~Emma~
Prebudila som sa na silnú bolesť hlavy. Počula som ako sa ktosi rozpráva aaa počkať čo? Počujem Jacka? S ťažkosťami otvorím oči a vidím svoju rodinu zviazanú. Claire je celá dobitá, Jack podobne a mama tá leží na zemi, ani sa nehýbe.Pri nej sedí celý doráňaný môj otec.
Keď si všimnú že už som hore podíde ku mne akýsi chlap a zrazu sa otvoria dvere a v nich vedú môjho biologického otca. Chudák je celý domlátený a síce sa snaží brániť, nejde to.
„Pustite ich, pustite moju rodinu!" začnem kričať, no v tom sa otvoria dvere a v nich stojí starší pán a za ním tuším, že chalan cca v mojom veku, je celý v čiernom a nevidno mu do tváre, síce mi je akýsi povedomý, ale neviem ho teraz k nikomu prirovnať. „Aaa tak už si sa prebrala. Konečne!" povedal asi vodca. „Čo odo mňa a mojej rodiny chcete?!" on sa iba usmial hnusným, podradným úsmevom a povedal „Uvidíš ako ti umierajú všetci na ktorých ti záleží presne tak, ako som to musel vidieť ja!" s týmito slovami vzal zbraň a namieril na môjho otca „NIE NIE prosím nerob to!!!" kričala som, no ani sa neotočil a zrazu som počula výstrel a za ním ďalšie.
Po tom ako som nepočula už žiadne výstrely otvorila som oči, v ktorých som mala mnoho slz. Na zemi bolo plno krvi, no ostaní ešte žili. Ako to? Obzrela som sa a uvidela Eliota, Alexa, Matea, Bastiána a naších ľudí. Počkať čo? Eliot a zbraň? To sa mi sníva. Rozviazali ma a ja som zostala zarazená, že moja mama sa nehýbe, rozbehla som sa k nej, no rýchlo ma zachytili a zobrali preč. Ako náhle sme vybehli z budovi vybuchla. „NIEEEEEEE MAMIIII, OCIIIII!" plakala som o sto dušu. "Emma nie si v bezpečí." povedal mi Alex a aj s Bastiánom ma objali. „Prečo?" „On ušiel, chce ťa zabiť!" Nerozumela som kto, no vedela som len to, že sa mu pomstím za moju rodinu.
O pár hodín neskôr som sedela pri okne, neschopná slova. Nevnímala som, čo sa deje okolo mňa. V jednej ruke som držala fotku Claire, Jacka, mamy a otca, ktorú odfotila Lisa. Ako rodina sme až tak často spolu nebývali a tak som za túto fotku veľmi vďačná. V druhej ruke držím fotku môjho nového otecka. Nemôžem tomu uveriť. Táto fotka je jediná, ktorú mám. Bastián mi vysvetlil, že moc ľudí nemohlo vedieť ako vyzerá a preto sa ani nefotil.
Potichu ku mne prídu Jack a Claii. Obišli celkom dobre, až na pár modrín a škrabancov. Prišla som o mamu a oboch oteckov, a keby neprežili ani oni dvaja, tak by som to asi nezládla.
"Neboj sa, zvládneme to." pošepne mi do ucha Jack a Claii prikývne. Aj napriek všetkému, čo sa medzi nami stalo, sme znova rodina. A už nie len Claii a Jack, ale aj Bastián a Alex. Oni všetci sú moja RODINA.
Ahojteee..
♥ ♥ ♥
Takže dostali sme sa ku koncu (konečne) XD... Aleee ak si budete chcieť prečítať aj pokračovanie, tak čoskoro chystáme druhú knihu. ♥️♥️♥️
YOU ARE READING
Mafia Twins
Teen FictionEmma a Claire. Dvojičky. Dve rovnaké sestry. Ale čo tak v skutočnosti? Alex. Navonok obyčajný chlapec. Čo ak však niečo ukrýva? Podotýkam len, že Mafia sa tam objaví trošku neskôr pri jednej náhode. Vaša Lulu ♥ Aa ešte upozorňujem, že zo začiatku...