↳ t w e n t y f o u r

1.8K 228 23
                                    

story

Kızlar gittiğinde Jeno ile baş başa piknik masasında kaldık.

"Garipsin," dedim açık açık, ağzıma kivi dilimlerini atarken. O sırada çantasından su şişesini çıkarıp içen Jeno durup bana baktı.

"Niye?"

"Ne bileyim. Başlarda emo, bad boy havalarındaydın. Şimdi arkadaşlarımın yanına gelip benimle piknik masasında kivi yiyorsun. İçinle dış görünüşün çok farklı. Öyle böyle değil." Başımı sola çevirip ona baktığımda başını sallıyordu.

"Evet. Herkes öyle söylüyor."

"Neyi söylüyor, garip olduğunu mu?"

"Hayır," dedi su şişesini geri koyarken. "İçimle dışımın farklı olduğunu." Sol dirseğini masaya yaslayıp bedenini hafifçe bana döndürdü. "Sen aynısın ama."

Kişner gibi güldüm. "Dışarıdan da mı salağım?"

"Evet." Uzanıp omzuna tokat attım. Şaşkınlıkla omzunu tuttu. "Ne yapıyorsun?"

"Salak mısın Jeno? Öyle denir mi?"

"Dalga geçiyorum! Niye ciddiye alıyorsun?" Bana şaşkınlıkla baktı. "Garip olan sensin asıl."

"Ben dünya üzerindeki en normal üç insandan biriyim," dedim dediğini saniyesinde reddedip ağzıma son kivi dilimini de atarken. Sonra kabın ağzını kapatıp yerdeki çantama attım.

"Geçen gece uykunda 300 Dolar diye bağırıp uyandın. Sence normal misin? Bence değilsin."

"Ne?" Ona şaşkınlıkla baktım. Bana gayet kendinden emin bakıyordu. "Öyle bir şey yaşanmadı."

Fakat Jeno içten bir şekilde güldü ve, "Evet yaşandı," dedi. Gülerken gözleri yok oluyordu çocuğun resmen. "Kolumda yatıyordun, birden bağırdın, sonra da hiçbir şey olmamış gibi uyumaya devam ettin. Çok fazla yabancı dizi izliyorsun."

"Pfft," dedim ayaklanıp krem rengi çantamı omzuma atarak. Üzerimdeki pastel yeşili kısa kollu crop top'u ve bacaklarımı saran buz mavisi kotumu düzelttim. "Az bile izliyorum bu aralar. Lisede var ya üf, hızıma yetişemezdi kimse. Ah... Güzel günler..."

"Nereye?" Jeno piknik masasından tamamen kalkarken beni izledi. Omzularımı silktim.

"Sıkıldım oturmaktan, eve yürüyebildiğim kadar yürüyeceğim. Kızlar ekti resmen beni... İnanamıyorum onlara."

Jeno da ayaklanıp çantasını tek omzuna taktı ve gerindi. Ben tam arkamı dönüp ilerlemeye başlayacakken sırtımdaki çantanın tutulmasıyla olduğum yere geri döndüm. Jeno'ya baktım. "Ne yapıyorsun kirvem? Bırak gidiyorum işte, aaa."

"Ben bırakırım seni."

"Ne kadar o seksi arabana tutulmuş olsam da... Almayayım, sağ olasın."

Fakat Jeno çantamdan tuttuğu gibi beni de peşinde sürüklemeye başladı.

🥝🥝🥝

INSTAGRAM ☆ 3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin