story
Kardeşimin odasının kapısını çaldığımda içeriden yükselen müzik sesi biraz kısıldı ve, "Ne var?" diye bir sesleniş duyuldu. Cevap verme gereği duymadan kulpu aşağı indirip kapıyı açtım ve içeriye girdim.
Jaemin ve Jeno yatakta oturmuş, ellerinde oyun konsollarıyla doğrudan duvara montelenmiş büyük plazma televizyona bakıyorlardı. Jaemin bana bakmadı bile, fakat içeri girdiğim anda Jeno bana döndü ve hafifçe gülümsedi. Ben de gülümsedim ve elimdeki cüzdanı arkamda saklaya saklaya odaya girdim. "Ne yapıyorsunuz?"
"Katliam," dedi Jaemin plazma televizyondan yükselen silah ve bağırış sesleri arasında. "Ölmek istemiyorsan çık odadan."
Uzanıp sol elimle alnına parmağımla vurunca o da ayağıyla beni ittirmeye çalıştı fakat ondan kaçıp Jeno'nun yanına, yatağa oturdum. Sonra tıpkı bir FBI ajanıymış gibi arkamdaki cüzdanını bacağının yanına bıraktım. Jeno Jaemin bir şeyler çakmasın diye bana bakmıyordu ama gülümsediğini görebiliyordum.
Bugün mavi bir hoodie ile siyah, dizleri yırtık bir kot giymişti ve çok iyi görünüyordu. Kahverengi saçları iki yana ayrılmıştı. Kollarını geriye sıvamış oyunu dikkatle oynuyordu.
"Ben acıktım," dedi Jaemin odaklı bir şekilde ekrana bakarken mırıldanıp. "Bir şeyler yemeye mi gitsek?"
"Olabilir," dedi Jeno da. Fakat hemen sonra, "Aaa, olmaz. Onda evde olmam gerek. Eve birileri gelecek," dedi ve elindeki konsolu kenara bırakıp arka cebinden telefonunu çıkararak saate baktı. "Hatta gitsem iyi olur."
Jaemin bir şey demek için Jeno'ya dönmüştü ki benim de hâlâ yanlarında olduğumu fark etti. "Sen ne yapıyorsun kızım burada? Git dizini falan izle."
"Sana ne e-boy çakması," dedim ve ayağa kalkıp boynundaki kalın zincir kolyesine uzandım. "Şuna bak. Moda mı oluyor bu şimdi?"
Jaemin bana sataşmak için ayaklandığında gülerek odadan kaçtım.
🥝🥝🥝
ŞİMDİ OKUDUĞUN
INSTAGRAM ☆ 3
Fanfiction➱ INSTAGRAM SERIES ⋆ 3 kiwi: cevap anahtarı yanlış trigonometri sorusu gibisin © dububaoziㅣlee jeno texting for: @itsallgonnabeoke ☆ (aka @ohmylele) all rights reserved tamamlandı ッ