↳ s i x t e e n

1.9K 230 36
                                    

story

Odamın kapısı tak diye açıldığında tekerlekli ofis sandalyemde baykuş gibi tünemiş, elimde jelibon kavanozuyla Never Have I Ever dizisini izliyordum. Odama dalan Jaemin ile göz göze geldiğimizde bu tipime kahkaha atarak gülmeye başladı. Ben de limonlu bir jelibonu şeytan taşlar gibi kafasına attım.

"ÇIK ODAMDAN!"

"MERAKLIYIM SANKİ GELMEYE!"

"GİTSENE KARDEŞİM O ZAMAN! UZA SİKTİR GİT RAHAT BIRAK BENİ!"

"ATMASANA ŞU JELİBONLARIㅡ AH! GÖZÜME GELDİ!"

"FUCK OFF!"

Jaemin jelibonları aşıp yanıma geldi ve laptobumun kapağını kapatıp elimdeki kavanozu da alarak yatağıma oturdu. Sandalyemi ona doğru döndürüp dudak büzdüm. "Jelibonlarımı ver."

"Hayır," dedi Jaemin ağzına üç tanesini aynı anda atarak. "Sorularıma cevap verirsen veririm."

"Sor," dedim oflayarak normal bir şekilde oturup. "Çabuk ol yalnız, en heyecanlı yerde kaldım dizide."

Jaemin karamel rengi saçlarının altından bana tek kaşını kaldırarak baktı. Sol taraftaki penceremden üzerine öğlen güneşi vuruyordu. "Jeno ile siz," diye başladı söze. "Ne ayak?"

"Sol ayak," dedim ve kalkıp omzuna tokat attım. "Saçma sapan konuşma ver şu jelibonları, cidden gebertirim seni."

Fakat Jaemin omuzlarını silkip jelibonu arkasına sakladı ve bana bakmaya devam etti. "Söylemeden vermeyeceğimi biliyorsun."

Oflayıp sandalyeye geri çöktüm. "Bir şey yok. Konuşuyoruz arada o kadar," dedim düz bir sesle. Jaemin dediğime pek inanmamış gibi bir ifade takınınca kaşlarımı çattım. "Niye öyle bakıyorsun?"

"Jeno öyle hiçbir nedeni olmadan konuşmaz kızlarla," dedi ve kavanozumu ayağa kalkıp yanımdaki geçen yaz koyu yeşile boyadığım masama koydu. "Garip geldi. Cidden sana yürüyor pezevenk."

Ağzımdan pffft sesi çıktı. "Sanmıyorum. Konuşuyoruz sadece Jaemin. Hem sen dememiş miydin o çocuk sana bakmaz, yanında nefes almaz diye?"

"Yanlış demişim," dedi ve kavanozuma elini daldırıp KOCAMAN bir avuç jelibon alıp odamdan dayak yiyeceğini bildiği için hızla kaçtı.

"AÇ GÖZLÜ KÖPEK!"

🥝🥝🥝

INSTAGRAM ☆ 3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin