7. Kapitola

94 8 0
                                    

~Claire~

Tento rok som prvý na strednej. Jack mi trosku pomáha sa tu zorientovať. S Jackom veľmi dobre vychádzame. Neboli sme ako polovica súrodencov, no niekedy mi liezol strašne na nervy, ale to asi každý súrodenec. Neviem ako ostatní, ale Jack bol strašne starostlivý. Na Emmu ani nie. Tá bola vždy povahovo samostatnejšia.

Hneď keď sme prišli do školy Jack sa vytratil z môjho dohľadu a najbližšiu polhodinu som ho nevidela. Keď som si už myslela že budem mať od neho pokoj, prišiel za mnou a chytil ma za plece zo slovami "Chcem ti niekoho predstaviť."
Okamžite som sa otočila so slovami "A koho všetkých tvojich kamarátov už poznám" zasmiala som sa. No zrazu sa spoza chalanov vynoril nový chalan. Skoro som odpadla, lebo som v ňom spoznala Liama, teda toho chalana z výmenného pobytu. Až teraz som si ho ale mohla poriadne obzrieť. Musím uznať, že bol pekný. Mal vysokú postavu, asi ako môj brat. Krásne svetlohnedé vlasy s jemnými kučierkami a krásne smaragdovo zelenými očami. Bol proste úžasný, bol ako môj vysnívaný princ. No z môjho nádherného zasnenia ma vyrušil hlas akéhosi chalana. Bol to Dylan. Dylan patril do gangu môjho brata.


Dylan má vyrušil zo slovami "Spiš či čo! Halooo! Clai! " okamžite som sa na neho vražedné pozrela so slovami "Nie čosi to by som tu asi nestála bola som len zamyslená"a usmiala som sa.

V tom mi Jack predstavil toho  chalana. Vlastne ani nemusel. "Claire  toto je Liam, Liam toto je Clai moja sestra."

Potom mi Liam podal ruku so slovami " Ahoj ty si to ospevované dievča" ako náhle to povedal mala som srdce až v žalúdku. Okamžite som sa pozrela na Jacka zo slovami "Čo všetko si o mne vravel!?"
"Neboj všetko len v dobrom" odpovedal Jack.
"No to dúfam."
Zanedlho k nám prišiel Sam. Sam patril rovnako ako Dylan, Daniel a najnovšie aj Liam do najslávnejšieho gangu na škole. Zrazu na mňa zo zadu niekto skočil.

"Tak tu si!" Bola to Jessica. Moja spolužiačka a aj moja najlepšia kamoška (samozrejme až po Eliotovi). Okamžite ma zobrala za ruku a išli sme na obed.

Mafia TwinsWhere stories live. Discover now