Jack
Do školy prišiel nový chalan z výmenného pobytu. Vyzeral ako dosť namyslený a arogantný chalan. No potom na obede prišiel za nami a spýtal sa, či si ku mne a môjmu gangu nemôže pri sadnúť. V duchu som si povedal "Prečo nie aspoň ho spoznáme!" Hneď ako sme sa spolu začali rozprávať tak sme zistili, že sa volá Liam a je to celkom fajn chalan a nebol vôbec arogantný. Práve naopak. Všetkým v gangu sa zapáčil. Zdalo sa mi však, že až moc. Po chvíli mu totiž Daniel navrhol, nech sa k nám pridá. To ma troška rozčúlilo. Nemohol sa aspoň poradiť? Aj keď... Aj mne pripadal hneď sympatický. Liam(samozrejme) hneď súhlasil.
Cez prestávku sme sa rozhodli predstaviť ho Claire. Totiž obidve moje sestry boli taktiež členmi gangu. Nie úplne členmi, lebo netrávili s nami až toľko času, ale pomáhali nám keď sme sa na niečom nevedeli dohodnúť (niekedy sa s nami aj pohádali) a taktiež museli vedieť o všetkých nových členoch nášho gangu. Hneď som išiel za Claire, lebo Emma bola určite s tou svojou kamoškou Lisou, ktorú neznášam. Nie preto že by mi niečo spravila, ale hlavne preto, lebo vždy keď prišla začala priam zjapať na celý dom až tak, že by zobudila aj mrtvého."Claire chcel by som ti niekoho predstaviť." povedal som jej. Ona sa však len zasmiala a povedala, že už predsa všetkých pozná. No keď uvidela Liama, úsmev jej zamrzol na tvári.
"Taaak toto je Liam."Chvíľu si ho prezerala, až jej musel Dylan za mávať pred očami aby si nás vlastne všimla.
" My sa už poznáme. " povedala. Hneď na to však prišla jej kamoška Jessica. Objala Claire a nenápadne sa na mňa usmiala. Jasné. Jessi, ako ju s obľubou volám, a ja spolu chodíme. Je to však zatiaľ iba týždeň, takže o tom ešte nikto nevie. Dokonca ani Claire a Emma. Dúfam, že Claire bude šťastná. To ona sa nás vždy snažila dat dokopy. A aj sa jej to podarilo. Pri jednej oslave sme mali obaja trošku vypite a pobozkali sme sa. Naozaj len pobozkali. Nič iné nebolo. Na druhý deň som ju pozval na rande a bola "ruka v rukáve". Chcel som sa ešte niečo Claire spýtať, no Jessica ju hneď odviedla.
"Skade sa poznáte?" spýtal som sa Liama.
"Sedíme spolu v škole." usmial sa. "To je aká náhoda " odpovedal som .
"No nevedel som, že je tvoja sestra." povedal Liam prekvapene.
"Hej vy dvaja. Nechcete si pohnúť?"
Zakričal na nás Dylan. S Liamom sme vybuchli do smiechu a utekali za ním.
YOU ARE READING
Mafia Twins
Teen FictionEmma a Claire. Dvojičky. Dve rovnaké sestry. Ale čo tak v skutočnosti? Alex. Navonok obyčajný chlapec. Čo ak však niečo ukrýva? Podotýkam len, že Mafia sa tam objaví trošku neskôr pri jednej náhode. Vaša Lulu ♥ Aa ešte upozorňujem, že zo začiatku...