~Emma~
Bzzzz.....
Budík? To ako naozaj? Však je sobota. Určite ho nastavila moja sestra. Raz ju za to už fakticky prizabijem.
Hneď som si však spomenula na stretnutie s Mateom. Určite to bol len sen. Lenže v tom som si spomenula na ten bozk a vedela som, že sa to naozaj stalo. Ale nedávalo to logiku. Naozaj som ho pobozkala prvá?? To není možné!!!
Bzzzz....
Druhý krát? Musím však uznať ze tento raz to bola moja chyba. Mala som totiž taký zvyk, že som si nastavovala dva budíky. Aby som nezaspala. To sa mu totiž stavali dosť často. Moja sestra to neznášala. Aj preto nám rodičia rozdelili izby.Ešte v pyžame som zišla do kuchyne. Rodičia odišli na dovolenku, takže sme mohli robiť čo chceli. Mali sme celý dom pre seba. Jasné, že oni sa o ničom dozvedieť nemohli. Teda až na party. Tu by sme totiž určite nezatajili. Hlavne pred našimi zvedavými susedkami. Fakticky irónia osudu, že sa vedľa nás museli nasťahovať tie najväčšie klebetnice našej dediny. Take "šťastie" nemá snáď nikto. Vedeli fakt o všetkom. Keď sme boli malí, potajomky sme k nim prišli a počúvali ich. No po chvíli nás to vždy omrzelo, pretože sme tým veciam aj tak nerozumeli. Ako sme však rástli, už sme si na ne zvykli. A bolo zábavné ich počúvať a vidieť ako vážne sa pri tom tvária. Nechápem ako to, že si nás nikdy nevšimli. Niekedy sme sa tam totiž chichúňali tak, že by to počul snáď aj hluchý.
Cinkla mi správa. Ela mi písala ohľadom sútaže. Pôjde sa vystupovať podľa abecedy. Takže sme skoro na začiatku. Super. Prvý krát v živote som nenávidela názov našej skupiny. Ale aspoň to budeme mať čím skôr za sebou. Súťaž je už za menej ako týždeň. Začíname byť fakt nervózni. Naozaj by sme ju chceli vyhrať. Kto vyhrá, získa finančnú odmenu a aj nové vybavenie a nástroje do skupiny. Keď si predstavím, že by sme nemuseli hrať na tých storočných varhanoch. A mikrofóny nám už skôr nejdu ako idú. Bola to nádherná predstava teraz ňu ešte realizovať. Ešteže na súťaži, budeme mať ich mikrofóny. A dúfam že aj varhany. Gitary idú síce tiež dosť zle, ale chalani sú na nich naučení hrať. Takže im to ide v pohode. Keby im teraz dali iné, neviem ako by to dopadlo. No je super, že môžu mať aj svoje nástroje. Elizabeth je našťastie jedno na akých varhanoch zahrá. No súťaž sa blíži a my musíme trénovať. Dohodli sme sa, že sa stretneme večer o 7 u nás v garáži. Celý deň ubehol rýchlo. O pol 10 sme už boli unavení po toľkom cvičení, tak sme sa dohodli na pondelok. Chvíľu sme si ešte trénovali svoje pesničky a ani sme si neuvedomili že je už skoro tma. Tento deň ubehol strašne rýchlo. Išla som si ľahnúť a hneď som zaspala.
YOU ARE READING
Mafia Twins
Teen FictionEmma a Claire. Dvojičky. Dve rovnaké sestry. Ale čo tak v skutočnosti? Alex. Navonok obyčajný chlapec. Čo ak však niečo ukrýva? Podotýkam len, že Mafia sa tam objaví trošku neskôr pri jednej náhode. Vaša Lulu ♥ Aa ešte upozorňujem, že zo začiatku...