39. Kapitola

27 2 0
                                    

~Emma~

Na dalšie ráno ma čakalo prekvapenie. Alex mi zaviazal oči a nechcel mi povedať kam ma vedie. Počula som, ako šťukla kľučka a zrazu mi dal šatku dole. Bola som v nádhernej izbe, nezmohla som sa na nič iba na jedno veľké WOW!

Zrazu mi z očí vyhŕkli slzy a začala som plakať. Alex sa ku mne sklonil a objal ma so slovami „Tak čo na to povieš?" a usmial sa. „Je to nádhera. Ako ťa to napadlo? Ďakujem, ďakujem moc!" objala som ho ešte pevnejšie. „ To nie ja, ale otec aaa aby toho nebolo málo, dnes ťa začne zaúčať on osobne."

Povedal nadšene a ja ani neviem ako, no bola som na ceste za otcom. „Oci ďakujem, ďakujem." „Nemáš zač, začneme?" nadšene sa usmial. „Len chcel by som ti povedať, že toto nebude lážom plážom, to ti povie aj Alex a nebudeš to mať ľahké, vieš o tom čo obnáša mafia." Povedal mi a ja som prikývla so slovami, že to zvládnem. 

Začali sme úplne v kľude, ale o 10 minút to bolo už úplne niečo iné, išli sme na plno, teda ja určite. Bola to riadna fuška ani neviem ako a bola som už snáď stý krát na zemi a Alex sa s otcom smiali od ucha k uchu. Hneď ako sa toto skončilo, tešila som sa na teplú sprchu a okamžite, ako som sa hodila do postele, som zaspala.

(o 3 mesiace)

Po mesiacoch strávených cvičením, učením sa, pracovaním na svojich zručnostiach nastal deň, kedy sa všetci dozvedia, čo som zač. Doteraz o mne počuli všetci, že existujem a to im muselo stačiť. Asi vás zaujíma moja stará rodina?

Tak ta „úžasná" rodina ako som zistila veľmi rýchlo na mňa zabudli. Dozvedela som sa že Dave začal extrémne piť, mama z toho bola zo začiatku nešťastná, ale potom to zázračne nechala tak. A Jack s Claire? S nimi to ide dole vodou, Jack sa s kýmsi zaplietol a keď som mu chcela pomôct, skončila som v nemocnici. A o Clai neviem nič. Len, že sa rosišla s tým Liamom, či ako sa volá. A o Mateovi neviem nič.

Moji kamaráti vyhrali aj bezo mňa a teraz si budujú svoju kariéru. No a teraz späť do reality. „Vstúpte!" „Emma ideš uuuuu!" pozdvihol oči a ja som sa začala smiať. „ WOW! Emma vyzeráš úžasne !" povedal mi Alex. Mala som na sebe krásne červené šaty s rozparkom. „Ďakujem. Ideme?"

Ukázal na dvere a ja som zišla. Bolo tu plno ľudí, ktorý keď ma zbadali, začali tlieskať. Otec mal nadherný predslov a potom naša menšia párty pokračovala v plnom prúde, až do toho momentu ked sa to všetko zvrtlo.

Zrazu bolo všade počuť výstrely a mňa niekto zhodil na zem. Okamžite som si vytiahla zbraň, no ked som videla, že je to Alex vydýchla som si. Ktosi nás napadol. Alex mi dal pokyn, aby som sa išla schovať, síce neochotne, ale išla som. Avšak hore na schodoch boli akýsi muži, okamžite po mne vyštartovali, no ja som sa s nimi začala biť. Darilo sa mi, až do toho momentu, kým som nezacítila bolesť vzadu na hlave. A potom už len tma.

Mafia TwinsWhere stories live. Discover now