Kayadan...
Aşk zaman ister...
İyi günler, mutlu günler için çabalamak gerek. Zorlu yollardan geçeceksin, yoluna engeler çıkacak ama en sonunda zafere ulaşacaksın.
Emek verilen aşk daha bir başka olur...
Biz aşkımızı yaşamamız için gerekli tüm engellerden geçtik şimdi beraber o engelleri aşma zamanı.
"Benim çok iyi bir fikrim var"
"Neymiş o iyi fikrin Gizemcim?"
"Şimdi Mihricim bizim en son tatilimiz yarıda kalmıştı o tatili mi tamamlasak?"
"Valla gerçekten iyi bir fikirmiş"
"Herkese uyar mı?"
"Olur"
"Benim güzeller güzeli karıma uyuyorsa bana her türlü uyar"
"Enişte?"
"Olur, fark etmez"
Boranı yakalattıktınca Alinle emniyete gidip ifade verdikten sonra onu Uygarın evine bırakmamı istedi. Her ne kadar barışmış olsakta Uygarı hemen bir kenarıya atıp yanıma gelemezmiş. Bende o kadar ayrı kaldık bir-iki günden zarar gelmez diye anlayışla karşıladım.
Alini eve bırakıp Mert gilin evine geldim. Bizimkiler burada toplanmıştı.
"E o zaman iki güne ben her şeyi hallederim sonrada go to tatil"
"Ay hadi biz gidelim Mihri çok işimiz var""Nereye gitcez kızım burası benim evim"
"Hadi canım gerçekten mi?"
"Ben bilmiyordum tşk"
"Kızım boş bir odaya geçelim diyorum""He tamam hadi"
"Kaan bebeğim sen istediğin zaman gidebilirsin ben bugün burada kalıyorum"
"Öyle mi?"
"Evet"
"Peki niye benim bundan şimdi haberim oluyor?"
"Bizimde..."
"Çünkü şimdi karar verdim hem Mihrimin yanında kalacağım için size haber mi vermem gerekiyordu?"
"Yani sevgilin olduğum için"
"Bu evde ben de yaşadığım için
"Evet" Mertle, Kaan aynı anda demişti
"Üf öğrendiniz işte hadi biz gidelim Mihricim"
"Gidelim aşkom"
Gizemle, Mihri gidince Kaanla, Mert dik dik bana bakmaya başladılar
"Ne var oğlum ne diye öyle bakıyorsunuz?"
"Alin yengeyi ne zaman alıyoruz?"
"O ne demek lan? Alıyoruz malıyoruz? Ne alıyoruz mal mı?"
"Yok abicim öyle değil"
"Yani yeni barıştınız ama yanında değil falan"
"Uygar için birkaç gün istedi hem eşyalarınıda toplayabilmek için"
"Ama iyi oldu""İyi mi oldu?"
"Neeyyy? Bu kulaklar bunuda mı duyacaktı. Aney aney başımı alıp nerelere gidem ben"
"Oğlum bi susta açıklasın"
"Ben Aline tekrardan evlenme teklifi etmek istiyorum sanki ilkmiş gibi... Sonuçta ilk evlenme teklifini zorunlu olarak yaptım ama büsefer içimden geliyor ve bu konuda bana yardım etmeniz gerekiyor"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CAN BORCU (DÜZENLENECEK)
ChickLitGüzel bir hayatı olan genç kız babasının 'can borcu' için kendini feda etmek zorunda kalırsa neler olur? Hadi gelin hep beraber okuyup, görelim.