*13*

284 48 6
                                    

לוקי רוכן קדימה בתדהמה. "אני עשיתי את זה?"
"כן..." משיב ת׳ור בכבדות.
עיניו ופיו של לוקי פעורים לרווחה. עיניו זזות מצד לצד וניכר שהוא מבולבל מאוד. הוא לא יודע מה לחשוב.
"אני לא מאמין... אני...אני רוצח... למה עשיתי את זה?"
"זה אתה, תגיד לי אתה."
"אני לא יודע. אני באמת לא יודע. אני לא מאמין..." הוא מרכין את ראשו ותופס אותו בידיו. "מתי כל זה קרה בכלל?..."
"לפני בערך שבוע..." עונה ת׳ור. "אולי... אם אתה באמת לא זוכר-" לוקי מביט בו במבט עצבני. " מפני שאתה לא זוכר כלום-" מתקן ת׳ור -" זאת יכולה להיות הזדמנות לפתוח דף חדש." הוא מצטט את סיף.
"איך בדיוק?" שואל לוקי.
"אני אעזור לך."
"ממתי אתה נחמד כל כך?" הוא מרים גבה.
"אני תמיד נחמד, לא?"
לוקי מצחקק במבוכה, אך גם ת׳ור צוחק בעצמו.
"זה קרה בכדור הארץ." מתחיל ת׳ור לספר,"במידְגַארְד." לוקי מעט מופתע שת׳ור באמת מסביר.
"כן, זה באמת נורא שהוא גירש אותך- איך בדיוק היית אמור להסתדר שם?! טוב, אבל לי אין זכות דיבור, זה היה באשמתי." אומר לוקי.
"אז היה לי מזל-" פותח ת׳ור, "איך שהגעתי דרסה אותי במכונית"-"רגע, רגע- מה?" "אה, זה משהו שיש להם שם. יש להם מין מכונה כזאת, במקום סוסים, שנקראת 'מכונית' ופועלת על מנוע, אני חושב... כן, והאוויר שם כל כך מזוהם - כמעט נחנקתי. בכל מקרה, דרסה אותי איזו..." "אוי לא-" "מישהי... ג׳יין פוֹסְטֵר..." הוא אומר בחולמניות ומחייך חיוך ענק.
"אולי אפשר להביא אותה לכאן?" מציע לוקי, לאחר שהתסכל על מבטו המאוהב של אחיו.
"אה, לוקי, הגשר נשבר, הבייפרוסט הושמד, אי אפשר לעבור בין העולמות." אומר ת׳ור ומבטו מתעצב בן רגע.
"נכון." לוקי נשען לאחור.
"רק רגע..." אומר ת׳ור באיטיות, מסתובב אל לוקי ומביט בו במבט חודר, "הבייפרוסט הושמד." הוא חוזר, "לוקי, איך הגעת הנה?"
לוקי מחייך וקם. "אני יכול להביא אותה!" הוא אומר בהתלהבות.
גם ת׳ור מחייך. "תעשה את זה בשבילי?"
"ברור, אחי! מגיע לך שאחזיר לך איזו טובה אחרי כל מה שאתה עושה בשבילי."
ת׳ור מחייך במבוכה וקם. הוא לא סיפר ללוקי את כל מה ששכח... הוא סיפר לו רק מה הוא עשה... למרות שהוא יודע שכנראה יש לו ולהתנהגותו חלק לא קטן במניעים של לוקי, לפחות כך אמר אז.
לוקי מתרכז.
"רגע- איך אני נראה?!" עוצר אותו ת׳ור.
"חתיך הורס..." עונה לוקי ות׳ור מחייך. הוא נע הרבה במקום וחסר שקט.
לוקי מושך בכתפיו ומתרכז שוב.
ת׳ור בודק את הבל הפה שלו ומתרוצץ במערה "מה איתך? אה, גם אני בסדר..." הוא ממלמל שיחה דמיונית.
לוקי פוקח עין אחת וצופה בו. "אתה מפריע לי."
ת׳ור נעמד ושותק.
הוא מסדר את שיערו.

אח של ת׳ורWhere stories live. Discover now