3. Kapitola

126 7 0
                                    

~Emma~
Keď Claire odišla, tak som si vydýchla. Naozaj som ju v tejto chvíli nemohla mať pri sebe. Musela som si utriediť myšlienky. Mala som pocit, že sa zbláznim. Kde mám začať? Asi najdôležitejšia otázka.
Čo tam vlastne robil? No dobre asi som bola trošku drzá, že som mu nič nepovedala.
Keď som totiž pozrela do tváre muža (alebo teda ešte chlapca), do ktorého som vrazila, videla som tam Matea. Bol to môj bývalý. Myslela som, že ho už nikdy neuvidím. Asi pred rokom sme spolu chodili, ale rozišla som sa s ním, keď som sa dozvedela, že ma podvádza.
"Len" sa pobozkal z nejakou babou. To by som ani tak neriešila. Keby mi v noci neprišla správa s fotkou. V popise stálo- Niekto si to tu dneska dobre užil nielen pri tanci.
Viem ze to bola blondína. Viac si nepamätám. Do tváre som jej nevidela. No už v tej chvíli som ju nenávidela. Mateo to však neriešil. Nepovedal mi ani slovo. Ja som odišla co najrýchlejšie preč.
A tým to skončilo.
O pár dní som však zažila ďalší šok, keď som sa dozvedela, že sa odsťahoval do susedného mesta. Nechápala som to.
Odsťahoval sa kvôli tomu, aby som mu nerobila scény? Viem, že to bolo nezmyselné, ale ja si to najskôr fakt myslela. Neskôr mi povedal jeho kamarát, že tam musel odísť.
Jeho rodiča sa totiž rozhodli, že potrebuje lepšie vzdelanie a tak ho poslali na školu do nejakej významnej školy. No aj napriek tomu ma vždy keď niekto povedal jeho meno pichlo pri srdci. A odvtedy som ho nevidela. Párkrát v škole vraveli, že ho videli ako išiel navštíviť známych, ale ja som ho nikde nezazrela. Teda až doteraz.
Viete si predstaviť ten šok, keď som ho tam videla?
Najskôr som na neho pozerala jak keby som z jahody spadla.
Pozdravil sa "Ahoj "ako by sa nič nestalo. A ja som ako totálna krava ušla bez pozdravu. Asi išiel navštíviť niekoho známeho. Už sa tým nebudem zaoberať. Čo bolo to bolo. No aj tak som stále na chrbte cítila jeho pohľad.
Prenasledoval ma až kým som nezatvorila dvere.

Mafia TwinsWhere stories live. Discover now