11. Kapitola

71 8 0
                                    

~ Claire ~
Buď to bola náhoda alebo ten chalan má všade prenasleduje. Hneď sa priplietli k môjmu bratovi. Bola som z toho trochu nespokojná, ale bola som aj rada. Chalani ostali trénovať na ten zápas. Bol pre nich veľmi dôležitý. Chápala som ich, však nemakali na sebe tak tvrdo, aby prehrali. Chvíľu sme sa na nich s Jessicou pozerali no potom sme išli do reštiky. Celou cestou tam výskala a radovala sa.

Asi bola nadšená z toho že som prikývla a išla s ňou. Totižto ja som nemala moc rada, keď som bola v miestnosti, kde na mňa padajú všetky pohľady, ale čo už. Keď sme si sadli Jessica mi povedala len šepotom:"Ďakujem že si išla" 

Ja som sa začala smiať, ani neviem prečo. Vtom prišiel čašník, ktorý nám doniesol jedálny lístok. Začali sme si vyberať. Ja som si vybrala krevety so šalátom a Jess (tak som ju volala) si dala syr so zemiakmi. Keď sme dojedli rýchlo sme zaplatili a išli na zápas môjho brata.

Už začínali hrať a my sme v tom dobehli na tribúnu. Pochvíli hneď dali gól. Okamžite sme vyskočili a začali sme skákať a povzbudzovať ešte viac. Bolo pár minút do konca zápasu a stav bol 4:4 a v tom zapískal rozhodca na znak že ktosi bol sfaulovaný bol to Liam a tak naši kopali penaltu. Tie minúty do konca boli napínavé a v tom sa všetci zdvihli a začali priam zjapať. Jack dal posledný gól a tým sme vyhrali. Potom, ako si prebrali slávnostný pohár, išli sme oslavovať.

Mafia TwinsWhere stories live. Discover now