~Jack~
"Claire bola totiž tá blondínka, s ktorou som sa vyspal v tú noc."
Skôr než som stihol pochopiť čo práve povedal, v chodbe niečo spadlo. Podľa zvuku som usúdil, že to určite bola mamina drahá váza z Egypta. To ju určite poteší. Otočil som sa a vzdychol si. Akosik som dúfal, že to bude Claire. Viem, že od Emmy teraz môžme čakať výbuch. Ten nás neminie. No keby som bol na jej mieste a dozvedel by som sa, že moja sestra ma podviedla s mojim frajerom, asi by som zareagoval rovnako.
Nič som nevnímal. Dokonca si ani nepamätám čo sa potom stalo. Viem len, že Em niečo nakričala tým dvom, a potom vybehla preč. Hneď som sa rozutekal za ňou. Viem totiž, že musí byť totálne zdrvena. A môže urobiť hocičo. Pri takýchto okamihoch človek nerozmýšľa. Robí prvú vec, ktorá ho napadne. Matne som vnímala, že vybehol i Mateo a Claire.
"Em stoj!"
"Emma prosím ťa zastav sa"
Prekrikovali sme sa.
Claire zaostala ďaleko za nami. Em sme ale stále nemohli dobehnúť. Mala náskok, kým sme sa my spamätávali.
Nakoniec sme to po hodine hľadania vzdali. Dúfam, že sa do večera vráti inak neviem čo budem robiť. Strašne sa o ňu bojím, keď odchádzala bola naštvaná a mimo. Mateo vyzeral strašne. Za tu hodinu zostarol minimálne o 5 rokov. A to bol mladý. Bolo to strašné čo spravili Em ale aj tak mi ho bolo trochu ľúto. Bolo na ňom vidno že to úprimne ľutuje. V tej chvíli mi bolo všetko jedno len nech sa Em vráti v poriadku domov. Na seba som sa ani nepozeral určite by som vyzeral o dosť horšie než Mateo. Pri dome sme našli uslzenu Claire. Ked nás zbadala, rozbehla sa k nám, ale ked videla naše sklamane tváre, kľakla si na zem a rozplakala sa ešte viacej."Ver tomu, že ty by si zareagovala rovnako keby sa ti to stalo." povedal som potichu Claire. Videl som, že Mateo je celý zúfalý. Asi si nemyslel, že sa to Em dozvie.
"Nemohol som sa potom pozrieť Em do očí. Preto som tak rýchlo odišiel a ani sa neozval. Mal som výčitky."
To som celkom chápal. Urobil by som to isté. Ak nie niečo horšie.
"Mali by sme ísť dnu. Večer si možme pozrieť film. A počkáme či sa náhodou Em nevráti. Aj tak nikto z nás nezaspí." Claire s Mateom len neprítomne prikývli.
Pomaly sme sa vybrali k dverám. Keď sme boli osprchovaní tak sme si sadli k telke a ja som pustil nejaký film. Ani som ho nevnímal len som myslel na Em a čo je s ňou.Po viac než hodine Claire konečne zaspala. Ja som sa tváril, že spím. Videl som, že Mateo potrebuje byť sám.
Nezazlieval som mu to ale ani sa mi nepáčilo ako to mohol urobiť. Po chvíľi aj odišiel. Zobral si bundu a zmizol, počul som len cvaknutie kľučky a už ho nebolo. Zostal som tam sám so spiacou Claire a mojimi myšlienkami.Ahojteeeee... Takže v prvom rade sa ospravedlňujem za neaktivitu. A ani vám nesľubujem, že sa polepším, lebo viete, že aj tak to nedodržím. Ak budú nejaké otázky tak píšteeeee. Paaa vaša Lulu ♥
YOU ARE READING
Mafia Twins
Teen FictionEmma a Claire. Dvojičky. Dve rovnaké sestry. Ale čo tak v skutočnosti? Alex. Navonok obyčajný chlapec. Čo ak však niečo ukrýva? Podotýkam len, že Mafia sa tam objaví trošku neskôr pri jednej náhode. Vaša Lulu ♥ Aa ešte upozorňujem, že zo začiatku...