2

29.4K 675 1.2K
                                    

İnstagram @theebru

Gözlerim dolmuştu ama daha zaman vardır diyerek avuttum ve uykunun o sıcacık kollarına teslim ettim kendimi.

***

Sabah çalan telefonumun sesiyle kalktım. Gözümü açmadan elime telefonu alıp kulağıma götürüp açtım.

"Alo"

"Alin kızım benim Sultan Annen rahatsız ettiysem özür dilerim"


Gözlerimi fal taşı gibi açıp yataktan roket hızıyla kalktım. Ah! dün gece olanları uykudayken unutuyor insan


"Yok rahatsız etmediniz. Bir şey mi oldu?"

"Yok kızım sadece bugün uygunsan oğlumla bir saatte attığım konumda buluşmanızı istiyorum"

"Tamam Sultan Hanım"

"Aa Hanımı bırakalım artık"

İstemsizce "Tamam" dedim yani bi destur daha yirmi dört saat dolmadıı bile!

"Hadi kızım ben kapatayım sen hazırlan"

"Tamam Sultan Ha... Teyze"


Telefonu kapatır kapatmaz banyoya girdim. Her sabah soğuk duş almayı severdim beni kendime getiriyordu. Yine soğuk bir duş alıp çıktım. Cilt bakımımıda yaptım artık banyoyla işim kalmamıştı. Giyinme odasına doğru gittim buluşmaya uygun giyinmeliydim. Dolabıma hafif bir göz gezdirdikten sonra dantelli siyah büstiyer ve altına buz mavisi bir şort seçtim. Onları bir kemer ve kolyeyle süsleyince harika olmuştum. Yanıma nolur nolmaz diye bir çekette aldım. Yazın ortasında ne çeketi bu Alin?

Makyaj masama geçip hafif pembelikler uyguladım dudağımada bir lipgloss uygulayıp işimi bitirdim. Saçlarımı da hafif dalgalı bırakıp Yanımada siyah çantamı alıp çıktım. Bugün biraz daha rahat olması için topuklu yerine spor seçtim. Aşağı indiğimde herkes kahvaltıdaydı.

"Günaydın güzel kızım"

"Günaydın güzelim"

"Günaydın cingen gel oturda çıkalım"

"Sizede, sanaddda Günaydın Gizemcim"


Hemen sandalye çekip oturdum. Acıkmıştım. Karnım isyan bayraklarını çekmişti bile. Ağzıma birkaç parça bir şey attıktan sonra Gizeme döndüm.


"Ben bugün şirkete geç geleceğim Işılada haber verirsin"

"Tamam kuzi veririmde hayırdır?"

"Ah, müstakbel eşim ile tanışmaya gideceğim. Çok mesudum mesut(!)"


Gizem haykırmaya başladı "Belli halinden" diyerek kahkasına devam etti. Kafasına bir tane vurup çayımdan bir yudum aldım biraz daha atıştırdıktan sonra çok şükür doyabilmiştim. Tam kalkacakken Annem devreye girdi.


"Dur güzel kızım üstüne dua okuyayım kazadan, beladan uzak dur. İyi anlaş çocukla ters ters cevaplar verme"


"Tamam kraliçeemm"

CAN BORCU (DÜZENLENECEK) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin