12.BÖLÜM

323 40 21
                                    

-> Rosé'nin solosunu beğendiniz mi?

Ben ilk yabancılasam da sonradan hoşuma gitti açıkçası.

Partner Of My Heart  'DUYURU' bölümüne bakmayı unutmayın😇😇

Vote-Yorum💜

Soo Yeon sabah erken kalkarak hastaneye gidecekti. Çünkü ilk şoku atlatmış ve artık tüm gerçekleri bilmek istiyordu.

Babasının kim olduğunu öğrenmek istiyordu.

Üzerine siyah kotunu ve gri badisini geçirip üzerine hırka alarak kahvaltı bile yapmadan evden çıktı. Apartmanın kapısından çıkmasıyla karşısındaki Komiser Kim'le karşılaştı.

Şaşkınlığını belli edercesine dudakları aralanmış kaşları kalkmıştı.

" Komiser Kim?" dedi.

Namjoon, Soo Yeon'un sesini duyunca yaslandığı aramadından doğrulara kıza baktı ve "Günaydın" dedi.

Soo Yeon ise onun gelmesini beklemiyordu. Hastanede buluşmayacaklar mıydı?

" Günaydın, seni beklemiyordum?"

Namjoon dediklerine onay vererek yanıtladı.

" Bugün öğleden önce izinliyim ne kadar erken başkarsak o kadar çok araştırma yaparız diye düşündüm."

Soo Yeon ince düşüncesi için teşekkür etti.

Hastane koridorında ilerlerken Soo Yeon nefes alamadığını hissediyordu. Biraz içeri girip gerçekleri öğrenecekti ama buna cesareti olup olmadığından emin değildi.

Ya babası bir katilse, hırsızsa ya da... ya da ölmüşse. Bir de abisi vardı, annesinin kendisini yanına alıp abisini neden terk ettiğini düşünüyordu. Hangi anne isteyerek evladını bıkrakabilirdi ki?

" Hey~" diye seslendi Namjoon çoktan dünyayla bağlantısını kesmiş kıza.

Soo Yeon kararsız bakışlarını Namjoon'a çokardığında oğlanda fark etti oradaki çelişkiyi.

" Ne düşünüyorsun?" demekten alıkoyamayınca Soo Yeon, en azından birisi içimi rahatlatır belki düşüncesiyle aklından geçenleri dile getirdi.

" Ya babam kötü biriyse, ya abim beni hiç sevmez ve kabullenmezse?"

Namjoon kıza hak verdi ancak bu kadar olumsuz düşünmenin onu daha çok arada bırakacağını tahmin ettiğinden elini omzuna koyarak destek verdi.

" Ya baban iyi biriyse, abim yıllardır seni özlüyorsa? " Soo Yeon'un düşündüğünün aksine tam tersi seçenekleri önüne sürdüğünde bu ihtimaller kızı bir miktar rahatlattı.

Yıllardan sonra bir ailesi olur muydu bilinmez ama Soo Yeon en azından denemeye kararlıydı, gerçek yuvasını bulmak ve tüm ailesine kavuşmak istiyordu.

" Haklısın, belki onlar da beni arıyordur, değil mi?"

Soo Yeon'un masumane sorusuna istemeden de olsa gülümsedi gamzelerini herkese sergileyerek.

Karşısındaki kadın sokakta kaybolmuş da onları arıyor gibiydi. Namjoon'sa onu ailesine götürecek polis gibi hissetmişti.

Ve ayrıca tekrar fark etti: Soo Yeon dünyadaki en masum, saf, iyi niyetli, çalışkan, vefakar....tüm iyi ve güzel özellikler onda toplanmış gibiydi.

Young Forever ๛ KNJHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin