Tak jo, žádná okecávačka, nemám na to čas.... Půlka týhle části je psaná na mobilu, takže se omlouvám, za chyby... Věnováno @-sunny-
O věování si samozřejmě můžete psát :D
Poc děkuju za 85+ votes ♥ Jste úžasný :OO
FYb2 je #14 ve FF :OO
♥firefly♥
P.S: Na boku Love me harder od Ariany s Weeknd ♥ Miluju to
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
,, Odešel jsem?"
,, Vždycky Harry."
,, Nebudu spát." Řekl Harry. Kay se na něj nechápavě podívala.
,, Proč?"
,, Vždycky, když usnu, stane se tohle. Něco se změní. Nechci se probudit jako někdo, kdo ti ubližuje."
,, Harry, já to zvládnu. Jak to chceš udělat? Už nikdy nejít spát?"
,, Ty si tohle ale nezasloužíš! Vždyť tě jen využívám. Za pár hodin ti budu ubližovat. Já už ti nechci ubližovat Kayleigh! Vždyť si tě ani nezasloužím." Frustrovaně si prohrábl vlasy. Ničilo ho to.
,, Víš co, slibuju ti, že až to přestanu zvládat, tak tě nepustím."
,, Sliuješ?"
,, Jo, slibuju."
,, Proč vlastně tohle děláš?" Zeptal se Harry. Kay se na něj otočila.
,, Jak to myslíš?"
,, Proč mě pouštíš? Můžeš mě poslat do háje a já bych ti nemohl nic říct."
,, Jsem sobecká. Vím, že ti tihle ubližuje. To , že ti říkám co se děje, když tu nejsi 'ty' , ale ten druhej. A stejně to dělám. Protože tě chci mít alespoň na chvíli u sebe."
,, Ubližuje to ale i tobě."
,, Ale stojí to za to. Myslím, že o tomhle všem to je. Jsme sobci, proto jsme ti ani jeden nevzdali. Chceme milt toho druhýho u sebe. nic se nezměnilo ani po čtyřech letech hraný nenávisti. A ignorace. Když jsem za tebou přišla v tu noc, mohl si se mi vysmát a neudělal si to, protože si mohl být aspoň na chvilku se mnou a stejný to mám teď já. Jedtli můžu byla s tímhle Harrym jen teď, tak ať."
Harry se zamyslel. Kay měla pravdu.
,, Jo, asi jo. Ale lituju toho, že jsem tohle všechno dopustil, nenasedl jsem do toho podělanýho letadla a neřekl ti, že to bylo jinak."
,, Neodpustila bych ti to. Bylo by to horší. Ten čas mi dal možnost uvědomit si, že tě potřebuju. Ano, byla jsem na tebe zlá, když jsme dostali tu smlouvu, ale nebyla bych o moc déle. Jenže, kdyby si mi to tehdy řekl, asi bych se na to nedívali s nadhledem a dala bych ti to sežrat daleko víc."
,, A teď trpíš ty."
,, Ne Harry, trpí me oba. Ty se nesnášíš za to, co mi děláš a já za to, že jsem to celé zavinila svou paličatostí. A navíc musím poslouchat tamtoho Harryho. Ale stojí to za to."
,, My spolu neumíme byla normalně, že ?" Zasmál se Hazz. Brunetka pokroutila halvou.
,, To fakt ne."
,, Ale o to šlo. Bylo to tak od začátku, ublížili jsme si hned, jak jsme se poznali. A děláme to pořád dokola. Jsme sobečtí a nechceme toho nechat."
,, Nebo nemůžeme."
,, Já vím, ale tak ti bylo Šli jsme do toho s právem rezignovat. A nevyužil toho ani jeden. Byly to jen přestávky. Stejně jsme nakonec tady. Spolu. A zase si jen ubližujem."
,, O tom asi láska je. Ta naše. A budem v tom pokračovat. Jen mě udivuje jedna věc. Proč si ty čtyři roky čekal? Proč si za mnou nepřišel."
,, Posílal jsem ti všechny ty věci a otevřel ti tak zadní vrátka. To byla ta část, kdy jsem nemyslel jen na sebe. Nechal jsem tě. Mohla ses rozhodnout. A nebo osud.
A taky jsem byl smířenej s tím, že tě můžu ztratit a i přesto bych šel dál. Kdybych viděl, že jsi šťastná. S někým jiným. Přestal bych se vším. Ale nezapomněl a asi se neposunul."
,, Já vím. Já taky tiše doufala, zle se objevíš. Viděla jsem je všechny a u každé jsem se usmála , když děs smál ty."
,, Nebyly skutečný, A asi by být nemohli. Tohle je to, co je šílený. Nevím co to mezi sebou máme za pouto, ale vím, že už nepřijde nikdo jako ty. Už s nikým se takhle nejde cítit."
,, Harry proč jsi věřil, že se vrátím?"
,, Tvoje mamka mi řekla ,že tě malm nechat letět. A že pokud jsme si souzený, tak se vrátíš. Osobu, která v tvým životě má být si cestu najde."
,, Jak si věděl, že jsme si souzený?"
,, Pamatuješ na to v autě při cestě do Holmese Chapel? Životní lásku si vybereš, ale pro spřízněnou duši se narodíš. Možná jsem tehdy lásku ztratil, ale ta potřeba a spřízněná duše tam byla pořád."
,, Takže tohle je celý kouzlo? Jsme v začarovanym kruhu, protože jsme se zamilovali tak, že to nejde zvrátit?"
,, Byla někdy doba, kdys mě skutečně nenáviděla?"
,, Ne, prostě něco ve mě tě omlouvalo."
,, A to je odpověď. "
,, Budem chyby opakovat i přes tu bolest. Stejně tě pustím , i kdybych to nezvládala. Protože i těch pět minut pro mě má daleko vyšší cenu. A je mi jedno, co řekneš potom."
,, Jsme šílený ." Zamumlal Harry a Kay se zasmála.
,, Jo."
,, Nechci, aby tohle skončilo. A když už, chci si to pamatovat." Dívka se podívala směrem ke kameře a rychle se zvedla.
,, Ale nebudeš."
,, Točilo to celou dobu?" Kývla.
,, Niallův nápad. Je tam teď všechno."
,, Tak mi to pusť." Děvče pokroutilo hlavou.
,, Já nechci. Nechci si to pamatovat jako důkaz něčeho, co dokázat nejde." Rychle video smazala.
,, Proč?"
,, Harry, tohle je až moc dobrý na to, abych to použila. Aspoň jedna krásná chvíle, kterou nic nekazí. Víš, jestli je tihle skutečný, tak ti cítí i 'on'.
Láska neni uložená v hlavě. Budeš si jí pamatovat, stačí chtít.
Znám holku, která měla amnesii a zapomněla úplně všechno. Nevěděla ani jak se jmenuje, ale když do jejího nemocničního pokoje vešel její přítel, věděla, že ho miluje. A to si ho nepamatovala. To je to kouzlo." Lehla si zpět do postele. Harry ji okamžitě objal.
,, Jo, máš pravdu. Tohle ke vážně krásný." Zašeptal a pomalu ji políbil.
••••••••••••••••••••••••••••
Tenhle díl píšu podruhé poprvé se smazal, ale ten předtím byl lepší a měl to štve.://
ČTEŠ
F#ck your body 2 |H.S.FF|
FanficMost people spend their time trying to find someone to sleep with, instead of finding someone worth waking up. - Většina lidí strávila své životy hledáním někoho, s kým by se mohli vyspat, místo toho, aby hledali někoho, s kým se chtějí probouzet...