לוקי שוכב על הספה ונשען על המשענת הצדדית שלה. המחשב מונח עליו, פתוח בדף גוגל. לילה כעת ואור היחיד הוא אור המסך של המחשב המאיר את פניו של לוקי המתבונן בו.
לוקי סקרן. החיפוש הראשון שלו (וגם הראשון בחייו) הוא 'מאורעות ניו-מקסיקו האחרונים'.
הוא מוצא סרטון ובו נראית כתבת חדשות ברחוב הרוס ומחורב. מסביבה נמצאים לא מעט אנשים נסערים ביותר. "אכן משהו מוזר קורה כאן בניו-מקסיקו." היא אומרת למיקרופון, "קודם הפטיש התקוע באדמה ועכשיו זה- נעשה שימוש שנשק לא קונבנציונלי, בצורת אדם ענקי המשחרר פיצוצים של אנרגיה, בעיירה פואנטה אנטיגיו. מדיווחים עולה שזוהי אינה אחת מההמצאות של 'תעשיות סטארק' ושאנשים נוספים הלבושים בחליפות בסגנון ויקינגי עתיק נלחמו נגד הנשק המדובר, שלא ידוע מי השתמש בו או כיצד הוא הופעל. עשרה אנשים נהרגו ועשרים נפצעו. מדוע הוא הגיע דווקא לכאן? איננו יודעים. כיצד הוא הגיע לכאן? היכן הוא פותח? איש אינו יודע. נראה שהתעלומה הזאת תשאר ללא פתרון לעוד הרבה זמן... בחזרה אליך."
לוקי המום ומתבייש בעצמו. ת׳ור סיפר לו על מה שעשה עם 'המשמיד' אך הוא לא ידע עד כמה הנזק היה קשה. הוא לא מצליח להבין למה שהוא יעשה דבר כזה. ת׳ור הוא חמום המוח מבין שניהם, לא הוא.
הוא מחפש 'לוקי' - אולי יגלה דבר מה על הדברים שת׳ור לא יכול להסביר לו אפילו אם ירצה- על האימוץ שלו.
'לוקי הוא בנו הביולוגי של לאופי,' לוקי פוער את פיו ועיניו וממשיך לקרוא, 'ויורש העצר החוקי של ענקי הכפור של יוטנהיים, שננטש ונעזב למות זמן קצר לאחר לידתו. אחרי שנמצא בידי אודין, לוקי נלקח וגודל בידיו ובידי פריגה כנסיך אסגארדי ביחד עם ת׳ור.'
מה? מה קורה פה? הוא הבן של לאופי עכשיו? יורש העצר של יוטנהיים... לוקי תמיד קינא בת׳ור על כך שהוא יהיה המלך יום אחד, ועכשיו מסתבר... שהוא יכל בעצמו להיות מלך! של ממלכה אחרת לגמרי, של עולם אחר- אבל מלך. הוא מתלהב מהגילוי החדש, אבל זה גם מצמרר אותו מאוד וגורם לו לתחושת חלחלה- בכל זאת- ענקי כפור- האויבים המושבעים של האסגארדים. אבל למה הוא ננטש?
לוקי מחפש 'בנו של לאופי' וקורא.
'בנו הבכור והיחיד של לאופי, מלך יוטנהיים, נולד קטן מימדים מאוד בשביל ענק כפור ולכן זנח ונטש אותו לאופי, מתוך בושה שדווקא בנו, הנסיך ויורש העצר, נולד קטן ושונה. התינוק נמצא על ידי אודין, מלך אלי האזיר, שלקח אותו לאסגארד, שם הוא אומץ בידי משפחת המלוכה כבנו של המלך אודין ופריגה ואחיו הצעיר של ת׳ור, וניתן לו השם לוקי.'
לוקי המום לגמרי ועצוב. עצוב לגלות שזה מה שקרה לו , שהוא הוזנח וננטש, שהוא לא היה רצוי.
הוא לא מבין מדוע אודין רצה לאמץ ענק כפור, אבל הוא יודע, עמוק בפנים, שלאודין יש לב טוב, למרות המצב הנוכחי ביניהם. הוא אפילו כועס על לאופי- למה לנטוש תינוק , לעזוב אותו שימות רק משום שהוא שונה? תינוק, שלא עשה שום דבר רע לאף אחד, שלא הספיק לעשות שום דבר. דווקא כמנהיג עם כוח , אם בנו נולד שונה זוהי הזדמנות להסביר לאנשיו לקבל את השונה, ולא לפחד ממנו או להרתע ממנו, בטח שלא לנטוש אותו. כך לוקי חושב.
ולא משנה כמה הוא קורא, הוא לא מצליח להיזכר בדבר.
YOU ARE READING
אח של ת׳ור
Fantasy"אם מישהו יכול לדעת מי דובר אמת ומי משקר זה לוקי; ולנו אין דרך לדעת לגביו." במשפחת המלוכה האסגארדית לא חסרות צרות... האח הצעיר שתמיד קינא באחיו הבכור- יורש העצר ת׳ור- גילה שהוא מאומץ ושבעצם הוא נלקח מבני הממלכה האויבת בסופה של המלחמה המפורסמת בין...