Ahoj :) tak jdu zase trapčit ;)
Doufám, že se bude líbitvěnováno @rkaRambouskov
_____________________________________________________
Kay oteřela dveře do Harryho pokoje, ale ten byl prázdný. Otočila se a uviděla Nialla, který pravděpodobně přišel z kuchyně.,, On neni v pokoji, spíš bude v hudebně. Je to chodbou rovně a pak nahoru. Ukážu ti to." Usmála se.
,, Díky Ni. Hele, hádají se takhle často?"
,, kdo?" Zeptal se blonďáček.
,, Louis s Harrym."
,, Vlastně, od tý doby, co jsi odletěla se všechno změnilo. Nechci ti to říkat, na to má právo pouze Hazz. On vlastně jedinej tuší, co se mu dělo v tý kudrnatý makovici. Dělal příšerný věci. Víš, jak ses dozvěděla o Dianě?" Kay kývla.
,, Nebylo to nic. Nic o proti tomu, co dělal při tvém odchodu."
,, Ale dostali jste se do X-Factou."
,, Jo. Vlastně ho k tomu Louis donutil. Musel ho přivést na jiný myšlenky, jinak by se Harry sám zbláznil. Vím, že když si odletěla, tak byl v háji, ale zeptej se ho sama. A prosím Kay, odpusť mu. Chápu, že udělal kravinu a ublížil ti, ale udělá všechno, aby si tě získal zpátky. I kdybys mu řekla, že mu odpustíš, až uvidíš, že je jeho omluva opravdová, byl by schopnej posprejovat všechny baráky v Londýně, jen abys to vzala. Myslím, že kdybys mu řekla, že už ho nechceš nikdy vidět a přeješ si, aby umřel, že by to udělal." Svýma modrýma očima se podíval do těch Kayiných.
,, Ještě včera řekl, že ví, že bys chtěla zapomenout na to, že existoval. A kdyby to šlo, tak by to prý udělal. Vzdal by se pro tebe čehokoliv, takže prosím, dávej si pozor na to, co řekneš. Nechci, aby vypadal jako když si začala cho- vlastně nic, běž a zapomeň na to, že jsem něco řekl."
Kay si povzdechla a kývla. Vyšla schody a nohou za ušila do dveří.
,, Nechte mě bejt!" Ozvalo se.
,, Harry to jsem já." Řekla a snažila se,aby její hlas zněl normálně. Dveře se otevřely.
,, Přišla si mě dorazit?" Pokroutila hlavou.
,, Ne já....eh. Přišla jsem ti dát ty palačinky, který jsem zachránila před Niallem a promluvit si." Harry poodstoupil a Kay vešla. Podala mu jeho talíř.
,, Děkuju. Já, vím , že ti můj pokoj nevyhovuje. Psal mi Simon, máme jít do mýho bytu, není to tak daleko odsud. Neboj budeš mít vlastní ložnici je tam dost pokojů pro-"
,, Harry já nechci mluvit o tomhle. Víš Niall mi něco naznačil, ale u něj si nejsem jistá, protože vše dost prožívá, takže se zeptám tebe a chci pravdu." Harry kývl.
,, Když jsem odletěla, co se stalo?" Kudrnáčovy oči se začaly zalévat slzami.
,, Kay, tohle nemusíš vědět."
,, Musím. Harry, chci to vědět." operovala bruneta.
,, Nechtěl jsem ti ti nikdy říct, tohle mělo zůstat jen mezi mnou a klukama." Dívka si skousla ret. Zmeklidňovalo ji to, že to Harry bere tak vážně.
,, Prosím." špitla. Harry se posadil na zem a položil talíř vedle sebe.
,, Kay nenuť mě nad tím přemýšlet a rozhodně o tom vyprávět." Kay k němu přešla a posadila se vedle něj.
,, Hazz, já...chci to vědět. Nevím na čem jsem. Jen chci vědět, co se vlastně tehdy stalo." Kudrnáč bolestně sevřel víčka a zakňučel.
ČTEŠ
F#ck your body 2 |H.S.FF|
FanfictionMost people spend their time trying to find someone to sleep with, instead of finding someone worth waking up. - Většina lidí strávila své životy hledáním někoho, s kým by se mohli vyspat, místo toho, aby hledali někoho, s kým se chtějí probouzet...