↳ f o u r

2.4K 254 104
                                    

story

"Günaydın mal."

"Jaemin düzgün konuş."

Üst kattaki odamdan merdivenlerden aşağı inerek mutfağa girmeyi teşrif ettiğimde saat sabahın 10'uydu. Yeni uyanmanın verdiği uyuşuklukla büyük yemek masasında Jaemin'in karşısına oturdum. Annem yaptığı pankekleri önümüze dizmişti bile.

"Bu ne tip böyle?"

Karşımda oturup boş konuşan canım kardeşime baktım. Siyah bir gömlek giymiş, demir bir kolye takmıştı. Karamel rengi saçları ikiye ayrılmış ve özenle yapılmıştı. Kollarını katlayarak geriye sıvamıştı ve bıçağı tuttuğu sol elinin bileğindeki gümüş saati ortadaydı.

"Sen kendine bak e-boy çakması," dedim önümdeki pankeke Nutella sürmeye başlayarak. "Sevgilin almaya gelecekmiş seni."

"Sevgilin mi var?" Annem Jaemin'e elindeki spatulayla dönüp mutlu bir şekilde baktığında kardeşim gözlerini devirdi.

"Sevgilim falan yok. Niye olsun? Enayi miyim ben?"

"Ne alakası var canım?" Annem kendi kendine eğlenerek mutfaktan çıktığı an Jaemin masanın altından çıplak bacağıma tekme geçirdi. Masa sallandı.

"NE YAPIYORSUN ŞEREFSİZ?"

"Jeno yine mi yazdı lan sana?"

Elimi bacağıma götürüp ovuşturdum. "Evet, gecenin 3'ünde mesaj attı. Bugün seni o alacakmış söylememi istedi."

"Bana bunu senden önce söyledi zaten," dedi Jaemin kaşları çatık bir şekilde. "Ne ayak bu çocuk?"

"Bana yürüyordur," dedim omuzlarımı silkerek. Jaemin'den bir kahkaha koptu. Ona dik dik baktım. "Çok mu imkansız sanki, tepkiye bak!"

"Jeno kızlara yürümez," dedi Jaemin gözünden gelen yaşı silip. "Sana bakmaz bile, yanında nefes almaz hatta."

"Niye?"

Jaemin gülerek başını iki yana salladı ve pankeki ağzına tıktı. "Sen boş ver Jeno'yu falan."

"Mafya babasının tek oğlu çünkü değil mi?" Hıhladım.

"Hayır," dedi Jaemin gülüp. "Valinin tek oğlu."

Ağzımdaki portakal suyunu püskürttüm.

"Hassiktir."

🥝🥝🥝

jeno z*ngin çıktı

INSTAGRAM ☆ 3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin