"Selam güzellik"
İnanmıyorum...
***
"Abii?"
Göz yaşlarımı tutamadım. Abimin boynuna kendimi attım. Saçımı okuşuyordu huzur verecek bir şekilde... Göğsüne daha çok yerleşip kokusunu doya doya içime çektim
"Hiişştt güzellik ağlama makyajın bozulacakk"Saçıma bir buse kondurup beni karşısına aldı makyajımı bozmamaya özen göstererek göz yaşlarımı sildi.
"Senin burda ne işin var?""İzin aldım küçük kardeşim evleninceye kadar buradayım"
"Yaa çok teşekkür ederimm sen olamayacaksın diye çok korkuyordum"
"Bensiz evlenebilir misin hiç?"
Kafamı hayır anlamıda salladım. Abim astsubaydı bu yüzden onu çok az görüyor onla çok az konuşabiliyorduk. Heran ona bir şey olacak diye ödüm kopuyor ama bu ulu görevin bir parçasıda olduğu için abimle gurur duyuyordum
"Beni içeriye almayacak mısın cimcime?""Ah özür dilerim buyurunuz efenim"
Abim içeriye girer girmez karşımda Kaya belirdi biran elim ayağıma dolandı. Çok yakışıklı olmuştu. Beyaz gömlek giymişti üstüne yapıştığı için kasları belli oluyordu. Gömleğin iki düğmesini açmış ve kollarını kıvırmıştı. Siyah pantolonuda bu kombini tamamlıyordu ayağına klasik ayakkabı yerine spor beyaz ayakkabı giymişti o da ona ayrı bir hava katmıştı. Elindeki çiçekleri, çikolataları bana doğru uzattıp içeriye girdi. Arkasında Sultan Teyze geldi"Oo kızım çok güzel olmuşsun adeta nir melek... Allah seni nazarlardan korusun"
"Teşekkür ederim Sultan Teyzecim hoşgeldiniz buyrun içeri"
Herkesi teker teker içeriye buyur ettim. Kapıyı kapatıp yemek masasındaki yerimi aldım.
"Yengee çok güzel olmuşsuunn""O senin güzel gözlerinin güzelliği prenses"
"Waoww yengemden baya romantik bir kadın olur" Herkes dediğine gülmüştü ama bense kızarmıştım oysa bu dediğim o kadarda abartılscak bir şey değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CAN BORCU (DÜZENLENECEK)
Genç Kız EdebiyatıGüzel bir hayatı olan genç kız babasının 'can borcu' için kendini feda etmek zorunda kalırsa neler olur? Hadi gelin hep beraber okuyup, görelim.