Okokok O můj nápad nebyl zájem, tak na to kašlem :D HEre is NEW KAPITOLA!! JakoŽE dneska mám fakt STrašně moc náladu na to psát cuz #ihatetrainings
čÁST VĚNOVÁNA všem KAŠENQUÁÁÁM ( Fajn už nikdy žádná šalvěj )
sou here it iz..
( Všechny MAlý vělký pÍsmenA tam jsou schvÁlně!)
PS: 90 votes? OMFG děláte si doufám srandu?? MILUJU VÁÁÁÁÁÁÁS!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kay se obrátila na posteli a znovu zavřela oči. Jediné, co si přála bylo usnout. Nevedlo se jí to už třetím dnem a začínalo to na ní být hodně vidět. Byla bez energie, stále se jí motala hlava a schopnost udržet pozornost ztratila úplně.
Povzdechla si a odkopla peřinu. Nemělo cenu snažit se. Stále dokola si přehrávala to, co se stalo v nemocnici. Vstala. Napadla jí šílená věc, ale pravděpodobně to byla její jediná možnost.
Vyšla z pokoje a zamířila o několik dveří dál. U těch, které hledala se zastavila. Chvilku přemítala, zda to má udělat, nakonec se však odhodlala.
Otevřela dveře a tiše se vplížila do oné místnosti. Zrak jí spočinul na posteli stojící uprostřed. Čekala, že osoba v ní bude spát, bylo něco po půl čtvrté ráno, mýlila se. Harry se na ni otočil a ona svého rozhodnutí okamžitě litovala.
,, Já promiň myslela jsem, že budeš...Spletla jsem si dveře."
,, Kay nechoď nikam." zasekla se. Takhle jí od toho incidentu nenazval. Většinou na ni vlastně ani nemluvil.
,, Měl bys spát Harry." Zachraptěla snažíc se potlačit slzy.
,, Nemůžu...nemohla bys? Nemohla by sis lehnout ke mě?" Zeptal se s nadějí v hlase. Nebyla možnost, že řekne ne.
,, Já myslela, že mě nesnášíš?"
,, Děláš si srandu? Miluju tě! To tys chtěla, abys měla vlastní pokoj." Zmateně zamrkala. Poté si vzpomněla na doktora. Říkal, že se Harryho postoj vůči ní můž e různě měnit podle nálady, počasí a vlastně všeho.
,, Tak to nebylo...tedy. Je to jedno, lehnu si ktobě ráda." Přešla k posteli a rychle do ní zaplula. Harry si ji k sobě přitáhl a vdechl její vůni.
,, Harry, nevím co se stane, až se probudíme, může se stát prakticky cokoliv, takže si pamatuj, že tě miluju."
,, Co by se mohlo stát?" Zeptal se kudrnáč zmateně.
,, Víš....kvůli mě...nevím jestli si to pamatuješ, ale skolaboval si a byl si v nemocnici. A spletla se ti realita se sny. A to cos říkal....nebyla to pravda Harry."Poslední větu řekla téměř neslyšně snažíc se zbytečně zadržet slzy.
,, Co jsem řekl."
,, No, víš, v nějaké části tebe jsem noční můra. Tvoje a ty mě nesnášíš a kdykoliv se to může vrátit."
,, Kay, tak si pamatuj, že to nejsem já. Moje pravé já tě miluje." Usmála se. Rychle ho políbila a přitulila se k němu ještě o trošku víc.
,, Dobrou." Zachraptěla a zavřela oči s úmyslem konečně se alespoň trochu vyspat....
***
,, Sakra co tady děláš?" Otevřela oči. Harry seděl na kraji postele a naštvaně na ni hleděl.
,, Prosím už ne." Zamumlala spíše pro sebe.
,, Odpověz! Co děláš v mém pokoji?"
,, Já.... v noci si mi řekl, že si mám lehnout k tobě." Řekla a pohledem skenovala svoje prsty s polámanými nehty.
,, To si nepamatuju." Povzdechla si a zvedla se.
,, Snad si zas vzpomeneš. Prostě vyřiď tamtomu Harrymu, že za mnou může přijít kdykoliv bude chtít." S tím vyběhla z pokoje. Nechtěla, aby ji tento Harry viděl plakat. V tom narazila do Louise.
,, Kay co se stalo? Byla s právě u Harryho?"
,, Já u něj spala." Tommo se zmateně zamračil.
,, On tě nechal."
,, Jo, nevím co se mu děje v tý makovici, ale v noci mě poprosil, avbych u něj zůstala. Šla jsem se na něj podívat, aspoň ho vidět a on byl vzhůru. Asi měl realitu zas popletenou s jiným snem, ale myslel si, že to já nechtěla u sebe jeho. No, vysvětlila jsem mu to. Řekla jsem mu, co se stalo a usuli jsme, ale vzbudil se dřív... Kdyby ne, kdybych se vzbudila já...odejdu, ale... Louisi já už to nezvládám a to jsou to tři dny!" Rukou si osušila slzy na svých tvářích. Louis ji objal.
,, Klid, to bude dobrý." Začal ji utěšovat.
,, Louisi, tohle nebude dobrý. Přežiju to ty podělaný dva měsíce , ale potom vypadnu. Nedokážu to!" Kolena se jí podlomila a kdyby i Loui nedržel, spadla by na zem.
,, Všechno dobře dopadne..." Zašepal jí...Bohužel však neměl pravdu.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tohle bylo hodně narychlo, omlouvám se za chyby a překlepy
Love u guyz
♥firefly♥
ČTEŠ
F#ck your body 2 |H.S.FF|
FanfictionMost people spend their time trying to find someone to sleep with, instead of finding someone worth waking up. - Většina lidí strávila své životy hledáním někoho, s kým by se mohli vyspat, místo toho, aby hledali někoho, s kým se chtějí probouzet...