~Claire~
"Nieee prosím nechajte ma!" Kričalo dievča v bielych šatoch. Už bolo vidieť, len ako vytiahol kat sekeru a uťal mladému dievčaťu hlavu. Vedľa nej som videla stáť ešte jednu osobu. Kat sa blížil k nej. Bola to Emma.
Naraz som sa strhla zo spánku a prudko posadila. Zhlboka som sa nadýchla.
"Bol to len sen. Len sen."
Dvere mojej izby sa otvorili. A v nich bol Jack. Nevedela som, čo mám robiť. Ci plakať z toho sna, alebo sa smiať z tohto zadychcaneho blázna. A tak to dopadlo nejak tak, že som sa hystericky začala smiať a potom plakať. Hneď ku mne podišiel.
"Clai... Preboha co sa stalo? Ten tvoj výkrik museli počuť až na druhý koniec sveta."nežne povedal Jack. Počkať... Výkrik? Však ani neviem, že som vykríkla.
" Som v poriadku. Len zlý sen. To mám asi z toho hororu co som minule pozerala." Snažila som sa ho upokojiť.
" Dobre. Už som si myslel, že sa nieco stalo."
V tom dnu vbehol Liam a hneď ma objal.
"Si v pohode? Stalo s a niečo?"
Jack na neho zarazene hľadel. A dofrasa. Tak trošku som o tom, že tu dnes prespí, zabudla Jackovi povedať. Jack bol totiž na mňa trosku žiarlivý. O Emmu sa nebál, pretože vedel, že ona sa nedá, ale mňa v živote nevidel s žiadnym chalanom. Nieto ešte aby prespal u nás doma skôr ako mu ho predstavím.
To asi vyznelo ako by Liam bol môj frajer. Vlastne sa mu ta predstava celkom pozdávala.
Čakala som výbuch. No namiesto toho Jack urobil niečo, čo som v živote od neho nečakala.
"Aleee koho to tu máme. Liamek môj zlatý čauuu."Hned sa postavil a išiel si s ním dať ten ich" chlapský" pozdrav. Liam sa nepatrne usmial.
" Počkaj. Vy ako spolu chodíte? To si mi kedy chcela povedať?" Naoko nahnevane sa na mňa pozrel.
" Nie" povedala som. V tú istú chvíľu som však počula ešte jedno slovo.
"Áno."
Prekvapene som sa pozrela na Liama. Stal tam a usmieval sa. Chvíľku sme na seba len tak pozeralia nevedeli čo máme povedať. Trapnu chvíľku prerušil Jack.
"Tak ja vás nechám samé vy hrdličky. A dohodnite sa či spolu chodíte alebo nie. Tak vidíme sa ráno."
Kým som sa stihla nadýchnuť, Liam začal hovoriť.
"Viem, že sme sa o tom ešte nerozprávali, ale som do teba zamilovaný od prvej chvíle naozaj. Viem, že toto nie je vyznanie lásky ako v nejakej rozprávke, ale lepšie načasovanie asi nebolo."
To som sa už celá červenala. To ako fakt?
"Hmm môžme to na chvíľku skúsiť."
"Tak dobre. Nechám ti to prejsť hlavou a ráno sa vidíme."
Pobozkal ma na líce a odišiel. Tak túto noc si asi moc nepospim. Niečo mi tu však nesedí. Doteraz sa mu mne správal ako keby som bola vzduch a zrazu sa o mňa zaujíma? Ostatné dievčatá by na mojom mieste šaleli a hneď by mu padli okolo krku. No ja mam momentálne dosť zmiešané pocity. Na jednu stranu si vravím, že je to divné. No na druhú stranu, toto som predsa vždy chcela nie? Tak prečo nie som šťastná?
Vzdychnem si a lahnem si späť do postele. Aspoň sa budem snažiť zaspať.
YOU ARE READING
Mafia Twins
Teen FictionEmma a Claire. Dvojičky. Dve rovnaké sestry. Ale čo tak v skutočnosti? Alex. Navonok obyčajný chlapec. Čo ak však niečo ukrýva? Podotýkam len, že Mafia sa tam objaví trošku neskôr pri jednej náhode. Vaša Lulu ♥ Aa ešte upozorňujem, že zo začiatku...