❗❗❗Bu bölümü her zaman ismini gördüğüm okuyucular okuduktan sonra son bir bölüm daha gelecek💜
Still with you ve Film out tam şu ana çok uygun bence. Onların anlamlarından esinlenerek yazdım bu bölümü.
Vote-Yorum💜💋
Geçen iki günün ardında her şey daha berbat bir hal almıştı.
Artık Soo Yeon yoktu.
Yok!!
Herkese büyük bir sessizlik çökmüştü; umutsuzluk, hüzün, göz yaşı...hiç biri eksik değildi.
Başkomiser Kim; sessizce ağlıyordu sürekli, işe de gidemiyordu.. Eşinin ikinci kez ölüm haberini almıştı şimdi ise kızının..
Jin, ellerini tutan kardeşinin birkaç dakika sonra aldığı ölüm haberine inanamamıştı...reddetti, sürekli reddetti.
Asla yanında olamadığı kardeşini geç bulmuştu, erken kaybetmişti. Onunla abi-kardeş yapmak istediği çok şey vardı, olmamıştı.
Diğer çocuklar ise suskunlaşmışlardı, mecburi olarak aralarında bir kaç kelime ediyorlardı, günlerdir kafeyi bile açmamışlardı.
Hayatlarındaki kişi sıradan biri değildi ki, kısa sürede her şeyleri olmuştu kız.
En berbat halde olansa Namjoon'du. Soo Yeon kollarında can vermişti. Son dakikalarında ona gülümsemiş, sevgisini fısıldamış ve veda etmişti.
Cansız bedenini kolları arasında ısıtmaya çalışmıştı, yüzünün her ayrıntısını, kokusunu hafızasına kazımaya çalışmıştı.
Sevdiğine kendi kollarında veda etmek zorunda kalmıştı.
Kendini kapattığı odaya yavaşça Jimin girdi.
Namjoon ona aldırmadan yaslandığı yataktan duvara bakıyordu.
Elindeki tepsiyi yatağın başucundaki komidine koydu.
" lütfen yemek ye hyung " dedi kısık sesiyle.
" seni böyle görmek istemezdi" diyerek de devam etti, çekinse de.
Jimin daha fazla üstüne gitmek istemeyerek odadan ayrıldı.
Namjoon kuruyan yaşlarına yenilerini eklerken göz ucuyla yemeğe baktı.
Canı istemiyordu ki..
Dolan gözleri onların üzerinde gezinirken aklına anılar doluştu.
Oğlana çorbayı yavaş yavaş içirmişti.
" Güzel olmuş mu? " diye sordu kız. Onun için yaptığı ilk yemeği beğenmesini umuyordu.
" Çok güzel olmuş." dedi oğlan da sevdiğinin şifa niyetine yaptığı çorbaya ama gerçekten de çok beğenmişti.
Kız hasta sevgilisine yemeğini yedirmeye devam etti ardından da ilacını uzattı.
Adam ona öyle bakıyordu ki...
" Melek gibisin. " dedi. Melek gibiydi: çok güzeldi, iyiydi, masumdu..
Adamın dediği kızı gülümsetirken dudağını büzerek yalandan düşünür gibi yaptı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Young Forever ๛ KNJ
Fiksi PenggemarMotiveye ihtiyacım vardı, omzumu yaslayacağım birine ihticam vardı, geçecek diyecek birine ihtiyacım vardı. Ama etrafımda kimse yoktu... Karanlık dışında.... Başlangıç: 05.02.2021 Bitiş: 16.05.2021