Napadlo mě, že kdyby mi někdo dal nabídku, která se neodmítá s podmínkou toho, že s ním přestanu chodit a přestěhuju se do Austrálie, že on mi v cestě nebude stát." Snažila se mluvit normálním hlasem, i přes usilí, které do toho vložila, se její hlas třásl. Copak se dalo mluvit normálně, když měla opět ztratit někoho, koho milovala?
,, To zní dobře, takže stačí sehnat někoho, kdo ti nechá hlasovou zprávu, on si ji poslechne a řekne, že tě nechá jít." Zamyslel se Louis.
,, Nebude naštvaný, žes mu to neřekla?"
,, Právě, že ne, protože si bude myslet, že to vím jen chvilku. Navíc, stejně mě chtějí v Melbourne. A tak to nebude bolet. Nebude se muset dozvědět, že....A nebudu se s ním muset nějakým způsobem rozejít. Tedy, pro media ano, ale pro nás ne. Já, nechci to zažít znovu. A jsem si stoprocentně jistá, že Harry taky ne." Ostatní dali brunetce za pravdu. Čekal je těžký úkol. Všechno sehrát bez chybičky. Kdyby se cokoliv pokazilo, pravděpodobně by bylo všechno ztracené. Jak pro Kay, tak pro Harryho.
******
****Pusťte si song*****
Kudrnáč si sedl na židli s kytarou v ruce.
,, Harolde, co plánuješ?" Zeptala se s úsměvem brunetka ležící na posteli.
,, Já, vlastně nevím. Jen mě tak napadlo, že bych ti zahrál. Vím, že si něco takového zmiňovala. " Dívka se usmála. Kudrnáč začal vybrnkávat a sledoval při tom její výraz. Jakmile si uvědomila, co Harry hraje, po tváři se jí rozlil úsměv. Ačkoliv ji vzpomínání bolelo, chtěla se do té chvíle vrátit.
You know I'd fall apart without you
I don't know how you do what you do
'Cause everything that don't make sense about me
Makes sense when I'm with you
Like everything that's green, girl I need you
But it's more than one and one makes two
Put aside the math and the logic of it
You gotta know you're wantedStále ho se zaujetím pozorovala. Když kývl, aby se přidala, poslechla.
'Cause I wanna wrap you up
Wanna kiss your lips
I wanna make you feel wanted
And I wanna call you mine
Wanna hold your hand forever
Never let you forget it
Yeah, I wanna make you feel wanted
Anyone can tell you you're pretty
(Yeah)
You get that all the time, I know you do
But your beauty's deeper than the makeup
And I wanna show you what I see tonight
When I wrap you up
When I kiss your lips
I wanna make you feel wanted
And I wanna call you mine
Wanna hold your hand forever
Never let you forget it
'Cause baby I wanna make you feel wanted
As good as you make me feel
I wanna make you feel better
Better than your fairy tales
Better than your best dreams
You're more than everything I need
You're all I ever wanted
All I ever wanted
And I just wanna wrap you up
Wanna kiss your lips
I wanna make you feel wanted
And I wanna call you mine
Wanna hold your hand forever
Never let you forget it
Yeah, I wanna make you feel wanted
Yeah, baby I wanna make you feel -
Wanted
'Cause you'll always be wantedDohrály poslední tóny písně a ti dva na sebe zírali.Oba byli ve chvíli, kdy si onupíseň zazpívali poprvé. Na úplném začátku.
,, Ty si ji pamatuješ?" Zašeptala. Snažila se rozmrkat slzy, které se jí draly do očí.
,, Jo, stejně jako, když si zpívala Mine. Často jsem si ty písničky hrál. " Zadíval se kamsi za Kay a pousmál se.
,, Proč to nemůže bejt zas tak jednoduchý. Proč se nemůžem vrátit do doby, kdy byla naše největší starost nezamilovat se?"
,, Jediná starost a stejně jsme se s ní nevypořádali."
,, Nemůžu říct, že bych něčeho z toho litovala." Pohlédla na své ruce, nechtěla se dívat do Harryho obličeje, protože si byla jistá, že stejně jako ona, bude mít v očích slzy.
,, Prostě se to stalo."
,, Jo. Já, Harry....musím ti něco říct. Modest, oni... volali, že..." Snažila se to říct. Měla příležitost, věděla, že tak skazí dokonalý moment, který se nemusí opakovat, ale chtěla, aby věděl pravdu.
,, Ano?"
,, Oni, říkali, že se máme více ukazovat venku, ale já nevím, jestli ven chceš, prostě..."
,, Je to v pohodě. Půjdeme hned zítra, jo? Dneska prostě budem jen..jen ležet a dívat se na sebe." Opřel kytaru o stěnu a lehl si vedle Kay. Chytil jí za ruku a usmál se.
Proč to musí skončit? Ptala se vduchu sama sebe.
ČTEŠ
F#ck your body 2 |H.S.FF|
FanfictionMost people spend their time trying to find someone to sleep with, instead of finding someone worth waking up. - Většina lidí strávila své životy hledáním někoho, s kým by se mohli vyspat, místo toho, aby hledali někoho, s kým se chtějí probouzet...