Vote-Yorum💜
" Niye peşinden gitti şimdi?"
Soo Yeon yanlarından ayrıldıktan sonra yedi arkadaş kalmışlardı. Ancak o an Jimin'in aklına gelen şeyle peşinden koşmuştu.
Çocuklar şaşırsa da onu engellemediler. Ancak içi hala rahat etmeyenler vardı Jungkook gibi.
" Namjoon hyung, Soo Yeon noona şans veremez miydik?"
" Jungkook, anlaştığımızı düşünüyorum."
" Hyung nasıl bir uyuşturucu çetesinin gönderdiği biri olduğuna emin olabilirsin? "
" Yine de kendi topuğumuza sıkabilir miyiz bu bizim uzun zamandır yürüttüğümüz bir operasyon? Bu adam kadın kaçakçılığından satışına, zor kullanarak istediğini yaptırma.. Adam peşinde olduğumuzun farkında ayağınızı denk alın ve dikkat edin diye söylüyorum. Hem ilan verdiğiniz gün gelmesi-"
" Ben de yanlış yaptığımızı hissediyorum."
Tae de kalbinden geçenleri söylemişti pat diye ancak büyükler sadece duygularıyla hareket ettiğini düşünüyordu.
" Bu konuyu kapatalım mı artık! Sadece sizin yanınızda iş bulacak değil ya! Gerçekten iş arıyorsa Seoul'de dünya kadar iş var! "
Yoongi'nin uyarısıyla hepsi konuyu bir kenara bıraktı.
Ancak o sırada Jimin, Soo Yeon'un peşinden gidiyordu. Seslenmesine rağmen onu duymayan noonasına yetişmeye çalışıyordu.
Otobüs durağına geldiğinde son anda binmeyen noonası ne yapmaya çalışıyordu.
Kartı inceleyip duruyordu, kartı mı bozulmuştu? Yürüyerek uzaklaşan noonasını bu sefer merak ettiği için takip etmişti Jimin. Nereye gidecekti?
Uzaktan kendini belli etmeden arkasından devam etti.
Saatine baktığında neredeyse 1 saat olmuştu. Bir saattir hiç durmadan yürümüştü hiç mi yorulmuyordu. Çünkü kendi ayaklarına çoktan kara sular inmişti.
Eski bir mahalleye girdiklerinde Jimin'in aklına eski günler geldi. Daha Namjoon hyungu, Tae ve kendisini bulmadan önce yaşadıkları zamanlara döndü.
O zamanları hatırlayınca yutkunamadı bile, ikisinin avcunda yemek yemek için bile para kalmayınca mecburen çalmak zorunda kalmışlardı. Ancak Namjoon onları fark etmiş ve uyarmıştı sonrasındaysa arkadaşlıkları kardeşliğe dönüşmüştü.
Peki noonası o da mı bu kadar zorluk çekiyordu.?
Jimin'in aklına az önceki anlar geldi. Parası olmadığı için binememişti, hangi insan bir saat boyunca yürüyerek kendine böyle bir işkence yapardı ki zaten?
Gözünden bir damla süzüldü. İnsanın halinden en iyi yaşayan anlamaz mıydı? Kesinlikle anlıyordu.. Aynı şekilde zamanında ona sırtını dönenler gibi kendileri de Soo Yeon'a dönmemişler miydi?
Zamanla bencilleşen onlardı. Sadece kendi hayatlatını kurtarmaya çalışırken gözleri kör olmuşlardı. Jimin hatırladı, ellerini birleştirip onlara yalvarmıştı. Yalnızca hayata tutunabilmek için hem de.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Young Forever ๛ KNJ
FanfictionMotiveye ihtiyacım vardı, omzumu yaslayacağım birine ihticam vardı, geçecek diyecek birine ihtiyacım vardı. Ama etrafımda kimse yoktu... Karanlık dışında.... Başlangıç: 05.02.2021 Bitiş: 16.05.2021