Aşağısı yine James'e yapılan haksızlıkla alakalı sinirlendiğim bir iç boşaltma seansı, ondan önce kitapla alakalı soru:
Sizce tanıtımı değiştireyim mi? Sanki biraz sıkıcı bir tanıtım var daha böyle havalı falan mı olsa? Lütfen fikir belirtin çok çaresizim...
Şimdi sinir kısmı
Ya ben inanılmaz koyu bir Çapulcular hayranıyım ve sırf insanların şipleri olsun diye tüm Harry Potter evreninin bükülmesinden nefret ediyorum ya da hem dünyanın en bencil insanıyım hem insanları istediklerini yapsınlar diye rahat bırakamayan aşırı kuralcı ve sinir bozucu aptalın tekiyim
Ding ding ding, doğru cevap ikisi de...
Bakın Snily şiplersiniz, Dramoine şiplersiniz Drarry şiplersiniz Allah kahretsin Sirius/Hermoine ya da Hermoine/Snape şiplersiniz tamam da...
EĞER, LANET KİTAP SERİSİNİ ÇORAP GİBİ İÇİNE DIŞINA ÇIKARTIP O YAZDIĞINIZ ŞEYİ KABUL ETTİRMEYE ÇALIŞIYORSANIZ BİR SIKINTI YOK MU SANKİ
-bunu diyen yazar tüm Ölüm Yiyen meselesini bir iki yıl öteleyerek hikaye yazma peşindedir
AMA SONUÇTA SONU AYNI ŞEYE VARDIRICAM
Ya bir kitap gördüm ve anlatırsam birebir adını vermekle aynı şey olur diye söylemekten çekiniyorum. Böyle kaç kurgu var bilmiyorum ama hikaye Severus'un Harry'nin babası olmasıyla alakalı.
Şimdi, yazar ellerin dert görmesin ama ne bileyim ya.. Neden ya..
Şu kitabı yazarken içimin rahat olmasının sebebi bilinmeyen bir dönemi yazdığım için belli şeylerin dışına çıkmadığım sürece sonsuz ihtimal var ve elimden geldiğince o belli şeyleri yazdığım bölümlere bağlayarak bir ahenk yakalamaya çalışıyorum.
Ama lütfen... Karakterleri silmeniz.. Büyük karakterleri silmeniz ya da karakterlerinin büyük kısmını çöpe atmanız gerekiyorsa bari başına bir açıklama falan yapıverin.
Galiba aşırı bir Çapulcu fanıyım, özellikle James. İnsanlar Remus ve Sirius'u daha sık gördükleri için onları daha önemli ve temel karakterler gibi görüyorlar galiba ve kimse kolay kolay onları kötü adam yapamıyor.
Ama James öyle mi? Vur babam vur.
Neyse işte, ona sinirlendim. Tüm Harry Potter hikayesine sebep olan bir şeyi, James-Severus-Lily üçlüsünü biraz fazla karıştırınca benim tepem atıyor.
Dediğim gibi, kitabı bileniniz varsa harbi yazara falan lafım yok. Aklına gelmiş yazmış ve yani okunma aldıysa da demek ki beğenilmiş. Benim gibi ufak bir yazarın zaten ona dil uzatma gibi bir hedefi de yok.
Sadece bunu görünce aklıma sürekli gördüğüm şeyler geldi. Dediğim gibi, her şey çok evrilince galiba benim kuralcılığım tutuyor.
Rahatladım be.
İyi günler, yaramaz kalınız ve umarım yakın zamanda bölüm yayınlayabilirim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lily ve Çapulcular
FanfictionIslak ve soğuk Eylül günümüze hoşgeldiniz. Koskocaman bir nehirden, kayıklarla geçtik ve kimimizin yıllardır, kimimizin de aylardır hayalini kurduğumuz o okula geldik. Yıl 1971 ve devamı. Bunlar bizim gençlik yıllarımız, bizim hikayemiz. Gelin v...