VIII. Are you two couple?

2.7K 243 12
                                    

Čauky děvčata :))) je tu další díl !! Už 3 den po sobě přidávám!! A zas na mobilu, takže ti bude opět jen krátká nic moc část jako včera....

Chci vám jen připomenout , že je 2.série Wattys awards!! Tak koukejte nominovat :)) já se na ti vrhnu po týhle části :oo to zas bude rozhodování!! Páč já mám v knihovně tak 419393729748 bojích autorek co stojí za zmínku :oo

Ještě jsem chtěla něco...twl skleróza :oUž vim!! taky máte tak strašně moc Vánoční náladu? já jo!!! A tak vás předem připravuji, že by se tu mohla objevit nějaká speciální 13+ jednodílovka, která X nedouvisela s dějem ...Tak kdyby byl zájem, tak ji napíšu ( je to na vás)

To je asi všechno
Věnováno: @marketka451

•firefly•
P.s. konečně sněží <3

*****************************************************************
Kayleigh otevřela oči. Něco bylo jinak... Rozhlédla se po pokoji a uvědomila si to.Harry ležel vedle ní a spokojeně oddechoval. Musela se pousmát. Kudrliny mu padaly do obličeje a rty měl pootevřené. Na chvilku jí přišlo, že se vrátili o čtyři roky zpět. Přála si to.

Odtáhla jeho ruku ze svého boku a posadila se. To se ovšem jejímu společníkovi nelíbilo. Němci nesrozumitelného zamumlal a objal ji.

Kay si povzdychla. Chtěla takhle zůstat pokud možno do skonání světa, ale dobře si uvědomovala , že to nejde.

,, Harry." Zakňučela. Věděla, že jakmile jo probudí, bude zpět ten Harry, který jí nenávidí.

Kudrnáč opět něco zamumlal. Zasmála se. Znovu do něj šťouchla. Konečně otevřel oči a podíval se do těch jejích.

Ty dva smaragdy ji zastihly nepřipravenou. V hlavě se jí přehrály vzpomínky na dny, kdy by tohle probuzení bylo jednou z nejlepších částí dne.

,, Co tu dělám?" Zeptal se zmateně.

,, To co vždycky, byl si náměsíčnej, dobýval ses do mého pokoje a tvrdil, že beze mě neusneš." Čekala nadávku.

,, Myslim, že na tom něco bude."

,, Cože?" Zmateně se na němu podívala.

,, Nemám noční můry ,když jsem tu s tebou."

,,Protože já jsem ta noční můra." Zašeptala.

,, Cože?"

,, Já jsem noční můra, máš popletenou skutečnost a sen. Nesnášíš mě."

,, To jsem nikdy neřekl."

,, A jak to teda je." Harry Pokrčil rameny a frustrovaně si prohrábl vlasy.

,, Já nevím. Něco mě k tobě táhne, ale mozek říká, ať se držím dál."

,, Jo , tak až budeš náměsíčnej používej mozek prosím." Zmateně si ji prohlédl.

,, Proč?Já myslel, že jsi se mnou ráda."

,, Jsem ráda se 'svým' Harrym , ne s tebou. Pořád mě jen shazuješ a ničíš."

,, Nic nevíš." Zašeptal.

,, To ty taky ne! Vypadni! " Vyjekla Kay a ukázala ma dveře. Kudrnáč se naštvaně zvedl.

,, Fajn , jak myslíš. Chtěl jsem jen vědět co se tu děje."s tím třískl dvemi.

,, To by mě taky zajímalo." povzdechla si Kay.

***

,, Harry, Kay? Musíte ven. Mezi lidi, chtěj fotky." Liam seděl u stolu v ruce třímajíc telefon.

,, Proč ?"

,, Nedali jste o vašem vztahu vědět pěkně dlouho, chtějí aby se o tom mluvilo."

,, Dobře a kam máme jít ? "

,, Je to na vás, restaurace, obchod, park."

,, Já chci jen spát." zakňučela unaveně brunetka.

,, A cos dělala celou noc?" Zasmál se Zayn.

,, Chceš detaily?" Ušklíbla se.

,, Myslim, že to zvládnu bez toho." znechuceně se ušklíbl.

,, Jinak já s Perrie se teď vracíme zpět k nám, takže vás opouštím."

,, Jo, taky půjdu do svýho." Kývl Liam.

,, Letíme s Eleanor do Grand Canyonu." ozval se Louis.

,, A Nialle ty?" Zeptala se Kayleigh.

,, Mě se nezbavíš zlato." Mrkl na ni blonďáček. Louis si odfrkl .

,, To už jsme snad vyřešili ne?" Vyštěkl Liam. Kay jen svěsila hlavu.

Myšlenky se jí točily jen kolem toho, jak je zbytečná a jak k ničemu není.

,, Kam tedy chcete jít ?"

,, Jen nějaká procházka parčíkama." řekl Harry. Brunetka jen souhlasně kývla. Niall ji chytil za ruku a povzbudivě zmáčkl. Pousmála se na něj.

,, No nic, já jdu." Začal se zvedat Liam.

,, Já taky letím." Doplnil jo Louis.

Zayn jen kývl a už jich nebylo. V jídelně panovalo zvláštní ticho. Harry si přeměřoval dvojici sedící opodál.

,, Jste spolu?" Zeptal se najednou.
Kay málem vyprskla džus a nevěřícně se podívala na kudrnáče.

,, Harry, ty jsi vážně zešílel!"

F#ck your body 2 |H.S.FF|Kde žijí příběhy. Začni objevovat