"İyi geceler güzellik"
"İyi geceler"
***
Kayadan...
Burnuma dolan güzel kokuyla gözlerimi açtım. Yüzümde oluşan salakça sırıtmayı aldırmadan ipek saçlarının arasına narin bir öpücük kondurdum. Kollarımla sarmalamış olduğum belini daha çok sıkarak boynuna daha çok gömüldüm. Ömür boyu bu şekilde kalabilirim...
"Abii-"
"Ah çok pardon"
"Ben çıktım siz keyfinizi bozmayın sonra şey ederiz"Ömür boyu bu şekilde kalabilirim demiştim dimi? Dilim kopsaymış. Ah Özlem ah... Evli bir çiftin odasına dingonun ahırına girer gibi ne giriyorsun be abicim al işte sıçtın keyfimin içine bende senin ağzına sıçmaz mıyım?
"Kayaa bırakk benii"
Evet, Özlemin odaya girmesiyle Alinin kucağımda debelenmesi bir olmuştu. Özlem bittin abicim.
"Aloo kime diyorum ben"
"Bi' sus be kızım sabah sabah"
"O zaman bırak sendee"
"İyi all bıraktım oldu mu?"
Kollarımı belinden ayırdığım gibi hızlıca ayağa kalktı
"Oldu oldu afferin"
"Tamam o zaman şimdi kapat o çeneni"
Bana gözlerini devirerek banyoya doğru gitti bende yataktan kalkıp Özlemle görülecek hesabımızı görmeye doğru yol aldım.
Odadan çıkınca asansörü es geçip merdivenlerden hızlıca aşağı indim. Aşağı vardığımda masa kuruluyordu. Etrafa bir göz attım gözlerim Özlemi bulunca öldürücü bakışlarımı ona doğru gönderip hızla yanına gittim.
"Özlemcim nerde yaşadın sen bu zamana denk? Ahırda mı? Söylede yerini ona göre hazırlatayım burası sana ters"
"Abi valla annem gönderdi ben suçsuzum"
"Lan kapı diye bir şey var hani ama benim salak kardeşim bunu düşünemeyecek kadar beyinsiz anlaşılan"
"Abii ayıp ediyorsun ben senin olmayan beynine söz ediyor muyum?"
"Özlem uzun zamandır kaşımadım seni ondan galiba bu hareketlerin"
Özlemi tek hamlede omuzuma alıp bahçeye yöneldim
"Abii bırakk beniii"
"Abiii"
"Valla özür dilerim""Oğlum bırak kardeşini"
"Sen karışma anne"
Bahçeye çıkıp havuza doğru adımlarımı hızlandırdım. Havuza varınca Özlemi tek hamlede yalvarışlarına aldırış etmeden suya attım
"Abii valla çok şerefsizsin"
"Hani anlamıyorum ki kime çektin""Sen hâlâ konuşuyor musun?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CAN BORCU (DÜZENLENECEK)
Chick-LitGüzel bir hayatı olan genç kız babasının 'can borcu' için kendini feda etmek zorunda kalırsa neler olur? Hadi gelin hep beraber okuyup, görelim.