Tak konečně! Vážně se omlouvám, ale bylo toho moc. Nejdříve to soustředění, kde se toho stalo hrozně moc, potom se mi všechno tak nějak rozsypalo pod rukama a já se musela sebrat. A když už jsem včera chtěla jít konečně psát, tak mi někdo na můj ask napsal, že údajně kohosi kopíruju a věřte, že mě hodně rychle přešla chuť psát.
Ale už jsem nepsala extrémně dlouho a tak s tim musim něco udělat.
Moc vás všechny miluju a děkuju za podporu
chci poděkovat všem, kteří komentovali minulou část
@Baru_horses , @nellybugarova, @RossalinGray, @beky1998, @crazy_to_you, @kajikkajik, @hykyna, @kaaatulik_12, @Katarin546, @nelasanderova
Moc vám děkuju
♥firefly♥
p.s. Na boku One republic- Come home
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kayleigh´s point of vew:
,, Nech mě už sakra bejt ano? Já s tebou víkend trávit nemusela. Tys mě zamknul do svýho domu , tak mě nech alespoň dejchat." Zavrčela jsem na Harryho, který se už hodinu dožadoval mojí pozornosti.
,, Kay prosím, já se nudím, pojď si pustit flm."
,, Pusť si ho sám." Zamumlala jsem stále se věnujíc svojí knize. Povzdechl si.
,, Ale já se chci koukat s tebou. Objímat tě a šeptat ti, jak to dopadne." Usmála jsem se a svůj pohled jsem přemístila na něj.
,, Mám podmínku. Film vyberu já, nebudeš nic namítat a až budu slintat nad hlavním hrdinou ani necekneš ano?" Zasmál se.
,, Jo!Jo!Jo!" Zakřičel a uvěznil mě v objetí.
,, Hazz dusíš mě."
,, Řekni mi tak znovu." Přidešeně jsem se zasmála. Konečně mě pustil a já s mohla znovu nadechnout.
,, Dojdu pro notebook." Mrkl na mě a zmizel ve dveřích. Protočila jsem panenky a odložila knihu. Pohodlně jsem si lehla na postel a přikryla se dekou. Během několika vteřin se Harold vrátil zpět i s notebookem v ruce.
,, Fajn, co to bude?" Usmála jsem se.
,, Hmm....Hvězdy nám nepřály." Na tváři se mu objevil zvláštní výraz.
,, Ne, to ne..."
,, Řekl si, že nebudeš odporovat." Povzdechl si a zapl film. Lehl si za mě a přitáhl si mé tělo do objetí. Nosem jsem vdechla jeho vůni, která mě na několik okamžiků omámila. Z jeho těla sálalo příjemné tělo, které mě dokázalo dokonale uklidnit.
Propletla jsem své prsty s těmi jeho a ještě více se na něj natiskla. Vzdychl mi do ucha.
,, Promiň." Zasmála jsem se.
,, Dobrý, jen to nedělej." Řekl hlasem chaplavějším, než normálně. Kývla jsem a znovu se začala soustředit na film.
Otevřela jsem oči a rychle se posadila. Snažila jsem se uklidnit svůj dech, který se zdál jako po maratonu. Nechápala jsem, proč moje tělo na obyčejnou vzpomínku v podobě snu reaguje, jako na noční můru, ale nezajímalo mě to.
ČTEŠ
F#ck your body 2 |H.S.FF|
FanfictionMost people spend their time trying to find someone to sleep with, instead of finding someone worth waking up. - Většina lidí strávila své životy hledáním někoho, s kým by se mohli vyspat, místo toho, aby hledali někoho, s kým se chtějí probouzet...