Vote-Yorum💜
(Soo Yeon)
" Size anlatabileceğim tek şey bu, daha fazlasını bulamazsınız Komiser Kim. "
Yaslandığı duvardan doğrulup bana doğru adımladı. Ellerini masaya yaslayarak üzerime eğilince yüzlerimiz birbirine çok yakındı.
" Maval okuman bittiyse şimdi gerçekleri anlat; güzel, acıklı hikayeydi, kabul. Ama beni bunlarla kandıramazsın! "
Düşmemesi için uğraştığım damlalar sıralandı.
" Şimdi bana gerçekleri anlatmadığın takdirde olacakları söylüyorum: birkaç gün nezarethanede kalırsın sonra mahkemeye çıkarsın az önce bahsettiğim suçlardan yargılanırsın sonra da doğru hapishaneye. "
" Ya ben hiç bir şey yapmadım! Neden anlamıyorsunuz! Ne yapıyım inandırmak için, masumum ben.! "
Geri çekildi ve birkaç kez ileri geri hareket etti.
O sırada açılan kapıyla içeri daha önce kafede gördüğüm biri ile 50 yaşlarında bir adam girdi.
" Başkomserim? "
Saçlarına kır düşmüş adamın buradaki en üst mertebe olduğunu öğrendiğimde hızla ona doğru dönüp ellerimi birleştirdim.
" Lütfen bana yardım edin, hiçbir suçum yok benim. Gerçekten masumum sadece orada çalışmaya başlamıştım, ne olduğu ve ne yaptıklarını bilmiyordum."
Cümlelerimi hızlı hızlı sıraladıktan sonra şiddetli şiddetli ağlamaya başladım.
" Komiser Kim ne oluyor? "
" Başkomserim baskın yaptığımız yerde bulunanlardan biri daha önce de karşılaştığımız şüphe duyduğum biri.. "
Buğulu gözlerimle yalnızca başkomsere baktım.
Adamın gözleri birden buğulanırken eli titreyerek başıma doğru gitti.
" Lütfen inanın bana~ "
Eli saçımı okşar gibi olduğunda geri çekildi.
" Kan testi yapın ve kızın anlattığı ne varsa kontrol edilsin. Ayrıca şu kelepçeleri de çıkarın ne zamandır merkeze getirilenlere kelepçe takıyoruz.!"
Minnettar bakışlarımı bu adama yollarken " Teşekkür ederim efendim" diye mırıldandım.
Başkomiser yanımızdan ayrılırken diğer ikisiyle kaldım.
Sabahtan beri başımda duran Komiser Kim bana doğru yaklaştı.
" Bileğini uzat!"
Sert sesi ondan çekinmeme neden olurken ona bakmadan bileğimi uzattım.
Soğuk metaden kurtulunca bileğimi ovuşturdum.
" Sen Young Forever'a gelen kız değil misin?"
" Ta kendisi hyung bil bakalım nerde karşımıza çıktı! "
Bakışlarım onlara çıktığında hala ondan çekiniyor ve ufak da korkmuyor değildim.
Fiziksel güç korkusu falan değildi, bu farklıydı tam olarak adlandıramasam da korku gibiydi.
" Ben bir şey bilmiyorum" diye fısıldadım.
Üzerime doğru bir adım attığında geri çekildim.
Yanındaki çocuk kolundan tutarken "Sakin ol Namjoon." dedi uyarı dolu sesiyle.
" Kalk!"
Bağırarak konuştuğunda olduğum yere sindim, hayatımda ilk defa birinden korkuyordum sanırım. Bakışları beni yoj etmek istiyor gibiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Young Forever ๛ KNJ
Fiksi PenggemarMotiveye ihtiyacım vardı, omzumu yaslayacağım birine ihticam vardı, geçecek diyecek birine ihtiyacım vardı. Ama etrafımda kimse yoktu... Karanlık dışında.... Başlangıç: 05.02.2021 Bitiş: 16.05.2021