↳ t e n

2.1K 222 115
                                    

story / text

Jaemin ile koltukta oturup üzerimize örttüğümüz battaniyenin iki ucunu çekiştirirken aynı zamanda kahvemizi içip televizyonda açık olan diziyi izliyorduk.

Battaniyenin altında bir yerlerde telefonum titrediğinde dikkatim dağıldı fakat telefonumu elime alamadım çünkü Jaemin ile Birlikte Dizi Veyahut Film İzlerken Telefon Yasak diye çok katı bir kuralımız vardı.

Bölüm bittiğinde hemen battaniyeyi bunalmış bir şekilde üzerimden atarak ayaklandım. "Ay yeter. Durmadan 3 bölüm izledik! 15 dakika mola talep ediyorum."

"Olur," dedi Jaemin de benim gibi ayaklanarak. Kollarını havaya doğru kaldırıp iyice gerinirken, "Yemek mi söylesek? Acıktım ben," diye bir teklifte bulundu.

"Sen ödersenㅡ"

"Taş kağıt makas!"

Ani bir kararla elimi makas yaptım. Kağıt yapmış olan Jaemin yenilmesinin üzerine kendini koltuğa atarken, "HAH!" diye bağırarak güldüm ve telefonumu alarak mutfağa ilerledim. "GİT DE CÜZDANINI AL EZİK!"

Mutfaktaki bar sandalyesine oturup suyumu içerken telefonumu açtım, ekrana baktığımda Instagram'dan bildirim geldiğini görünce içimde garip bir his oluştu.

Henüz takipleşmediğim şahıstan bir mesaj vardı.

jenolee: hey.

iletildiㅣ23.08pm
görüldüㅣ23.45pm

kiwi: hey

jenolee: baya erken cevap verdin.

kiwi: meşgul bir kadınım ben kardeşim

kiwi: işim gücüm var
ocakta yemeğim var
derslerim var
kaç yaşına gelmişim çoluk çocukla uğraşıyorum zaten
bir de telefonla mı ilgileneyim 7/24?

jenolee: jaemin ile Love Alarm izlediğinizi biliyorum.

kiwi: 👁👄👁

kiwi: yooooo

kiwi: yalan

jenolee: jahsjaha
öyle olsun.

görüldüㅣ23.49pm

Mesajını okurken kendi kendime, "Vay be," diye mırıldandım "Random atabiliyormuş. Ruhu var demek ki."

jenolee: artık seni takip edebilir miyim?

kiwi: niye
fbi ajanlığını daha kolay yapabilmek için mi

jenolee: birileriyle yazışırken yazıştığım kişinin resmini görmek istiyorum.

jenolee: ama senin profil fotoğrafında kurbağa var seoneul.

kiwi: evet ve adı jeffrey
sorduğun için teşekkürler

görüldüㅣ23.51pm

kiwi: ben 93 takipçimle gayet mutluyum

kiwi: ve sen fenomen sayılırsın 4k takipçinle

kiwi: fanlarının gelip beni linçlemesini istemem

jenolee: seni linçlemelerini gerektirecek kadar önemli bir ilişkimiz yok.

görüldüㅣ23.53pm

Okuduğum mesajla bir anlığına nefesim kesildi gibi oldu. Bir anlıktı. Bir anlığına üzüldüm. Kalbim ağırlaştı.

kiwi: haklısın

kiwi: neyse gitsem iyi olur
jaemin telefonu bırakmazsam kafama yastık atabilir

kiwi: iyi geceler jenolee

jenolee: pekala.

jenolee: iyi geceler kivi.

kiwi offline

jenolee offline

🥝🥝🥝

INSTAGRAM ☆ 3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin