23. Kapitola

43 3 0
                                    

~Jack~
Zobudil som sa prvý (čo je u mňa nezvyčajné), a tak som sa rozhodol, že pôjdem nachystať raňajky. Lenže v dverách som sa zháčil, keď som tam videl Matea. S úsmevom na perách práve chystal palacinky. Ani hádať nemusím, na koho myslel. Radšej som odišiel. Viem, že je nerád, keď ho vyrušíme pri niečom, čo ešte nemá hotové. Proste rád chystá prekvapenia. Aj keď dosť to nechápem. Toľko tajnosti niekedy okolo fakt  zbytočných vecí. Ale nechal som ho radšej tak. Predsa nebudem hnusný hneď ráno. No aj tak mi to nedalo, a začal som rozmýšľať o tom všetkom, čo sa práve deje.

Už sa fakt v tom chalanovi nevyznám. Najskôr sa tvári, že Em miluje, potom odíde. A teraz sa objaví. Ani neviem kde bol. Boli sme najlepší priatelia a on si len zdrhne boh vie kde. Odvtedy, ako odišiel, sme si ani nenapísali. Ja som bol na neho naštvaný a on sa možno bál, že mu vynadám. Ale možno to bola aj moja vina, lebo som si blokol jeho číslo. Veľmi ma naštval. Em sa s nikým nechcela rozprávať a celé dni trávila v izbe. A keď aj vyšla, vyzerala ako strašidlo. Tvár mala opuchnutú od sĺz. Nemohol som sa na ňu takto pozerať. Už len ten pohľad ma bolel. Bola to predsa moja malá sestrička. Asi sa to aj snažila tajiť, ale moc sa jej to nedarilo. Po raňajkách sa s ním musím fakt porozprávať. Musí mi to všetko vysvetliť. Nech si nemyslí že sa tu teraz zjaví a všetko bude  OK.

"Ehmmm.. Mateo?"
"Áno, Jack? Potrebuješ niečo? Alebo nebodaj chceš ešte palacinky? Bo neviem, či by si mal riskovať. Nejako si po včerajšku pribral." uškrnul sa.
"Hahaha strašne smiešne. Chcel som sa ťa na niečo spýtať. Máš chvíľu čas?"
"Hej kľudne. Pýtaj sa"
"Ja... Ja by som sa chcel spýtať, čo sa stalo v tú noc. Viem, že si odišiel, ale stále neviem prečo. Bolo to čudné, že si sa takto vyparil to dňa na deň a nikomu si ani nepovedal kde a prečo. Em bola celé mesiace totálne mimo. Báli sme sa, aby si niečo nespravila. A teraz sa tu zjavíš, ako keby sa nič nestalo. Vieš si predstaviť, čo to pre mňa  znamenalo vidieť ju takto zranenú? Fakt sorry ale Em je moja sestra a ja vôbec netuším, čo tým sleduješ. Už nedovolím, aby sa to stalo znova. Bolo to ťažké pre všetkých. Nikomu nechcela povedať ani slovo. " Bol som naozaj vytočený, aj keď som sa snažil, nedať to najavo.
Mateo na mňa hľadel a snažil sa nájsť slová. Asi fakt nečakal takúto otázku.
" Naozaj to chceš počuť?"povedal napokon.
" Na čo inak by som tu bol? "
" Ja totiž... Nebola to celkom moja vina. Teda možno aj hej. Moji rodičia potrebovali ísť za prácou a mňa chceli dať do lepšej školy. Vlastne som to mohol Em vysvetliť, ale vedel som, že by chcela udržať vzťah na diaľku. A to by nefungovalo. Proste sme ani nemali spoločne záľuby, a myslel som si, že Em si nájde frajera a ešte by sme sa kvôli tomu totálne rozhádali. Naozaj som nevedel, že to Emmu tak zasiahne. Navyše mi rodičia zobrali mobil a kúpili nový. Nechceli aby som sa stykal so starými priateľmi. Ja... nechcel som jej ublížiť. I keď to tak proste vyzeralo. V tú noc som išiel do baru. Ešte som nevedel ako to vyriešim. Potom tam prišla blondína. Najskôr som jej nevidel do tváre, takže som vôbec nevedel, kto to je. Ale videl som Em a tak mi napadol skvelý nápad. Chcel som aby nás spolu Em videla bozkávať. Vtedy by pochopila, že nemôže milovať takého debila a odišla by. " na chvíľu sa odmlčal.
" Vedela o tom jedine Claire. "dodal potichu.
" Prepáč, nevedel som to. Ale naozaj to bolo to najhoršie riešenie. Mohol si jej to povedať a až potom odísť. Teraz vie všetko od iných ľudí a aj tak ešte nevie všetko. Prečo si to nikomu nepovedal? Počkaj a čo ma s tým spoločné
Claire? "
Pozrel sa na mňa a smutne sa usmial. Potom povedal niečo, čo by ma ani vo sne nenapadlo.

Helloooooooo.... Takže som znova späť... Dúfam, že sa vám dnešná čas páčila. Ak áno tak mi prosím pridajte 🌟 alebo komentár. Pripadne co by ste chceli zmeniť... Ďakujem paaaa😘

Mafia TwinsWhere stories live. Discover now